De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ring - The Box (4 disc)



    FRS €19,99

  2. #2

    Standaard

    van Leest ook €19,99

  3. #3

    Standaard

    MM Rijswijk €17,99

  4. #4

    Standaard

    Om de mensen een kans te geven die echt willen weten wat de betreffende DVD moet gaan kosten ga ik vanaf deze post alle off-topic mededelingen en aannames e.d. verwijderen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem ook voor 19,99 bij FRS, bij MM Rdam centrum lag die nog niet, maar hij zou idd onder de 19,99 komen...

  6. #6

    Standaard

    Voor zo'n €25 krijg je bij V&D de limited edition van Ring - The Box. Dit zijn dezelfde schijfjes als de reguliere uitgave, maar met een mooie zwarte slipcase om de kunststof verpakking.

    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  7. #7

    Standaard

    De limited edition van Ring - The Box ligt nu bij FRS voor €19,99, evenveel als de reguliere uitgave.
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  8. #8

    Standaard

    Is er iemand die weer hoe duur deze box nu is?
    En waar nog te koop?
    Liefste de L.E. uitvoering.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de mijne met slipcase bij de Bart Smit gehaald, maar dat is al wel een tijdje terug. Voor 19,99 trouwens. Zou je het daar even moeten proberen.

  10. #10

    Standaard

    Gezien zonder slipcase bij MM Maastricht. Prijs ergens tussen de €15 en €20 (sorry, weer het niet mee zo precies).
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  11. #11

    Standaard

    Kruidvat 9,98
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •