Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.

Discussie: Breedbeeld tv kopen

  1. #1

    Standaard Breedbeeld tv kopen

    Ik wil binnenkort een breedbeeld tv aanschaffen en nu wil ik hier wat hulp vragen.
    Budget rond de 800 euro

    Heeft iemand hier een aanrader of goede ervaring met een breedbeeld tv in dit budget
    Dacht zelf aan een Philips of Sony, misschien heeft iemand nog een merk of type in gedachten?

    Alvast bedankt voor het antwoorden

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Met zowel Sony als Philips zit je gewoon goed.
    Wel moet je even kijken welke je zelf het mooiste beeld vind geven want ze hebben wel zo hun eigen "merk-eigenschappen".
    Maar met beide merken zit je gewoon goed en €800,- is een leuk budget.

  3. #3

    Standaard Re: Breedbeeld tv kopen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Ik wil binnenkort een breedbeeld tv aanschaffen en nu wil ik hier wat hulp vragen.
    Budget rond de 800 euro

    Heeft iemand hier een aanrader of goede ervaring met een breedbeeld tv in dit budget
    Dacht zelf aan een Philips of Sony, misschien heeft iemand nog een merk of type in gedachten?

    Alvast bedankt voor het antwoorden
    Voor dat geld zou ik voor een KV-32FX66 gaan van Sony, komt nu net een nieuw model, weet niet hoe die heet. Gewoon 100 HDz BB TV van Sony. Je zou ook FQ serie kunnen kopen maar die zijn wel wat prijziger dan je zelf aangeeft.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard Re: Breedbeeld tv kopen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Ik wil binnenkort een breedbeeld tv aanschaffen en nu wil ik hier wat hulp vragen.
    Budget rond de 800 euro

    Heeft iemand hier een aanrader of goede ervaring met een breedbeeld tv in dit budget
    Dacht zelf aan een Philips of Sony, misschien heeft iemand nog een merk of type in gedachten?

    Alvast bedankt voor het antwoorden
    Voor dat geld zou ik voor een KV-32FX66 gaan van Sony, komt nu net een nieuw model, weet niet hoe die heet. Gewoon 100 HDz BB TV van Sony. Je zou ook FQ serie kunnen kopen maar die zijn wel wat prijziger dan je zelf aangeeft.
    is de FX68 niet de opvolger? lees dat die weer minder kan dan de FX66.

    De Sony KV-32FQ86 ligt de prijs idd wat hoger dan het budget, maar zie dat de prijs in Duitsland rond de 800 ligt

  5. #5

    Standaard

    de kv28fq86 is idd een goeie keus. wel iets boven je budget, maar wel echt een tv met superbeeld.

    je zou eventueel ook naar de jvc av28p37 kunnen kijken. die zit op 799 bij de meeste winkels. die tv heeft d.i.s.t., dat is een techniek van jvc die de beeldlijnen verdubbeld. (net zoiets als pixelplus van philips dus).

    kv28cs70 is ook een nieuwe tv van sony. kwa beeld is minder mooi als de fq86 maar ook wat goedkoper

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cardinoz
    de kv28fq86 is idd een goeie keus. wel iets boven je budget, maar wel echt een tv met superbeeld.
    heb ook de 28fq86 en ben er zeer tevreden over, in het begin stond me beeld niet helemaal recht(aan de onderkant een beetje krom), sony gebeld en er kwam me monteur en die heeft het ff gemaakt en er nieuwe software in gedaan, toen zag ie er helemaal mooi uit

    op internet is ie vanaf € 730,- te koop, als je um in een winkel wilt kopen moet je gewoon afdingen, heb ik ook gedaan en met succes :wink:

  7. #7

    Standaard

    Er staat er morgen een bij de Aldi voor 549 Euro. Hou je 251 euro over om DVDs te kopen.

    http://www.aldi.nl/index_nl.htm

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Er staat er morgen een bij de Aldi voor 549 Euro. Hou je 251 euro over om DVDs te kopen.

    http://www.aldi.nl/index_nl.htm
    mja leuk maar niet wat ik zoek

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Er staat er morgen een bij de Aldi voor 549 Euro. Hou je 251 euro over om DVDs te kopen.

    http://www.aldi.nl/index_nl.htm
    Die ziet er leuk uit! Ik heb een aantal jaren terug een TV gehaald bij de Aldi en die geeft een verrassend goed beeld.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cardinoz
    de kv28fq86 is idd een goeie keus. wel iets boven je budget, maar wel echt een tv met superbeeld.
    heb ook de 28fq86 en ben er zeer tevreden over, in het begin stond me beeld niet helemaal recht(aan de onderkant een beetje krom), sony gebeld en er kwam me monteur en die heeft het ff gemaakt en er nieuwe software in gedaan, toen zag ie er helemaal mooi uit

    op internet is ie vanaf € 730,- te koop, als je um in een winkel wilt kopen moet je gewoon afdingen, heb ik ook gedaan en met succes :wink:
    Let op! Dat is wel het 71 CM model, die waar ik het over had is 82 CM. ff goed kijken dus. De 32" FQ is te koop rond de €1.000. Als je dat er niet aan wil uitgeven moet je er ook maar niet naar kijken, dat is HEEL erg gevaarlijk
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cardinoz
    de kv28fq86 is idd een goeie keus. wel iets boven je budget, maar wel echt een tv met superbeeld.
    heb ook de 28fq86 en ben er zeer tevreden over, in het begin stond me beeld niet helemaal recht(aan de onderkant een beetje krom), sony gebeld en er kwam me monteur en die heeft het ff gemaakt en er nieuwe software in gedaan, toen zag ie er helemaal mooi uit

    op internet is ie vanaf € 730,- te koop, als je um in een winkel wilt kopen moet je gewoon afdingen, heb ik ook gedaan en met succes :wink:
    Let op! Dat is wel het 71 CM model, die waar ik het over had is 82 CM. ff goed kijken dus. De 32" FQ is te koop rond de €1.000. Als je dat er niet aan wil uitgeven moet je er ook maar niet naar kijken, dat is HEEL erg gevaarlijk
    Weet ik, maar omdat de 32" boven zijn budget ligt, had ik het over de 28".

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Let op! Dat is wel het 71 CM model, die waar ik het over had is 82 CM. ff goed kijken dus. De 32" FQ is te koop rond de €1.000. Als je dat er niet aan wil uitgeven moet je er ook maar niet naar kijken, dat is HEEL erg gevaarlijk
    in Duitsland ligt de prijs rond de 800, dus daar maar is gaan rondkijken

  13. #13

    Standaard

    Mijn oog is gevallen op de Sony 28Fq86

    de 32" wordt toch te duur

    Maar nu heb ik bij een paar winkels zitten kijken, daar liggen de prijzen rond de 850 euro, is dit redelijk of hebben jullie elders het goedkoper gezien.

  14. #14

    Standaard

    Goede keuze!
    Ik heb ook deze tv en hij bevalt me heel goed. Ik heb hem wel via internet besteld en dat is me eigenlijk best goed bevallen. Ik heb hem wel met het bijpassende meubel genomen, ziet er erg fraai uit vind ik zelf. Ik heb er incl alles (verzendkosten, meubel, verw. bijdrage) €796,- voor betaald. Wat de winkel prijzen op dit moment zijn weet ik eerlijk gezegd niet, maar in ieder geval als je de tv binnenkort hebt.. Veel plezier er van! maar dat zal zeker goed komen

    Gr. Sietze
    H/K AVR3550 H/K DVD10 H/K HD750 Sony KV-28FQ86 Incl Meubel Fronts: JBL L80MKII Center: JBL L-Center, Surround: JBL LX 2003 Sub: JBL XTi 300

  15. #15

    Standaard

    Goeie keuze inderdaad, heb m ook met meubel, ziet er erg mooi uit. Ik had m voor 950(incl. meubel) gekocht in de winkel. Internet is goedkoper, maar ik vind een beetje service wel handig. Heb het samen met HT gekocht, kreeg er een scart-kabel van 60 euro gratis bij.
    Leveren was gratis, kwam 3 man om meubel in elkaar te zetten, TV en HT uitpakken en aansluiten, hoefde niets te doen. Alles werd ingesteld, was helemaal klaar om een dvdtje te kijken. Als ik dit zelf moest doen duurde dat wel een tijdje, vooral die meubel zou niet gemakkelijk zijn geweest.
    Ik kan ook altijd bij hun terug komen als er wat is, wel zo fijn. Hun hadden ook de sony-monteur geregeld.

    Je moet zelf maar kijken waar het goedkoopst is en wat handig voor je is, ik heb in ieder geval geleerd dat je voor service best wat extra's kan betalen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Mijn oog is gevallen op de Sony 28Fq86

    de 32" wordt toch te duur

    Maar nu heb ik bij een paar winkels zitten kijken, daar liggen de prijzen rond de 850 euro, is dit redelijk of hebben jullie elders het goedkoper gezien.
    Nog ff over de prijs, je moet altijd afdingen of zorgen dat je er iets bij krijgt(de scart kabel bijv, een goede is namelijk nogal duur), bij een hoop winkels is het me gelukt.

  17. #17

    Standaard

    Nog even over die aldi tv, die zou inpricipe niet echt slecht kunnen zijn (zoals al wordt aangegeven) omdat alle beeldbuizen die op de wereld worden gemaakt maar uit 2 fabrieken komen ergens in china. :P
    Dus t kan alleen nog maar aan de chips of ander gebruikt materiaal liggen.
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    Nog even over die aldi tv, die zou inpricipe niet echt slecht kunnen zijn (zoals al wordt aangegeven) omdat alle beeldbuizen die op de wereld worden gemaakt maar uit 2 fabrieken komen ergens in china. :P
    Dus t kan alleen nog maar aan de chips of ander gebruikt materiaal liggen.
    Naar mijn weten zijn het iets meer dan 2 fabriekanten maar buiten dat, de fabriekanten hebben verschillende gradaties in kwaliteit.
    Dus niet alle buizen die ze maken zijn van dezelfde kwaliteit, dus hierin heb je al verschil.
    Dan krijg je inderdaad dat ieder merk zijn eigen chips heeft wat ook veel uitmaakt voor de kwaliteit.
    Al met al kan er veel verschil tussen de beeldbuizen onstaan.
    Maargoed, de aldi tv.
    Mijn schoonouders hebben pas een tv bij de aldi gekocht voor op de kinderkamer zodat m,n kinderen ook daar lekker een filmpje kunnen kijken en nee, de kwaliteit is niet hoog.
    Toegeven dat de prijs ook laag was maar ondanks dat, ik zal z,n tv zelf niet kopen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Mijn oog is gevallen op de Sony 28Fq86

    de 32" wordt toch te duur

    Maar nu heb ik bij een paar winkels zitten kijken, daar liggen de prijzen rond de 850 euro, is dit redelijk of hebben jullie elders het goedkoper gezien.
    Nog ff over de prijs, je moet altijd afdingen of zorgen dat je er iets bij krijgt(de scart kabel bijv, een goede is namelijk nogal duur), bij een hoop winkels is het me gelukt.
    waar heb je de tv gehaald hidde ?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Mijn oog is gevallen op de Sony 28Fq86

    de 32" wordt toch te duur

    Maar nu heb ik bij een paar winkels zitten kijken, daar liggen de prijzen rond de 850 euro, is dit redelijk of hebben jullie elders het goedkoper gezien.
    Nog ff over de prijs, je moet altijd afdingen of zorgen dat je er iets bij krijgt(de scart kabel bijv, een goede is namelijk nogal duur), bij een hoop winkels is het me gelukt.
    waar heb je de tv gehaald hidde ?
    Bij een plaatselijke audio/video zaak, maar heb bij de Media Markt geprobeerd af te dingen. Is ook gelukt, als ik m daar had gekocht, kon ik m voor minder geld krijgen. Dus probeer het.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    Nog even over die aldi tv, die zou inpricipe niet echt slecht kunnen zijn (zoals al wordt aangegeven) omdat alle beeldbuizen die op de wereld worden gemaakt maar uit 2 fabrieken komen ergens in china. :P
    Dus t kan alleen nog maar aan de chips of ander gebruikt materiaal liggen.
    Ahum....Philips, Sony en ik dacht Thomson (vooral panasonic gebruikt deze) Zijn de 3 grootste.

    Daarna komen er een hoop vage onbekende fabrikanten die de overige 10% van buizen voorzien. Hoewel het wel zo kan zijn dat een chineese fabrikant heel china voorziet van buizen zoals vroeger in het oostblok. Dat weet ik niet.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  22. #22

    Standaard

    hallo pascal,

    Ik weet niet of je inmiddels al een tv hebt maar je al eens een philips pixel plus bekeken.
    we hebben er hier aardig wat van verkocht en iedereen is super tevreden over het beeld vooral met een schotel is hij haarscherp.
    De nieuwe pixel plus2 kost ongeveer 1200,- maar er zijn winkels die op dit moment stunten met de eerste pixel plus die wat mij betreft een beter beeld geeft dan de pixel+2.

    succes met je keuze.

  23. #23

    Standaard

    Wat ik me nou afvraag,

    Men wil altijd bij DVD kijken zoveel mogelijk digitale bewerkingen uitzetten.

    Kun je dan niet beter een klasse lager nemen?

    Zo zat ik in de winkel te kijken (ik weet het in de winkel klopt het nooit) Maar ik zag een Samsung staan die echt een mooi plaatje gaf IMHO bijvoorbeeld. En een stuk goedkoper.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Wat ik me nou afvraag,

    Men wil altijd bij DVD kijken zoveel mogelijk digitale bewerkingen uitzetten.

    Kun je dan niet beter een klasse lager nemen?
    Nee dat is geen optie.
    Die digitale bewerkingen danwel trukjes doen meestal geen goed een het beeld vanaf dvd.
    Je kan dat het beste zo neutraal mogelijk houden en dat is de reden waarom men de voorkeur geeft om ze uit te zetten.
    Je moet immers zorgen dat de "bron" van zichzelf al goed is (dus software/film, speler, kabels en weergever).
    Die digitale trukjes zijn er juist om het probleem achteraf te verhelpen maar dat is het verdoezelen van een minpunt vanaf de bron.

    Het kan dus werken die digi opties maar persoonlijk ben ik van mening dat je de bron al in orde moet hebben.
    In dat geval zal een goede tv met die opties uit geschakeld een beter plaatje geven dan een veel goedkopere tv.

  25. #25

    Standaard

    Mja, die keuze is dan misschien persoonlijk. Zelf heb ik een Philips 9309 Pixelplus breedbeeld (met diverse opties aan) en zie een duidelijk beter (o.a. scherper en sprakelender) beeld van dvd dan van andere tv's. Absoluut geen spijt van deze aankoop. Ik heb in verschillende winkels tv's bekeken en getest voordat ik deze uiteindelijk kocht en vond dat de Philips pixelplus-modellen beduidend beter beeld gaven. Loewe en sommige Panasonic modellen vond ik trouwens ook wel goed.

    Natuurlijk hangt de beeldkwaliteit voor een groot deel af van de bron, maar niet helemaal. Elk element draagt een steentje bij in de kwaliteit.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •