De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard regiovrij maken dvd-speler van yamaha

    Ik heb een dvd-speler van yamaha de dvd-S510, is er een manier om deze regiovrij te maken? zitten hier ook nadelen aan?

    groet Radko.

  2. #2

    Standaard

    ja,
    zie link:
    http://www.videohelp.com/dvdhacks.ph...amaha+DVD+S510

    vraag eens in je familie of kennissenkring of zij zo'n afstandsbediening hebben. :wink:

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    ja,
    zie link:
    http://www.videohelp.com/dvdhacks.ph...amaha+DVD+S510

    vraag eens in je familie of kennissenkring of zij zo'n afstandsbediening hebben. :wink:
    Ik ken niemand met zo'n afstandbediening. die code 0539 van wat voor apparaat is dat, misschien kan ik aan dat merk afstandbediening komen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Radko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    ja,
    zie link:
    http://www.videohelp.com/dvdhacks.ph...amaha+DVD+S510

    vraag eens in je familie of kennissenkring of zij zo'n afstandsbediening hebben. :wink:
    Ik ken niemand met zo'n afstandbediening. die code 0539 van wat voor apparaat is dat, misschien kan ik aan dat merk afstandbediening komen.
    Ik heb speciaal om mijn dvd-speler regiovrij te maken zo'n afstandsbediening gekocht.
    deze ab's bezitten een toets die IR(infra-rood) kan uitzenden(dit is dus iets anders dan je normale ab doet). hierdoor ben je in staat om de code in te toetsen.

    zo te zien gebruikt de yamaha philips chips. :wink:
    dit is namelijk dezelfde code voor het regiovrij maken van de meeste philips en aanverwante(marantz o.a.) dvd-spelers.

    op het internet worden ook schema's aangeboden om zelf een IR module inelkaar te zetten. dan ben je voor 25 euro klaar.
    of je moet een nieuwe ab willen hebben die meerdere apparaten aan kan sturen. deze all in one ab's zijn zeer geavanceerd; je kunt ze laten "leren". :wink:

    P.s.
    die 0539 code is ook voor de all in one ab's. die kun je niet op andere ab's gebruiken.

    je zou eventueel hier op het forum een oproep kunnen doen en kijken of er iemamnd van het forum bij je in de buurt woont met zo'n ab. :wink:
    Ik zou het wel voor je willen doen maar ik weet niet of je in de buurt woont. :wink:

    met zo'n ab ben je in ieder geval binnen 5 minuten klaar. :wink:

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hier echt de ballen verstand van maar wat ik lees over die ab...
    Ik heb een yamaha rx-v795aRDS versterker daarbij krijg je een ab waarmee je alle app. en alle merken kunt bedienen dmv codes. Betekent dat dat ik die hiervoor ook kan gebruiken. Moet die van mij nog steeds regiovrij maken (beetje laks he) Het gaat om een yamaha dvd-s795 trouwens.

    bvd Stefan..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •