Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Big Fish [DVD]

  1. #1

    Standaard Big Fish [DVD]

    Big Fish [DVD]

    Prachtig sprookjesachtig verhaal over vader zoon relatie van regisseur Tim Burton.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een zeer goede film met een apart sfeertje zoals we van Burton gewend zijn. Aanrader!!!

  3. #3

    Standaard

    heb hem nog niet gezien maar ga hem zeker is zien
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  4. #4

    Standaard

    Uitstekende film van Tim Burton. Een modern sprookje met fantastisch acteerwerk van o.a. Ewan McGregor, Albert Finney en Billy Crudup. Mooie plaatjes sieren dit avonturenfilmpje en een prachtig verhaal maakt deze film tot één van de betere van de afgelopen jaren. Een echte aanrader.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #5

    Standaard

    Topfilm,echt Burtoniaans zoals we hem kennen.Dikke aanrader!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Fantastische film die ik in de bios al gezien heb. Ik ga deze dus nog zeker aanschaffen op dvd!

  7. #7

    Standaard

    Goeie film maar absoluut niet Burtons beste. Dat blijven toch Edward Scissorhands en Ed Wood.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  8. #8

    Standaard

    Na alle goede recensies/meningen had ik hoge verwachtingen maar dat ie zo goed zou zijn had ik niet kunnen vermoeden...visueel schitterend en qua verhaal een droom, voor mij persoonlijk veruit de beste film van Burton!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Prachtige film! absolute aanrader!


  10. #10

    Standaard

    Een heerlijk modern verfilmd sprookjesverhaal 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Dit was een blinde koop en ik moet zeggen -> SUPERMOOIE film!!
    I am fire
    I am..........Death

  12. #12

    Standaard

    Lijkt me een superfilm. Ik heb hem dan ook onmiddellijk na verschijnen gekocht. Helaas lijkt hij mijn vriendin niet zo goed, dus ben nog niet aan kijken toegekomen.

  13. #13

    Standaard

    Voor wie dit een een mooie film vindt raad ik de Koreaanse collector's edition aan. De dvd is identiek (alles is engels of engels ondertiteld + koreaans natuurlijk) maar bij de dvd bevinden zich de volgende extra's:

    - een gebonden boekje (A5 formaat ongeveer) met teksten uit de film en tekeningen van Tim Burton geinspireerd door het verhaal
    - een magneetplaatje voor de koelkast (met afbeelding uit de film)
    - een hardkartonnen kaart met een filmframe

    Zover ik weet is deze versie dus alleen in Korea uitgebracht
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  14. #14

    Standaard

    ik twijfelde eerst of ik deze film wel meteen bij de release moest halen, omdat er nogal wat gemengde reacties op deze film waren. maar nu ik jullie zo hoor, zal ik morgen ff naar de MM hehehe...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #15

    Standaard

    Laatst deze prachtige film gezien. Voor mij was het ook een blinde aankoop maar heb er geen seconde spijt van gehad. Topper!
    Four-Star Trader (236)

  16. #16

    Standaard

    toevallig vandaag de r3 uitgave gekeken, echt een prachtige film dit, aanrader :wink:

  17. #17

    Standaard

    Mooie verhalen, mooi einde, goed verfilmd, maar veel te onsamenhangend om echt pakkend te zijn. Jammer.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  18. #18

    Standaard

    Opzeker een super goede en leuke film met een hele aparte sfeer .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #19

    Standaard

    Prachtige film. Zonde dat de Grote Prijzen aan Burton's neus voorbij gingen. Mooier dan dit zie je ze zelden.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Prachtige film. Zonde dat de Grote Prijzen aan Burton's neus voorbij gingen. Mooier dan dit zie je ze zelden.
    Inderdaad!

    Heb de film in de bios gezien... een pareltje op filmgebied.

    Ook geen oscar nominatie gehad? Onbegrijpelijk! Geeft maar weer aan wat de waarde is van dergelijke prijzen...
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  21. #21

    Standaard

    Toch maar eens besteld. Gekozen voor de R3 versie. Qua prijs niet zo veel hoger dan R1 of R2, maar ziet er mooier uit... Ben benieuwd. Is het nou een soort feel-good movie of meer drama?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Is het nou een soort feel-good movie of meer drama?
    Allebei wel een beetje. Maar als je gewoon voor ogen houdt dat het een soort van modern sprookje is, met een gotisch Tim Burton randje, dan zul je niet teleurgesteld worden.

    Oh ja, laat ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen wat een geweldige film ik dit vind. Vooral vanaf het moment dat [spoiler:9bf39e4659]de jonge Edward Bloom zijn grote liefde voor het eerst ziet[/spoiler:9bf39e4659] was ik helemaal "hooked" aan deze film.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Prachtige film. Zonde dat de Grote Prijzen aan Burton's neus voorbij gingen. Mooier dan dit zie je ze zelden.
    Inderdaad!

    Heb de film in de bios gezien... een pareltje op filmgebied.

    Ook geen oscar nominatie gehad? Onbegrijpelijk! Geeft maar weer aan wat de waarde is van dergelijke prijzen...
    Hij heeft 2 oscar nominaties gehad volgens mij, weet ff niet precies waarvoor..
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Prachtige film. Zonde dat de Grote Prijzen aan Burton's neus voorbij gingen. Mooier dan dit zie je ze zelden.
    Inderdaad!

    Heb de film in de bios gezien... een pareltje op filmgebied.

    Ook geen oscar nominatie gehad? Onbegrijpelijk! Geeft maar weer aan wat de waarde is van dergelijke prijzen...
    Hij heeft 2 oscar nominaties gehad volgens mij, weet ff niet precies waarvoor..
    op de hoes staat:

    4 Golden Globe nominations (best picture, best sup. actor..)
    Academy Award Nominee (Best original score)


  25. #25

    Standaard

    oke, wel genomineerd... maar niet in de prijzen gevallen. Heel jammer denk ik.
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •