De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard welk seizoen is het leukst van the x files????

    ik wil nog een seizoen kopen van the x files alleen weet ik niet welke ik heb beste kan kopen.
    seizoen 6,8 heb ik al
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  2. #2

    Standaard

    Inmiddels heb ik ze allemaal, maar seizoen 3 en 4 vind ik toch wel de beste. Met de aflevering HOME uit seizoen 4 als absolute topper,

    Greetz, Martin

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Inmiddels heb ik ze allemaal, maar seizoen 3 en 4 vind ik toch wel de beste. Met de aflevering HOME uit seizoen 4 als absolute topper,

    Greetz, Martin

    bedankt!
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  4. #4

    Standaard

    Ik vind seizoen 3 en 4 ook het beste.
    Seizoen 3 bevat ook een aantal leuke én goede mythology afleveringen.

  5. #5

    Standaard

    maar seizoen 6 is ook top
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  6. #6

    Standaard

    en jij als "goeie" () fan stelt zulke vragen?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    jah je heb wel gelijk maar ik ben nog maar een maand fan van the x files
    ik weet wel dat het in 1993 is begonnen en dat het in 2002 is gestopt bv
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olrik
    jah je heb wel gelijk maar ik ben nog maar een maand fan van the x files
    ik weet wel dat het in 1993 is begonnen en dat het in 2002 is gestopt bv
    Kun je niet beter een x-files forum opzoeken?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    dan kan ik nog lang op een antwoord wachten
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  10. #10

    Standaard

    teminste een betere vraag dan b.v welke film heb je net gekeken
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olrik
    teminste een betere vraag dan b.v welke film heb je net gekeken

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olrik
    teminste een betere vraag dan b.v welke film heb je net gekeken
    Gelijk heb je ! Zulke topics zijn voor mensen die in korte tijd veel posts willen hebben voor de een of andere bizarre reden.

    Alle vragen zijn welkom (als ze al niet eerder gesteld zijn) en de uwe ook ! Wat een reklame je naar een andere forum te sturen, blijf lekker hier waar het gezellig vertoeven is als iedereen een beetje behulpzaam is

    Wat je vraag betreft, voor mij zijn alle seizoenen van 2 tot en met 6 toppers. Heb je wel wat kijkwerk, maar ja, 't is dan ook een goeie serie :P

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door olrik
    teminste een betere vraag dan b.v welke film heb je net gekeken
    Gelijk heb je ! Zulke topics zijn voor mensen die in korte tijd veel posts willen hebben voor de een of andere bizarre reden.
    Mensen die daar alleen maar reacties posten met films die ze net hebben gezien die doen dat inderdaad alleen maar om hun post aantal omhoog te krijgen. Het is echter de bedoeling in dat soort threads om je mening te geven over een film of een dvd uitgave anders is een forum ook vrij nutteloos :wink: .

  14. #14

    Standaard

    Seizoen 1 is een beetje inkomen. De karakters moeten nog opgebouwt worden, en alles ziet er wat low-budget uit. Ik zou zelf iig aanraden bij seizoen 2 te beginnen, want hierin worden veel verhaallijnen opgezet (ontvoering scully o.a.). Seizoen 3 en 4 zijn de beste, maar je kan ze pas goed op waarde schatten als je seizoen 2 hebt gezien. 5 is nog steeds leuk, 6 wordt al wat minder (met 2 klasieke afleveringen, two fathers, en one son). Seizoen 7 vind ik de minste, veel humoristische afleveringen, die niet willen lukken. 8 is wel leuk omdat er nieuwe karakters in voorkomen, maar Mulder wordt wel erg gemist. 9 is het laatste seizoen, lang niet meer zo leuk als de eerdere, ongeveer van het niveau van 7 en 8. De afsluiting vond ik eigenlijk een beetje een anticlimax. Na zoveel jaar x-files te hebben gekeken, wist het einde lang niet meer dezelfde emotionele energie op te wekken als in de topjaren, ze zijn helaas te lang doorgegaan.
    Tussen seizoen 5 en 6 moet je trouwens de film kijken, die hoort daar tussen. Zeker een aanrader, leuke film (voor een x-files fan).

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb het zelf alleen bij de eerste drie seizoenen gehouden. Toen het destijds op tv werd uitgezonden heb ik trouw alle afleveringen van de eerste twee seizoenen gevolgd. Bij het derde seizoen heb ik door omstandigheden maar af en toe een aflevering gezien, die bevielen nog steeds goed en dus heb ik ook dat seizoen later gekocht.
    Ik lees nu dat veel mensen het vierde seizoen ook goed vinden, misschien moet ik die dan ook nog een keer aanschaffen? Ik ken daar maar twee of drie afleveringen van en die vielen mij eigenlijk allemaal tegen.
    Ik heb niet echt een favoriet seizoen, ze hadden allemaal een paar memorabele afleveringen. Hoogtepunt van X-Files was voor mij toch wel de Anasazi-threeparter (seizoen 2/3 meen ik).
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ereinion
    Seizoen 1 is een beetje inkomen. De karakters moeten nog opgebouwt worden, en alles ziet er wat low-budget uit. Ik zou zelf iig aanraden bij seizoen 2 te beginnen, want hierin worden veel verhaallijnen opgezet (ontvoering scully o.a.). Seizoen 3 en 4 zijn de beste, maar je kan ze pas goed op waarde schatten als je seizoen 2 hebt gezien. 5 is nog steeds leuk, 6 wordt al wat minder (met 2 klasieke afleveringen, two fathers, en one son). Seizoen 7 vind ik de minste, veel humoristische afleveringen, die niet willen lukken. 8 is wel leuk omdat er nieuwe karakters in voorkomen, maar Mulder wordt wel erg gemist. 9 is het laatste seizoen, lang niet meer zo leuk als de eerdere, ongeveer van het niveau van 7 en 8. De afsluiting vond ik eigenlijk een beetje een anticlimax. Na zoveel jaar x-files te hebben gekeken, wist het einde lang niet meer dezelfde emotionele energie op te wekken als in de topjaren, ze zijn helaas te lang doorgegaan.
    Tussen seizoen 5 en 6 moet je trouwens de film kijken, die hoort daar
    tussen. Zeker een aanrader, leuke film (voor een x-files fan).

    heel erg bedankt voor de informatie!!
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  17. #17

    Standaard

    hoor jij niet al lang op bed te liggen
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  18. #18

    Standaard

    niet zo zeuren he hahha
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •