Pagina 88 van 106 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 2648 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...5483/sc=f69461

    Snel kijken voor het weg is!

    13-12-2004: VI: Nick Hofs is 'grote' transfer?
    [Bron: FR-Fans.nl]

    Op de website van Voetbal International hebben ze volgens een oplettende medewerker van FR-Fans.nl een fout gemaakt waarmee ze mogelijk verklappen om wie het gaat als het over de 'grote' transfer gaat die Feyenoord morgen bekend maakt. Johan Derksen noemde vanavond in Voetbal Insite in één adem dat Buffel Rangers wel interessant vind met het bericht dat Feyenoord een grote transfer bekend gaat maken. In een nieuws artikel op Voetbal International staan altijd links naar spelers die met dat onderwerp te maken heeft.

    In het bericht 'Buffel vindt "Engels" Rangers wel interessant' wordt onder de foto een link gemaakt naar Nick Hofs en de club Vitesse, terwijl dat totaal geen verband legt met het bericht over Buffel. Wellicht wilde ze eerst wel in dit bericht publiceren dat Nick Hofs de vervanger voor Thomas Buffel is, maar toen ze dit niet mochten publiceren van de grote baas Derksen zijn ze de link vergeten weg te halen.
    Wow, wat een spectaculaire aankoop zeg.


    NB:
    Idd, het is Hoffs.
    http://www.lunaticnews.net/scripts/i...46&whichpage=1

    En het Sportjournaal meldde net iets over gesprekken met de zaakwaarnemer.
    Wat een hoop bombarie om niets zeg!

    Volgens hebben mij we VERDEDIGERS nodig, Jorien!!!

  2. #2177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    Feyenoord kennende gok ik op Martin Drent of Rick Hoogendorp ofzo.
    Passen perfect in het Feyenoordbeleid.
    Oud, goedkoop en waardeloos...
    Ik zou ook denken, dan wordt het een verdediger (Kromkamp of Mathijsen van AZ misschien?)
    Maar als het Hofs wordt zou ik dat nou niet echt sensationeel noemen...

    Zeiksnor Derksen was weer lekker bezig maar niet heus...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #2178

    Standaard

    Hofs denk ik maar daar kan ik nou niet erg van schrikken ofzo

  4. #2179

    Standaard

    voetbalzone.nl

    Update 22:52
    NOS Sportjournaal weet inmiddels te melden dat het gaat om Nicky Hofs. De Vitesse-middenvelder stond ook in de belangstelling van Ajax en PSV. Vooral de laatst genoemde wilde hem graag overnemen. De publiekslieveling in Arnhem tekent voor drie jaar. Feyenoord moet een kleine transfervergoeding betalen, aangezien zijn contract nog liep tot komende zomer.

    Waarom Ajax hem zou willen is mij een raadsel Als er een positie overbezet is.....


  5. #2180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Waarom Ajax hem zou willen is mij een raadsel Als er een positie overbezet is.....
    Inderdaad... En dan nog, best een aardige voetballer hoor, maar geen top imo. Bovendien is dat ventje veel te wild en pakt te veel kaarten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #2181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Inderdaad... En dan nog, best een aardige voetballer hoor, maar geen top imo. Bovendien is dat ventje veel te wild en pakt te veel kaarten.
    een ras-feyenoorder


  7. #2182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Inderdaad... En dan nog, best een aardige voetballer hoor, maar geen top imo. Bovendien is dat ventje veel te wild en pakt te veel kaarten.
    een ras-feyenoorder
    Idd een leuke voetballer voor Feyenoord, past totaal niet in het plaatje van psv, laat staan bij Ajax.
    Ik wil graag mijn mening geven, maar mijn vriendin kan me nog niet missen...

  8. #2183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Klooster
    Idd een leuke voetballer voor Feyenoord, past totaal niet in het plaatje van psv, laat staan bij Ajax.
    Nee, een type Boukhari past beter bij ajax he :wink:

  9. #2184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Klooster
    Idd een leuke voetballer voor Feyenoord, past totaal niet in het plaatje van psv, laat staan bij Ajax.
    Nee, een type Boukhari past beter bij ajax he :wink:
    Wil me best proberen positief uit te laten over Boukhari, maar het lukt me gewoon niet :wink:

    Dus geef maar geen mening over boukhari (zie onderschrift )
    Ik wil graag mijn mening geven, maar mijn vriendin kan me nog niet missen...

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    o o o, wat ben ik ziek hiervan

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    o o o, wat ben ik ziek hiervan


    Ja dit is een sensatie waar voetballend Nederland nog weken van wakker zal liggen. :P
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #2187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    o o o, wat ben ik ziek hiervan


    Ja dit is een sensatie waar voetballend Nederland nog weken van wakker zal liggen. :P
    Ik hoorde net al dat er crisisoverleg bij ajax is; Koeman is razend dat dit heeft kunnen gebeuren, en bij PSV worden intern al vragen gesteld hoe ze deze enorme klap ooit nog kunnen verwerken.

    Neen, voor beide clubs is t seizoen nu al voorbij

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    o o o, wat ben ik ziek hiervan


    Ja dit is een sensatie waar voetballend Nederland nog weken van wakker zal liggen. :P
    Ik hoorde net al dat er crisisoverleg bij ajax is; Koeman is razend dat dit heeft kunnen gebeuren, en bij PSV worden intern al vragen gesteld hoe ze deze enorme klap ooit nog kunnen verwerken.

    Neen, voor beide clubs is t seizoen nu al voorbij
    En dan hebben we het nog geen eens over Vitesse

  14. #2189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    trouwens, Derksen gezien?
    Feyenoord presenteert morgen een SENSATIONELE AANKOOP!
    Eentje waar Ajax en PSV goed ziek van zullen zijn.
    o o o, wat ben ik ziek hiervan


    Ja dit is een sensatie waar voetballend Nederland nog weken van wakker zal liggen. :P
    Ik hoorde net al dat er crisisoverleg bij ajax is; Koeman is razend dat dit heeft kunnen gebeuren, en bij PSV worden intern al vragen gesteld hoe ze deze enorme klap ooit nog kunnen verwerken.

    Neen, voor beide clubs is t seizoen nu al voorbij
    En dan hebben we het nog geen eens over Vitesse
    Daar voetballen meer mensen dan alleen Hofs maar goed
    Wel jammer dat het uitgerekend de publiekslieveling is maar ook die zijn te vervangen.

  15. #2190

    Standaard

    Die Derksen toch he?

    Ik zag vandaag iets dat ik vele malen belangrijker vind dan dit nieuws.
    Even vooropgetseld dat ik het wel degelijk een goede transfer vind.
    Laten we eerlijk zijn, als je één van de betere Nederlandse talenten weet te strikken zonder dat het je wat kost, doe je het gewoon goed natuurlijk.
    Daar komt bij dat Feyenoord wel degelijk een type Bosvelt kan gebruiken, dus al met al zeker geen slechte transfer.
    Maar onnodig spectaculair gemaakt.

    Nee, wat ik wilde laten zien was dit, uit het RD:

    Bart Goor is van mening dat aantal spelers bij zichzelf te rade moet gaan

    Bart Goor redde gistermiddag in de topper tegen PSV het gezicht van Feyenoord. De Belgische international voorkwam met de gelijkmaker in blessuretijd een crisissfeertje rond de winterstop. Maar hij vindt het tijd worden dat een aantal spelers bij Feyenoord nadenkt over zijn verantwoordelijkheid en zijn positie.

    Rotterdam - Goor vindt het voetbal van Feyenoord goed genoeg om mee te dingen naar een plaatsje in de Champions League, maar hij heeft in de eerste helft van het seizoen gezien hoe enorm er wordt geblunderd bij vrije trappen en andere standaardsituaties in de verdediging. Een vrije schop tegen is bij Feyenoord bijna een penalty.

    Waar tot voor kort alleen trainer Ruud Gullit zich ergerde aan de karrenvracht aan tegentreffers, die op die manier ontstaan, begint de ergernis nu ook in het elftal toe te nemen. Goor: ,,Als we het na de winter opnieuw op die punten laten misgaan, dan snap je het als speler niet en dan denk ik niet dat je bij een topclub hoort te spelen.''

    Echt een uitermate goede aankoop geweest deze jongen!
    Ik kan het dan ook alleen maar met hem eens zijn.
    Sowieso Goor of Kuyt aanvoerder maken.

    Maar daarnaast ben ik wel van mening dat men wel een beetje voorbijgaat aan het feit dat Feyenoord dit seizoen wel ff een compleet nieuwe trainersstaf en maar liefst ZEVEN nieuwe basisispelers moest inpassen.
    Babos, Saidi, Basto, Goor, Bosschaart, Kalou en Castelen, allen zijn zij nieuw dit jaar, net als Petrovic, Duut en Gullit.
    Dat is nogal niet wat hoor.

  16. #2191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_

    Maar daarnaast ben ik wel van mening dat men wel een beetje voorbijgaat aan het feit dat Feyenoord dit seizoen wel ff een compleet nieuwe trainersstaf en maar liefst ZEVEN nieuwe basisispelers moest inpassen.
    Babos, Saidi, Basto, Goor, Bosschaart, Kalou en Castelen, allen zijn zij nieuw dit jaar, net als Petrovic, Duut en Gullit.
    Dat is nogal niet wat hoor.
    O? en PSV hoefde dat niet te doen?
    Alex, Zoetebier, Gomes, Beasley, Cocu, Farfan, Sibon....

    En desondanks staan we 1e!

  17. #2192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    O? en PSV hoefde dat niet te doen?
    Alex, Zoetebier, Gomes, Beasley, Cocu, Farfan, Sibon....
    erlijk is eerlijk, ik heb Gomes en Zoetebier nog niet eenmaal samen zien spelen


  18. #2193

    Standaard

    Zijn Gomes EN Zoetebier basisspelers????
    Dan begrijp ik wel waarom ze lang de nul hebben gehouden

  19. #2194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    O? en PSV hoefde dat niet te doen?
    Alex, Zoetebier, Gomes, Beasley, Cocu, Farfan, Sibon....
    erlijk is eerlijk, ik heb Gomes en Zoetebier nog niet eenmaal samen zien spelen
    Buiten dat nog, Hiddink zit er al (veel) langer natuurlijk en is veel meer door de wol geverfd dan Gullit, net zo goed als een Cocu dat is in vergelijking met Castelen of Saidi.
    Zoetebier hoef je ook niets meer te leren over hoe het er bij een topclub aan toe gaat lijkt mij.
    En Sibon is natuurlijk geen basisspeler.
    Ten slotte zou ik nog kunnen vermelden dat PSV ook niet wil voetballen en Gullit zijn ploeg wel graag wil laten voetballen, maar die discussie ben ik nu wel zat want heel Nederland ziet het, behalve de regio Eindhoven.

    Kortom, ik vind het geen gelijkwaardig vergelijk.
    Neemt niet weg dat het desalnietteplus wel een knappe prestatie is van PSV.
    Iets wat vooraf helemaal niemand had verwacht, ik neem er mijn petje voor af.

    Even weer over Hoffs.
    Volgens de VI wilde PSV hem weldegelijk.

    Feyenoord heeft Nick Hofs binnen

    14/12/2004 12:14

    Feyenoord heeft zich versterkt met Nick Hofs. De 21-jarige middenvelder komt komende zomer transfervrij over van Vitesse en tekende voor drie jaar in Rotterdam. Feyenoord troefde onder meer PSV af in de strijd om de gewilde Arnhemmer.
    Hofs en Feyenoords technisch directeur Mark Wotte kwamen afgelopen weekeinde tot een principe-overeenkomst, voor een periode van drie seizoenen, plus een optie voor nog twee jaar.

    Feyenoord handelde doortastend in de gesprekken met Hofs. Vorige week startten de onderhandelingen en al snel leidden die tot een akkoord. In De Kuip kreeg Hofs de indruk dat hij gewild was en een goede kans maakt om te spelen.

    Bij PSV miste hij dat gevoel. De Eindhovenaren wilden Hofs, wiens contract afloopt bij Vitesse, eveneens inlijven maar gaven ook aan hem dan eerst te willen verhuren, zoals PSV eerder ook deed bij Arjen Robben, Jordi Hoogstrate, Michael Lamey en Arvid Smit. En daar voelde Hofs niets voor.

    'Nicky wilde graag naar Feyenoord', bevestigt technisch directeur Mark Wotte. 'En ik denk ook dat hij bij ons past. Hij is een volkse jongen, maar ook qua spel iemand met wie het publiek zich kan identificeren. Hij speelt met passie.'

    Hofs is in de korte tijd die hij in het eerste van Vitesse speelt uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers. Zo had hij vorig seizoen een groot aandeel in het lijfsbehoud via de nacompetitie en scoorde hij dit seizoen al zes keer in vijftien competitieduels.

  20. #2195
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    JFC volgens mij moet je je eigen mening eens laten varen en lezen in tientallen verslagen van afgelopen wedstrijd dat PSV wel degelijk goed combinatievoetbal speelde (1e helft) en dat Feyenoord dat succesvol ontregelde in de 2e helft. Je eigen trainer geeft het zelfs toe!

  21. #2196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    JFC volgens mij moet je je eigen mening eens laten varen en lezen in tientallen verslagen van afgelopen wedstrijd dat PSV wel degelijk goed combinatievoetbal speelde (1e helft) en dat Feyenoord dat succesvol ontregelde in de 2e helft. Je eigen trainer geeft het zelfs toe!
    Volgens mij bedoelde JFC het niet zozeer in verband met de afgelopen wedstrijd maar meer in het algemeen.

  22. #2197

    Standaard

    De eerste grote club bij de zaterdagamateurs heeft toegeslagen op de trainersmarkt:

    "Bert Ebbens (51) uit Zwolle is de nieuwe hoofdtrainer in het komende seizoen 2005/2006 bij SV Spakenburg. Ebbens, docent bij ROC Landstede Sport en Bewegen, past goed in het profiel welke de Technische Commissie en de spelersraad met elkaar opgesteld hebben. Overigens klikte het al meteen vanaf het eerste contact tussen Ebbens en de vereniging.

    SV Spakenburg toont zich tevreden met het feit dat in een relatief vroeg stadium van het seizoen duidelijkheid is verkregen omtrent het hoofdtrainerschap. Bert Ebbens is een nuchtere Groninger die inmiddels bewezen heeft te kunnen werken vanuit zijn eigen kracht, goed gebruik makend van de aanwezige en potentiële talenten binnen de selectie en daar een groeiende prestatie mee kan behalen.

    Bij de keuze van Ebbens, is ook van belang geweest dat hij opbouwend kan werken. Het beleid van Spakenburg en het brengen van aankomend eigen talent in combinatie met het verder ontwikkelen van de reeds aanwezige spelers zal ook met Bert Ebbens worden voorgezet.

    Bert Ebbens komt van WHC (Wezep), waar hij de afgelopen 3 jaar succesvol en vooral met groot plezier de hoofdmacht onder zijn hoede heeft gehad. Zijn afscheid zal zeker niet licht vallen, daar hij een uitstekende relatie heeft met de selectie en het bestuur van WHC. Als Spakenburg Ebbens niet had benaderd was de kans groot geweest dat hij daar zeker nog niet was weggegaan. Naar eigen zeggen verlaat hij een fantastische club. Opvallend is dat de clubkleuren voor Ebbens géén verschil zullen opleveren. Ebbens tekende een contract voor één jaar, met een optie voor nog een jaar."

    Het bestuur van SV Spakenburg.

    bron: www.spakenburg.com

  23. #2198
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ook zo genoten van Arsenal - Chelsea, dat was voetbal.

    Feyenoord-PSV, goed voor PSV dat het bijna winterstop is, want 3-1 mag je nooit weggeven. (Oud Ajax keeper blij heeft hij zijn record nog)
    AZ- Twente, jezus waarom zijn die Twentenaren eigenlijk komen voetballen. Een reguliere 3-0 door afwezigheid had de afwezigheid van geest kunnen verbloemen bij FC Twente.
    En Ajax: v/d Vaart vocht en Ajax knokte tegen zichzelf. Het verschil in kwaliteit zorgde voor de winst van Ajax. Toch eens een goede spits kopen (ga voor Kluivert aangezien weinig of geen clubs hem willen) & ervaren spelers die rust kunnen brengen.

    Leuk voetbal weekend.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #2199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    JFC volgens mij moet je je eigen mening eens laten varen en lezen in tientallen verslagen van afgelopen wedstrijd dat PSV wel degelijk goed combinatievoetbal speelde (1e helft) en dat Feyenoord dat succesvol ontregelde in de 2e helft. Je eigen trainer geeft het zelfs toe!
    Volgens mij bedoelde JFC het niet zozeer in verband met de afgelopen wedstrijd maar meer in het algemeen.
    Inderdaad Harry B.
    Bedankt.

    De linksbuiten laat onder meer weten ervan overtuigd te zijn dat de dip van Ajax voorbij is en dat hij meer gecharmeerd is van AZ dan van PSV.

    'Laatst wilde ik een wedstrijd van PSV kijken op Canal +, ik heb het twintig minuten volgehouden. Ik heb maar snel een filmpje in de dvd-speler gedaan, dat is leuker dan naar PSV kijken.'
    Boukhari in VI...

  25. #2200

    Standaard

    Ik als Ajax supporter kijk overigens liever een filmpie, dan naar Boukhari....
    Ik wil graag mijn mening geven, maar mijn vriendin kan me nog niet missen...

Pagina 88 van 106 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •