Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronaldo
    dit is van mij

    anime zooi



    akira r2j, escaflowne tv+movie, ai yori aoshi, berserk, flcl, haibane renmei, xtv, gundam movies, blakjack, evangelion, gasaraki r2j, patlabor3, kenshin box 1, elhazard, ff spiritual edition, nausicaa box, jin roh,

    en andere resterende box

    mooi spul ronaldo!

    Tja de naam van deze topic is eigenlijk weer helemaal verkeerd.
    Eigenlijk wilde ik dus lijstjes zien van titels die om de een of andere reden bijzonder zijn.

    Wel bijzonder in mijn ogen: Kill Bill vol.1 japanse box. Gelimiteerd, extra goodies, afwijkende verpakking. Er bestaan meerdere en eenvoudigere versies van deze titel.

    Niet bijzonder in mijn ogen: X-files, Back to the Future, Godfather. Er is geen andere versie hiervan (ok, is wel een boxset). Trainspotting Definitive Edition (heb ik ook), maar als uitgave niet bijzonder.

    Bedoeling is om te zien wat voor moois we allemaal hebben en wellicht dat de ander iets heeft wat je dus nog nooit bent tegengekomen (en wellicht ook nog wil hebben). Daarom zijn de plaatjes ook zo belangrijk

    De meeste wordt bepaald door de regels.
    De mooiste collectie bepaal je maar voor jezelf
    Helaas tel je de X-Files boxen zelf ook mee, dus het is inderdaad wat verkeerd neergezet. Of... je bent gewoon een slechte verliezer
    Welke van de pakketen bevat de serie flcl, en waar kan ik deze kopen.
    Is deze pakket incl. alle series?
    Oddworld rules

  2. #52

    Standaard Re: Battle of the Boxsets

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Idee voortgekomen uit een reactie uit de giftset thread...

    BATTLE OF THE BOXSETS


    Post hier al je speciale - - - boxsets / giftsets / waardevolle (marktwaarder > nieuwwaarde) OOP's / Limited Editions / DVDs - - - die niet in een standaard verpakking zitten! Liefst met een (link naar een) foto. Updates plaatsen in je eerste posting. Geef eventueel het totaal aantal boxsets / giftsets / waardevolle OOP's / Limited Editions dat je in je bezit hebt onderaan je posting op.

    Veel battleplezier!


    Mijn boxsets / giftsets / waardevolle OOP's / Limited Editions:


    Akira Special Edition (JAP release)


    Ghost in the Shell Limited Edition (JAP release)


    Memories of Murder LE (KOR release)

    Hey, zeeer mooie verzameling. Mag ik weten wat er voor extra dingen zitten bij die japanese boxsets van Akira en Ghost in the Shell?

    Dankjewel.

    (BTW: is memories of murder, (ik geloof toch dat hij zo noemt) goed? ik las erg veel goeie kritieken, maar nog niet gezien)

  3. #53

    Standaard

    Memories of Murder is een heel sterke film. De goedkope uitgave uit HK met prima beeld en geluid kan je bestellen bij cd-wow.

  4. #54

    Standaard Re: Battle of the Boxsets

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Hey, zeeer mooie verzameling. Mag ik weten wat er voor extra dingen zitten bij die japanese boxsets van Akira en Ghost in the Shell?

    Dankjewel.

    (BTW: is memories of murder, (ik geloof toch dat hij zo noemt) goed? ik las erg veel goeie kritieken, maar nog niet gezien)
    moet het hele bericht van hem gequote worden inclusief plaatjes. Ik heb dan wel een goede verbinding, maar veel mensen niet.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    Memories of Murder is een heel sterke film. De goedkope uitgave uit HK met prima beeld en geluid kan je bestellen bij cd-wow.
    Zeer zeker! De LE is een topper uit mijn collectie


  6. #56

    Standaard Re: Battle of the Boxsets

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeldeM.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Hey, zeeer mooie verzameling. Mag ik weten wat er voor extra dingen zitten bij die japanese boxsets van Akira en Ghost in the Shell?

    Dankjewel.

    (BTW: is memories of murder, (ik geloof toch dat hij zo noemt) goed? ik las erg veel goeie kritieken, maar nog niet gezien)
    moet het hele bericht van hem gequote worden inclusief plaatjes. Ik heb dan wel een goede verbinding, maar veel mensen niet.
    Je hebt gelijk, ik twijfelde er al over terwijl ik het deed.
    Ik heb het ondertussen al veranderd.
    Sorry voor eventuele ongemakken.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •