Pagina 20 van 136 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Dan ga ik het toch voor de zekerheid navragen. Ik wil namelijk wel de 2-disc en geen single disc
    Laat het dan even weten als je antwoord heb gekregen. Wil namelijk ook perse de 2-disc... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Dan ga ik het toch voor de zekerheid navragen. Ik wil namelijk wel de 2-disc en geen single disc
    Laat het dan even weten als je antwoord heb gekregen. Wil namelijk ook perse de 2-disc... :wink:
    Gisteravond een mailtje gestuurd. Hoop dat ik vandaag antwoord krijg 8)

  3. #478

    Standaard

    ik dnek dat ik voor de selectie dvd ga Hitler The Rise Of Evil S.E

  4. #479

    Standaard

    Ik ga voor The Insider.

  5. #480

    Standaard

    Ik zit te twijfelen tussen Hitler: Rise of Evil en Unforgiven SE. Als Hitler: Rise of Evil de 2-disc SE is, ga ik waarschijnlijk voor deze dvd...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  6. #481

    Standaard

    Ik zit zwaar te twijfelen tussen Hitler, Rise of Evil en The Insider. Ik denk dat ik toch maar voor The Insider ga...

  7. #482

    Standaard

    Inmiddels kun je alweer gewoon Sister Act en 101 Dalmatiers kiezen.

  8. #483

    Standaard

    Beste Scott,

    Ook daar heb ik inmiddels al antwoord op het is de single disc versie.

    Met vriendelijke groet,
    abo@filmvalley.nl
    Het is dus de single disc helaas. Dan vind ik de keuze deze maand toch niet zo heel super. Heb The Insider al en Unforgiven ook en die andere titels spreken mij niet zo aan. Denk dan dat het alsnog Hitler: Rise Of Evil wordt...
    Four-Star Trader (236)

  9. #484

    Standaard

    Ik heb voor komende maand gekozen voor Unforgiven SE. Ik was trouwens niet helemaal te spreken over mijn filmvalley nummer 17. De keuze DVD die ik erbij kreeg ( The Big Lebowski ) was aardig beschadigd. Zowel hoesje als DVD. Gelukkig kreeg ik na een mailtje te hebben gestuurd direct reactie dat ik nog een exemplaar krijg toegestuurd. Gelukkig.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #485

    Standaard

    Dan maar Insider.

    Betreft Unforgiven wel de 2-disc met slipcase?

    Ha Steve,

    Helaas is het de single disc van Hitler: Raise of Evil die volgende maand op het blad komt. Je kan je keuze dus nog aanpassen.

    Met vriendelijke groet,

    Caroline

  11. #486

    Standaard

    Zat er origineel bij Unforgiven geen slipcase bij

    Unforgiven is wel de dubbeldisc uitvoering maar zonder slipcase.

    Met vriendelijke groet,

    Caroline

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Beste Scott,

    Ook daar heb ik inmiddels al antwoord op het is de single disc versie.

    Met vriendelijke groet,
    abo@filmvalley.nl
    Het is dus de single disc helaas. Dan vind ik de keuze deze maand toch niet zo heel super. Heb The Insider al en Unforgiven ook en die andere titels spreken mij niet zo aan. Denk dan dat het alsnog Hitler: Rise Of Evil wordt...
    mmm...toch Unforgiven dan maar...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #488

    Standaard

    Ik laat fijn Hitler; the rise of evil komen.

  14. #489

    Standaard

    Ik vind Hitler:The rise of evil een hele goede film, maar vond het jammer dat hij engelstalig is. Nu het ook nog de singel disc edition is, kies ik mooi voor Unforgiven SE. Kan ik eindelijk mijn verfoeide snapper de deur uit doen!

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zoolander
    Ik vind Hitler:The rise of evil een hele goede film, maar vond het jammer dat hij engelstalig is. Nu het ook nog de singel disc edition is, kies ik mooi voor Unforgiven SE. Kan ik eindelijk mijn verfoeide snapper de deur uit doen!
    Unforgiven SE wat toch ooit een digipack met slipcase

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zoolander
    Ik vind Hitler:The rise of evil een hele goede film, maar vond het jammer dat hij engelstalig is. Nu het ook nog de singel disc edition is, kies ik mooi voor Unforgiven SE. Kan ik eindelijk mijn verfoeide snapper de deur uit doen!
    Unforgiven SE wat toch ooit een digipack met slipcase
    enkel de eerste persing komt in digipack (denk aan one flew..nest / amadeus / casablanca / ouatia e.a)

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zoolander
    Ik vind Hitler:The rise of evil een hele goede film, maar vond het jammer dat hij engelstalig is. Nu het ook nog de singel disc edition is, kies ik mooi voor Unforgiven SE. Kan ik eindelijk mijn verfoeide snapper de deur uit doen!
    Unforgiven SE wat toch ooit een digipack met slipcase
    enkel de eerste persing komt in digipack (denk aan one flew..nest / amadeus / casablanca / ouatia e.a)

    gr Coen
    Hij bestaat dus wel 8)

  18. #493

    Standaard

    Ik zit er over te denken om lid te worden, maar ik weet het nog niet zeker. wat maak het nou echt interessant.

    Bij de SE's, laten ze dan altijd de slipcases(schuif hoes) achterwege of niet?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Ik zit er over te denken om lid te worden, maar ik weet het nog niet zeker. wat maak het nou echt interessant.

    Bij de SE's, laten ze dan altijd de slipcases(schuif hoes) achterwege of niet?
    Wat het intressant maakt. Nou je krijgt voor € 99,50 11x het blad met een dvd naar keuze. De dvd's die je erbij krijgt is meestal al rond de 10 euro in de winkel. Daarnaast is het ook nog een leuk filmblad. En als je lid wordt dan mag je ook nog eens welkomsgeschenken uitkiezen die rond de 30 euro waard zijn. Genoeg redenen dacht ik zo! Je mag zelf elk jaar bij het verlengen van je abbo weer nieuwe geschenken uitkiezen. Heb ik toevallig vandaag gedaan:

    - Eternal Sunshine Of The Spotless Mind SE
    - The Incredibles

    Four-Star Trader (236)

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb ik toevallig vandaag gedaan:

    - Eternal Sunshine Of The Spotless Mind SE
    - The Incredibles
    Ha die heb ik toevallig gekozen als welkomstgeschenk

    Blad zelf nog niet binnengekregen overigens, hij kwam voor abonnee's toch op de dinsdag al?

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Blad zelf nog niet binnengekregen overigens, hij kwam voor abonnee's toch op de dinsdag al?
    Ik heb hem net op de deurmat gevonden. Maar ik geloof dat die bij sommige mensen inderdaad al gisteren was gekomen. Goeie welkomsgeschenken heb jij gekozen trouwens! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Je mag zelf elk jaar bij het verlengen van je abbo weer nieuwe geschenken uitkiezen. Heb ik toevallig vandaag gedaan:
    Vet! Dat wist ik nog niet. Dat andere wel. Ik ga zowieso nog een paar van mijn abbonementen opzeggen en hopelijk betaald mijn pa het dan. Anders ga ik denk ik ook maar lid worden, maar ik koop eerst even een exemplaar in de winkel: proef.

    Waar vind je dit blad trouwens, heb het eigenlijk nooit ergens zien liggen.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Waar vind je dit blad trouwens, heb het eigenlijk nooit ergens zien liggen.
    Diverse boekhandels en tijdschriftenwinkels. Kijk bv eens bij de Bruna Maar vanaf nu moet je dus zoeken naar Film Valley in plaats van DVD Valley

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Goeie welkomsgeschenken heb jij gekozen trouwens! :wink:
    Hehe ja he

  24. #499

    Standaard Lastige keuze weer!

    Na een eerste voorselectie sta ik nu voor de keuze:
    1. The Insider
    2. Unforgiven S.E.

    Nu heb ik Unforgiven al in mijn collectie, alleen is dat de toch vrij erbarmelijke snapper versie met de hele film op een DVD5 gepropt. En de film is een vervanging door deze goede S.E. toch wel waard!
    Aan de andere kant schijnt The Insider toch ook wel een hele goede film te zijn, met de fantastische acteurs Al Pacino en Russel Crowe.

    Dus ga ik voor de vervanging van Unforgiven om daarmee mijn collectie kwalitatief te verbeteren, of ga ik voor The Insider om daarmee mijn collectie kwantitatief uit te breiden.....

    Moeilijk, moeilijk, moeilijk!

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Blad zelf nog niet binnengekregen overigens, hij kwam voor abonnee's toch op de dinsdag al?
    Ik heb hem net op de deurmat gevonden. Maar ik geloof dat die bij sommige mensen inderdaad al gisteren was gekomen. Goeie welkomsgeschenken heb jij gekozen trouwens! :wink:
    En deze meneer heeft mij overgehaald door mij het blad eens te laten lezen. Ga m'n abbo van het pcblaadje opzeggen voor DvdValley
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 20 van 136 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •