Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.

Discussie: Anaconda 2

  1. #26

    Standaard

    Deze film heet toch helemaal geen Anaconda 2

    Anacondas toch?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Ik hoop dat de anacondas er beter uit zien dan deel 1 want dat zag er gewoon echt... niet uit 8)
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  3. #28

    Standaard

    De trailer die ik in de bios had gezien zag er wel oke uit. Maar niet van: WOOOH die moet ik zien....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Deze film heet toch helemaal geen Anaconda 2

    Anacondas toch?
    Sow? Het is toch deel 2 :P

    Volgens IMDB:

    Also Known As:
    Anaconda 2: The Black Orchid (2003) (USA) (working title)
    Anacondas 2: The Hunt for the Blood Orchid (2004) (Malaysia: English title)
    Dacht dat op het moment dat ik het topic opende bij imdb hij ook nog gewoon anaconda heette, maar bij de trailer staat wel al anacondas.

  5. #30

    Standaard

    Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
    Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen.

    Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:e7c08a744d]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:e7c08a744d]
    Oh c'mon people!!!


    Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004......
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
    Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen.

    Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:c39e2ced26]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:c39e2ced26]
    Oh c'mon people!!!


    Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004......

    Whahaha hilarische post

    Waarom ben ik niet verrast over je mening van deze film?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Heb 'm gisteren gezien.....nounou, poepoe, tjongejonge....
    Ondanks dat ik niet hoef te betalen voor de bios stond ik toch op het punt m'n geld terug te vragen.

    Anaconda's in Borneo?!?!?! [spoiler:334425a9a2]stroomopwaarts een waterval afdonderen?! Kinderen van 25 als briljante wetenschappers?! Zonder voorbereiding de jungle in tijdens regenseizoen?!?! (en dan regent het nog amper ook)[/spoiler:334425a9a2]
    Oh c'mon people!!!


    Zelden zo'n poepfilm gezien, weer een voor de shitlist 2004......

    Whahaha hilarische post

    Waarom ben ik niet verrast over je mening van deze film?
    Dank je. :wink:
    Ik ben blij dat er tenminste nog gelachen kan worden op het commentaar op deze film.....
    Het meest zielige is ook nog; het is een onzin-popcorn film, dat was al duidelijk toen het script geschreven werd. En toch benaderen de acteurs hun "karakter" alsof het Shakespeare is....... Een beetje relativeren had deze film goed gedaan.
    Anyway, [spoiler:334425a9a2]het resus(kapucijn? Marcel?)aapje[/spoiler:334425a9a2] levert de beste acteerprestatie!

    En als je weet welke films hoog scoren op mijn lijstje, dan ben je inderdaad niet verrast nee......
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  8. #33

    Standaard

    lol :P

    Hmmm helaas ken ik wel mensen die zouden zeggen ''nou ik vond het wel een goede film hoor'' Maar t probleem is dat die alles goed vinden.. Alles wat een beetje beweegd en 2 schrikmomenten bevat is automatisch ''een goede film''

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    stroomopwaarts een waterval afdonderen?!
    Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

    Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    stroomopwaarts een waterval afdonderen?!
    Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

    Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is
    Opletten ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    stroomopwaarts een waterval afdonderen?!
    Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

    Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is
    Opletten ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:
    Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen?
    Zo moeilijk is t namelijk niet hoor naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    stroomopwaarts een waterval afdonderen?!
    Als je beetje beter had opgelet, had je door dat de rivier buiten zn oevers was getreden, en jah, dan kan het water een ravijn in kletteren ja.In dit geval een valley, wat ze ook zeggen in de film :P

    Maarja, ondanks dit wordt de film niet beter :P CGI vind k nie echt geweldig en overtuigend, maar hij is wel aardig ondanks dit... t valt wel mee. Hij komt iig NIET in me collectie, das 1 ding dat zeker is
    Opletten ??? Voor zover ik weet werkt de zwaartekracht nog altijd op de aarde......buiten de oever of erbinnen. Water dat stroomopwaarts naar beneden valt is toch onmogelijk ??Gewoon onmogelijk, tenzij het een Storm/Don Lawrence-universum is. :wink:
    Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen?
    Zo moeilijk is t namelijk niet hoor naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.
    X-cuus, ik heb de film gezien waardoor de grote ader in m'n hoofd "pats!" deed........ben sindsdien wat trager van begrip..... :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  13. #38

    Standaard

    Snap je t nou echt niet? of wil je t gewoon niet snappen?
    Zo moeilijk is t namelijk niet hoor naja, k ga t niet weer uitleggen, ik heb gewoon gelijk, en das dat.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb me zo'n beetje overal aan geergerd bij het kijken van deze film.
    Achteraf gezien waren de dames ook niet echt bijzonder, dus vraag ik mij af waarom ik 'm heb afgekeken

    Zonde van de tijd.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  15. #40

    Standaard

    Ik heb de film vanmiddag gezien, en kom hem ook niet echt boeiend vinden.
    Wat ik ook wel vaag vond was dat [spoiler:c66e80fb9f]op een gegeven moment in de film er word gezegt dat de harddisk kapot is maar hij houd dan een cd-rom speler in zijn hand[/spoiler:c66e80fb9f]

  16. #41

    Standaard

    Meesterwerk !

    ..................... ahum, ik heb deze film nog nooit gezien hoor :wink:
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  17. #42

    Standaard

    waarom maakt iedereen zich toch zo druk om zo'n film?
    als je weet dat dit soort films je niet interesseren, waarom ga je er dan naartoe?
    ik heb anacondas ook gezien en ik vond het wel een vermakelijke film, alleen zo'n stom hollywood einde..
    ik ging er naartoe met een gevoel van: "het zal best een leuke film om een keer te zien" en dat klopt ook
    wat maakt het uit dat de acteerprestaties bagger zijn en sommige situaties nergens op slaan?
    gewoon een leuke om je een avondje te vermaken
    alleen dat ene stukje [spoiler:9db46f61f4] dat die gast een cd-rom speler in zijn hand heeft en dan zegt dat het een harddisk is [/spoiler:9db46f61f4] is echt te dom

    maar volgens mij heeft deze film niks te maken met Anaconda, waar Jennifer Lopez in speelde, of vergis ik me nou?
    You ain't no real indian! Real indians don't look and act like a crazy fool!

  18. #43

    Standaard

    Deze ga ik niet in de cinema zien. Daar geef ik geen geld aan uit. Ik moest maar eens in de zaal zitten met van die mensen die de film niks vinden en mij vies gaan aankijken omdat ik het geen zonde van het geld vind.

    Ik ga deze dus op DVD kopen en lekker thuis kijken. Het wachten op die release neem ik er wel bij.

    Het is geen vervolg of zo op de eerste Anaconda. Maar het is wel door de opbren,gst van de 1e dat deze er kwam. Deze bracht minder op maar zal zeker gevolg geven voor een derde. En die koop ik lekker ook.

    En wat jullie van mijn smaak vinden kan me nu es nikske nie schelen. Het zegt meer over jullie
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiez
    waarom maakt iedereen zich toch zo druk om zo'n film?
    als je weet dat dit soort films je niet interesseren, waarom ga je er dan naartoe?
    ik heb anacondas ook gezien en ik vond het wel een vermakelijke film, alleen zo'n stom hollywood einde..
    ik ging er naartoe met een gevoel van: "het zal best een leuke film om een keer te zien" en dat klopt ook
    wat maakt het uit dat de acteerprestaties bagger zijn en sommige situaties nergens op slaan?
    gewoon een leuke om je een avondje te vermaken
    alleen dat ene stukje [spoiler:6be0c851a7] dat die gast een cd-rom speler in zijn hand heeft en dan zegt dat het een harddisk is [/spoiler:6be0c851a7] is echt te dom

    maar volgens mij heeft deze film niks te maken met Anaconda, waar Jennifer Lopez in speelde, of vergis ik me nou?
    [spoiler:6be0c851a7] Ik lachte me ook rot bij dat stukje, naast dat het een CD-Rom speler is en geen hd, ze hebben een laptop bij zich, wtf moeten ze met een normale IDE CD-Rom, laat staan een losse HD?[/spoiler:6be0c851a7]
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  20. #45

    Standaard

    [spoiler:eec73ce6d6]Ik lachte me ook rot bij dat stukje, naast dat het een CD-Rom speler is en geen hd, ze hebben een laptop bij zich, wtf moeten ze met een normale IDE CD-Rom, laat staan een losse HD?[/spoiler:eec73ce6d6]
    echt te dom idd
    You ain't no real indian! Real indians don't look and act like a crazy fool!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •