Pioneer VSA-AX10:
Pioneer VSA-AX10:
Deze staat in de huiskamer: Sony STR-DE685
Deze staat bij mijn broer op de kamer
Sony TA-VA8ES
voor afbeelding klik hier
:EDIT: afbeelding vervangen door link :/EDIT:
doei JCL
Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig
Ik heb de Onkyo TX-DS676
http://www2s.biglobe.ne.jp/~tsunami/jikophoto/amp.jpg
Je had een tag verkeerd staan
Als je je img tag even goed zet verwijder/verander ik deze post weer even
MODERATOR EDIT: Afbeeldingen beperken tot 550 pixels breed of alleen een link naar de afbeelding plaatsen.
Sony STR-DE 695..en die blijft voorlopig nog een tijd staan :wink:
*For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
Mijn collectie
Sony STR-DB925 QS
Ik heb de STR-DB2000 QS. Is echt een klassebak die 100% mijn persoonlijke verwachtingen inlost. Hij lijkt qua looks op de STR-DB790 QS. Weet jij wat het verschil precies is?Oorspronkelijk gepost door Beenen
Onkyo TX-sr600e Toppertje voor een mooie prijs
beoordeling door gebruikers (19 reviews):
totaal 9,7
geluidskwaliteit 9,8
mogelijkheden 9,7
gebruiksgemak 9,7
vormgeving 9,7
duurzaamheid 9,9
Denon AVC A10SE
Ik ben nog altijd zeer tevreden 8)
Ik lees liever wat de mensen ervan vinden die er verstand van hebben!Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
Met andere woorden: die reviews van de gebruikers zegt mij echt niet zoveel.
Ik heb een Yamaha RX-V650RDS:
Nou ja, in zwart (black) dan (link)
Fijn neutraal geluid (ook voor muziek), voldoende volume. En ook erg fin: de automatische afstelling van boxen.
Zeer tevreden
Mijn 'kindje': de Harman/Kardon AVR-5500
5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)
Net afgelopen weekend mij HK 2550 vervangen voor de Marantz 5400OSE.
Dus Marantz.
Turn around and feel the vibe.....
Sony STR-DB1070QS, superding en 'lookt good' met de DVP-NS900...
Wat een "KWIJL" topic is dit, kom ik aan met mn AVR2550S en zie de fijnste Marantz en HK (ook andere merken) Receivers langskomen. Als jullie even jullie adres achterlaten en vnvnd een biertje gaan drinken :wink:
Vrienden van mij blaas ik aardig weg met mn set(hebben Bose 3.2.1, all-in-1 setjes) en op feestjes knalt de muziek (vrijstaand huis.....je), alleen hier ben ik wel de underdog!
Denon AVR-2700 Dolby Digital receiver.
... ik kijk al naar een Denon AVR-3805.
Ik nu zo'n 5,5 jaar een Sony STR-DB925 en ben hier altijd tevreden over geweest. Maar ik ga de Sony waarschijnlijk vervangen door een Denon 3805.
Dat vind mijn vriendin ook, totdat ik het gewoon doe ach ik woon ook niet samen, dus zal het haar ook wel een beetje een zorg zijnOorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
Turn around and feel the vibe.....
Ik heb een Pioneer. Een oud beestje van een paar jaar oud. maar hij functioneert perfect en heeft dd5.1 en DTS
that's what it's all about!
Ik ben gewoon jaloers op die SR5400 OSE, alleen als je wel samen woont............Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
Mn HT is ook eerder in huis dan mn vriendin :wink: dus misschien een beetje mn eigenschuld. Maar gister dus even fijn aan het luisteren geweest, gewoon even kijken wat er nog meer te koop is. Ook nog de nieuwe lijn pioneers THX geluisterd. Was me het kwijl dagje wel!
@ JCL
Ik had even jou foto geplaatst Dus als jij je foto even wilt shoppen: graagMODERATOR EDIT: Afbeeldingen beperken tot 550 pixels breed of alleen een link naar de afbeelding plaatsen.
Ik heb deze in m'n woonkamer staan: Pioneer VSX-D2011
dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader
de 2000 qs heeft 120 watt per kanaal ipv 100 (DB790) en hij heeft een analoge 6.1 ingang ipv een 5.1 en voor de rest ken ik geen verschil vindenOorspronkelijk gepost door Sonic
MIJN HT:
Receiver: Sony STR-DB790QS (zwart)
DVD Speler: Pioneer DV-575A (zwart)
Speakers: JBL SCS 178
Ik heb dezlfde als Ronald Dassen.
de Pioneer VSX-D2011 dus.
HT: Horen, Zien en Beleven
ik heb en Yamaha RX-V440
Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...