Bekijk uitslag poll: Waar koop je de meeste DVD's in Nederland?

Stemmers
453. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Media Markt

    104 22,96%
  • Makro

    34 7,51%
  • Free Record Shop

    142 31,35%
  • V&D

    3 0,66%
  • Van Leest

    12 2,65%
  • Bart Smit / Intertoys

    2 0,44%
  • Blokker

    2 0,44%
  • Dividence.nl / DVDStore.nl

    3 0,66%
  • Bol.com

    9 1,99%
  • Rodisc

    7 1,55%
  • Music Store

    3 0,66%
  • Free Factory Outlet

    1 0,22%
  • Bij een lokale platen / CD / DVD winkel

    9 1,99%
  • Niet in Nederland/België, maar in het buitenland

    77 17,00%
  • Anders ...

    45 9,93%
Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 234 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hij is weer terug onze eigen huispater, welkom terug hoor ennuh...vaker komen he?
    Ik heb hem diep in Brabant opgezocht en hem uit zijn isolement gelokt (beter gezegd uit de kroeg getrokken, maar dat hoeft niemend te weten, vandaar dat ik dit tussen haken plaats).
    Jawel, hij is er weer, onze Wazige Pater.
    Ik heb hem kunnen overtuigen niet steeds de gelofte van armoede af te leggen jegens de kerk, maar af en toe wat zelf te behouden om de DVD-collectie op een zeker niveau te houden. Dit financiele advies lijkt hij op te volgen.

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    MediaMarkt 12
    Blokker 9
    www.skyradio.nl 6
    FreeRecordShop 5
    Bart Smit 5
    www.bol.com 3
    V&D 3

  4. #79

    Standaard

    Tja, lees ik net vandaag in de krant (METRO) dat de Nederlandse distributeurs de parallelle import boycotten, door die zaken af te snijden van leveranties. Tja, zo proberen ze krampachtig de veel te hoge prijzen hier hoog te houden. Nou, dat leidt dus (hopelijk) tot nog meer vluchtgedrag naar het buitenland. 22% van de DVD-kopers haalt zijn spulletjes nu al in het buitenland.
    Een oproep aan alle leden dit voorbeeld te volgen!!!!!!!!!!!!!
    Mensen, het is eigenlijk van de gekke, dat ik CD's uit de Dominicaanse republiek importeer, die ondanks zeer hoge verzendkosten toch nog 15% onder de winkelprijs in Nederland liggen. En dan vermeld ik nog niet dat in Nederland zelf de prijsverschillen tussen 20 en 45% bewegen.
    Doe me een lol, DVD's behoeven in Nederland niet meer te kosten dan € 20. De vele aanbiedingen (MM en circusdagen V&D) bewijzen dit herhaaldelijk.
    Verdomme laat Moulin Rouge bij V&D dan voor € 37,99 en FRS € 32,99 dan liggen, stomme consument, als hij met stapels bij MMM ligt voor € 20 en minder.
    Uw wandelende Cosumentbond, Henk Heideveld.
    (moraal van mijn verhaal: we doen dit echt zelf, dus niet zeiken).

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ik heb hem diep in Brabant opgezocht en hem uit zijn isolement gelokt (beter gezegd uit de kroeg getrokken, maar dat hoeft niemend te weten, vandaar dat ik dit tussen haken plaats).
    Geef ff je adres door dan stuur ik je ff een boeketje, want dit is echt een heldendaad van je Henk.

    PS: Hebben ze kroegen in Brabant?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Geef ff je adres door dan stuur ik je ff een boeketje, want dit is echt een heldendaad van je Henk.
    PS: Hebben ze kroegen in Brabant?
    Nou, nee, ik heb me niet direct in de ghetto's van zijn woondorp gewaagd, dat was me te link. Ik heb de digitale snelweg en binnenwegen (zoals PM en e-mail) benut. Ik ben daar onophoudelijk mee doorgegaan, omdat ik er van uitging dat er wellicht af en toe een lichte nuchtere periode zou moeten zijn zo af en toe. (tja, 't is hier Brabant, he).
    Kortom ik heb mij in het sociale leven van een medebBrabander verplaatst. Da's hier veelal de enige kans op succes.
    Stuur maar geen boeketje, doe maar gewoon een paar flessen drank.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Stuur maar geen boeketje, doe maar gewoon een paar flessen drank.
    Dubbeldrank, hoestdrank....wat voor drank?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dubbeldrank, hoestdrank....wat voor drank?
    Ja, dubbeldrank is prima, doe maar een dubbele-whiskey.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ja, dubbeldrank is prima, doe maar een dubbele-whiskey.
    Jack Daniels?

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Jack Daniels?
    Eerlijk gezegd drink ik Canadese Whiskey. Four Roses, Bourbon.
    Halve liter mag ook hoor, als het te duur wordt.

  11. #86

    Standaard

    Play.com
    dvdboxoffice.com
    EzyDVD

    en nog andere buitenlandse internetwinkels kijk ik als eerste voor DVD-aankopen, omdat ze daar meestal veel goedkoper zijn. Zo niet, dan vooral bij FRS, Makro, Blokker, Ro-Direct, Dividence.

    BOTTOM LINE: IK BEN NIET BEREID DE NEDERLANDSE ADVIESPRIJS ERVOOR TE GAAN BETALEN EN/OF AFGESCHEEPT TE WORDEN MET MINDERE KWALITEIT(BEELD/GELUID EN/OF EXTRA'S) ALS DIEZELFDE TITEL ERGENS ANDERS GOEDKOPER IS EN/OF MET BETERE KWALITEIT TE VERKRIJGEN IS.

    EN SPECIAL INTEREST TITELS KOMEN HIER SOMS NIET EENS UIT>>DUS WAT MOET JE DAN ANDERS????>>NIET IN HET BUITENLAND KOPEN????>>NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #87

    Standaard

    Met ca. 190 stemmen vind ik de score al aardig representatief voor DVD.forumleden. Met de huidige houding van de Nederlandse commercie is slechts de vlucht naar het buitenland mogelijk. (zie METRO-krant van vandaag bij toeval).
    Maar hoe zou die verhouding ten opzichte van alle DVD-kopers liggen. Ik verbaas me namelijk hogelijk nog zo veel mensen aan de kassa van V&D en van Leest te zien en andere volle-prijzen-zaken. De gemiddelde consument ligt kennelijk niet echt wakker van grote prijsverschillen.
    In de Nederlandse winkels zijn de kaarten reeds geschud. Het is FRS en MM die het grote marktaandeel pakken. Voor alle anderen zijn er nog wat kruimels. 't Gaat niet zo goed met V&D en Bijenkorf, hoor je dan. Nou je ziet het in de score, een aandeel van wél 1%. Nou, nou, da's zaken doen, hoor, da's omzet draaien.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Eerlijk gezegd drink ik Canadese Whiskey. Four Roses, Bourbon.
    Halve liter mag ook hoor, als het te duur wordt.
    Ah gelukkig maar, als je nou Memento naar mij had opgestuurd, dan had jij van mij een fles(je) whiskey gehad en een brood van 't Stoepje

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Met ca. 190 stemmen vind ik de score al aardig representatief voor DVD.forumleden. Met de huidige houding van de Nederlandse commercie is slechts de vlucht naar het buitenland mogelijk. (zie METRO-krant van vandaag bij toeval).
    Maar hoe zou die verhouding ten opzichte van alle DVD-kopers liggen. Ik verbaas me namelijk hogelijk nog zo veel mensen aan de kassa van V&D en van Leest te zien en andere volle-prijzen-zaken. De gemiddelde consument ligt kennelijk niet echt wakker van grote prijsverschillen.
    In de Nederlandse winkels zijn de kaarten reeds geschud. Het is FRS en MM die het grote marktaandeel pakken. Voor alle anderen zijn er nog wat kruimels. 't Gaat niet zo goed met V&D en Bijenkorf, hoor je dan. Nou je ziet het in de score, een aandeel van wél 1%. Nou, nou, da's zaken doen, hoor, da's omzet draaien.
    Die mensen kennen deze website en vooral dit forum niet. Sinds ik hier zit weet ik altijd waar ik moet zijn voor de goedkoopste dvds. Voordat ik hier kwam, maar dan ook net daarvoor, heb ik Gladiator gekocht bij www.wehkamp.nl voor 90 gulden. Dat was mijn eerste dvd, ik moest en zou hem hebben. Er zijn gewoon veel mensen die nietsvermoedend dure dvds kopen.
    Kijk ook maar eens naar de freecharts van www.frs.nl Daar staan ook veel titels in die 31 euro kosten, wordt blijkbaar toch erg goed verkocht.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Kijk ook maar eens naar de freecharts van www.frs.nl Daar staan ook veel titels in die 31 euro kosten, wordt blijkbaar toch erg goed verkocht.
    Ja maar daar krijg je toch nog 10% korting hoor

  16. #91

    Standaard

    [i]Originally posted by Rein Schaap t was mijn eerste dvd, ik moest en zou hem hebben. Er zijn gewoon veel mensen die nietsvermoedend dure dvds kopen.
    Kijk ook maar eens naar de freecharts van www.frs.nl Daar staan ook veel titels in die 31 euro kosten, wordt blijkbaar toch erg goed verkocht.
    Rein, geloof mij of niet, maar er zijn mensen die ik er in de FRS-winkel op wijs dat ze gratis en voor niks een Coca-Cola kaart kunnen krijgen voor 10% korting. Schouderophalend lopen ze naar de kassa en rekenen 5 DVD's af. (waaronder Moulin Rouge van € 32,99 waarvan ik nog vertelde dat ie bij MM voor € 20 lag en ik hem wilde meenemen voor ze).
    Het is dus bepaald niet altijd onwetendheid. Ik snap van het consumentengedrag de ballen.
    Maar ondertussen zeikt heel Nederland dat de DVD's hier zo duur zijn en in het buitenland veel goedkoper en zeikt iedereen dat alles sinds de euro zo duur is geworden.. Ik snap er dus echt geen hele reet van.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Rein, geloof mij of niet, maar er zijn mensen die ik er in de FRS-winkel op wijs dat ze gratis en voor niks een Coca-Cola kaart kunnen krijgen voor 10% korting. Schouderophalend lopen ze naar de kassa en rekenen 5 DVD's af. (waaronder Moulin Rouge van € 32,99 waarvan ik nog vertelde dat ie bij MM voor € 20 lag en ik hem wilde meenemen voor ze).
    Same here. Ik was in de FRS in Sluis en iemand wou Moulin Rouge meenemen. Ik wees hem op de Coca Cola kaart.
    Was hij niet in geintresseerd. Zo hoorde ik dat het een belg was en zei dat dezelfde film in Carrefour maar 25 € kost. Hij had nog twee andere films vast, toonde me die en zei dat die ook veel goedkoper waren bij ons. En ging toen naar de kassa. Begrijpe wie kan... ik in ieder geval niet.

  18. #93

    Standaard

    Loopt iemand op koopzondag te shoppen in een andere stad. Loopt ie zijn vrouw voortdurend te vertellen dat allerlei DVD's die hij aanwijst in eigen woonplaats veel goedkoper zouden zijn.
    Maar, ja, redeneert hij voort, ik ben niet voor *** aan het shoppen, dus naar de kassa en afrekennen die hap.
    Zeuren de kindern nog om een ijsje hetgeen papa pertinent afwijst. Geen geld voor, zeurpieten. En niks terrasje, moeder, dat is in de eigen woonplaats waarschijnlijk ook veel goedkoper.
    Het gezin genoot werkelijk optimaal van het shoppen van pa.

  19. #94

    Standaard

    Hehe die Henk, waar haalt ie het toch allemaal vandaan? NIet te geloven. Die moet al heel veel films gezien hebben!
    Maar goed, ik ga idd weer eens DVD's kopen, want de nonnen hadden de opperpater het advies gegeven me niet langer van mijn lot te beroven. Ik lag namelijk dag en nacht te bibberen in mijn bed (lees houten bak met hooi erin) omdat ik het niet kon verdragen geen dvd's meer te kopen. De opperpater zag dat dit niet langer kon en sindsdien mag ik weer DVD's kopen =)

    tot snel

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    Hehe die Henk, waar haalt ie het toch allemaal vandaan? NIet te geloven. Die moet al heel veel films gezien hebben!
    Nou, misschien uit die post die boven zijn post misschien?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    Hehe die Henk, waar haalt ie het toch allemaal vandaan? NIet te geloven. Die moet al heel veel films gezien hebben!
    Yep, en ik zie de kroeg vaker van binnen dan de kerk, geef ik eerlijk toe. Ik ben godsvruchtig opgevoed maar had al gauw door dat het bij mij enkel om de vruchten ging. Gek op meloenen en pruimen, was ik al heel jong. Meteen ongeschikt verklaard voor het seminair, want zoals nu eindelijk naar buiten komt, daar hebben ze meer aan spelen met kleine jongetjes.
    Daarna ben ik stijfgereformeerd opgevoed. Het gereformeerde ging er zo tegen mijn puberteit af, dat andere nam toe. (gewoon een natuurverschijnsel waarvoor je niet naar Lourdes hoeft).

  22. #97
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik koop eigenlijk mijn dvd's overal, zowel in de winkel als op internet,
    welke maar de mooiste prijs heeft, maar als ik dan toch een
    winkel moet promoten dan maar de media markt waar ik 1x
    in de maand ongeveer een bezoekje aan breng

  23. #98

    Standaard

    de macro ligt te ver weg van mij dus koop ik ze bij de freerecord Shop met mijn Coca cola card

  24. #99

    Standaard

    Ik koop het altijd bij de macro weet je hoe goedkoop ook nu AI voor 23 euro en the fast and the furius voor 19,95 EN de USUEL SUSPECTS VOOR MAAR 21,64 dat is echt wel goedkoper dan andere zaken

  25. #100

    Standaard

    Ik was laatst mijn coca cola card vergeten mee te nemen. Ik stond aan de kassa bij de FRS en kwam er achter, toen ik zei dat ik hem vergeten was, maar dat ik hem wel heb zei die gast: Dan heb je pech, je krijgt alleen korting als je je pas laat zien. Nou, toen ben ik gewoon weggelopen en heb de DVD uiteraard niet meegenomen en maar bij de MM gekocht. Voor het eerst dat ik ruzie kreeg bij de FRS.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •