De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Morgen!!

  1. #1

    Standaard Morgen!!

    Eindelijk, na maanden wachten, komt morgen Star Wars Episode 1 The Phantom Menace op DVD uit. Ga jij hem kopen of niet? Ik in ieder geval wel ondanks de beperkte oplage (dat zeggen jullie althans)
    Ik weet in ieder geval zeker dat het een hele gave DVD-release wordt
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #2

    Standaard

    Zekers te weten ga ik hem kopen want dat wordt me toch een beauty van een DVD.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  3. #3

    Standaard

    Ik koop hem zeker ook
    Maar hij komt toch pas woensdag uit ?

  4. #4

    Standaard

    Ik zal het je nog sterker vertellen. Een kennis van me heeft hem vandaag (de 15e dus) al zien liggen bij de Blokker voor 70 piek.

  5. #5

    Standaard

    Ook is bijna overal op internet (ook op de site van Free Record Shop) te vinden dat morgen de release plaatsvind. Optimistisch als ik ben ga ik dus gewoon voor morgen bij de FRS en anders: op naar de blokker.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    and with the free record shop
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  8. #8

    Standaard

    hey babies,

    hier (belgie) ligt ie al in de winkel! YIEHAA!

    groetjes,
    steventd.

  9. #9

    Standaard

    Ik hoop dat er morgen nog een paar uur uitvalt, dan heb ik hem nog eerder, aangezien ik hem gelijk uit school ga halen
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Jij hebt mazzel! Ik hoop dat er morgen nog een paar uur uitvalt, dan heb ik hem nog eerder, aangezien ik hem gelijk uit school ga halen
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    heb 'm trouwens net geen 50 gulden betaald!

  12. #12

    Standaard

    waar heb je hem dan gekocht?? via internet zeker.

  13. #13

    Standaard

    Vandaag al gekocht... In een winkel in Arnhem ... Morgen Star Trek III: The Search For Spock...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •