Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 83 worden weergegeven.

Discussie: Heat (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb zoals de meeste gewacht op de SE maar ben toch zeer teleurgesteld in deze uitgebrachte versie en weer geen DTS! Dat had deze film toch wel verdiend.
    Dat de DVD geen DTS zou krijgen had je vantevoren wel kunnen verwachten. Het is immers een Warner Bros.-DVD.

  2. #27
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Misschien toch maar eens mijn 1 disc verkopen :P
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guido van Thiel
    Door de lelijke 'action collection' verpakking nog steeds niet in mijn bezit, dus ik ben zeer blij met deze SE en ik ga hem zo spoedig mogelijk aanschaffen !!!
    SAME HERE!!!
    Hehe... dat was bij mij ook de reden dat ik deze film nog niet heb in mn collectie. Een snapper en dan nog eens een hele lelijke ook! Ga deze SE dus zeker aanschaffen!
    Four-Star Trader (236)

  4. #29

    Standaard

    Vind het eigenlijk zwaar schandalig dat zo'n wereldfilm ( ) een hele matige dvd uitgave krijgt.

    Vooral met de techniek van tegenwoordig horen Special Editions toch gewoon beter te zijn dan vorige uitgave(s) van dezelfde film.

    Ik heb hem ook in zo'n rode verpakking maar denk dat ik hem ook pas ga halen als ie wat goedkoper wordt.

    Beetje teleurgesteld in Warner, misschien moeten ze gewoon wat vaker op deze site komen, kunnen ze er nog eens wat van opsteken! :wink:
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  5. #30

    Standaard

    Heeft die DVD nog steeds last van veel trillende lijntjes? Bij mijn "de eerste" (voor die rode) uitgave had deze er behoorlijk veel last van.

    Toch wel een telurstelling voor de beeld en geluid freaks.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #31

    Standaard

    Morgen gelijk halen, alles beter dan die enge rooie snapper!

    BTW las net dat iemand een dvd van 15 € bij FRS voor 8,50 € kan krijgen dmv kortingen?

    Ik koop ze altijd voor de volle prijs... hoe krijg je korting dan?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Topfilm, één van mijn favoriete films allertijden. Ik ga deze niet kopen aangezien beeld en geluid niet aangepakt zijn. De extra's kijk ik niet of maar één keer. Misschien als ie lekker goedkoop is wel, zodat de snapper eruit kan.
    Dit geldt ook voor mij.

    Alleen wat ik me af vraag hoe staat de ondertiteling in beeld?
    Geheel in het beeld of ook nog een regel in de zwarte balk? Kan iemand mij dit vertellen?
    Alvast bedankt.

  8. #33

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de R3 versie van deze film?
    Die heeft wel een DTS track.
    Heb echter geen idee hoe de beeldkwaliteit en de extra's zijn...Iemand?

  9. #34

    Standaard

    Nog nooit gezien
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark9534
    Alleen wat ik me af vraag hoe staat de ondertiteling in beeld?
    Geheel in het beeld of ook nog een regel in de zwarte balk? Kan iemand mij dit vertellen?
    Dat kan ik. Er staat (bij 2 regels ondertiteling) een deel in het beeld en een deel in de zwarte balk.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Nog nooit gezien

    Ga je echt schaamen,gelijk blind kopen deze.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Nog nooit gezien
    Dat je zo'n topfilm als deze met de 2 beste acteurs nog niet heb gezien is wel heel vreemd :P

  13. #38

    Standaard

    Als ik weer geld heb wordt dit het eerste wat ik koop, 1 van de DVD uitgaves waar ik al lang op zat te wachten met mijn 2 favoriete acteurs aller tijden in de hoofdrollen.

  14. #39

    Standaard

    Niet echt de moeite waard dus om deze aan te schaffen! Geen verbetering in beeld en geluid is een echte tegenvaller!
    No one understands the demons world

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Geloof me, 20 van die rode snappers naast elkaar ziet er echt wel goed uit!!



    Snappers zijn mooi man!! 8)
    Ga eens even heel snel je toetsenbord wassen..
    Wansmaak is ook een smaak. :wink:
    Wel verdraaid...een gemiddelde score van 8, een aantal forumleden moet hun stemrecht worden ontnomen. Ik kom uit tussen 0 en 1 dus gemiddeld 0,5. En dat vind ik al hoog
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Waarom zou je dus deze editie kopen als je de voorgaande editie hebt Mag aan mij voorbij gaan, geef er geen cent voor! :x
    Pluspunten t.o.v. de oude versie:

    - Keepcase ipv lelijke snapper.
    - Mooie geanimeerde menu's ipv lelijk statisch menu'tje.
    - Extra's!!

    Wat mij betreft dus voldoende redenen om tot aanschaffen over te gaan! :wink:

    En wat de geluidskwaliteit betreft vind ik dat je nauwelijks meer mag verwachten van een film van deze leeftijd. Hij krijgt toch gewoon 4 bolletjes?! Niks mis mee...

  17. #42

    Standaard

    Prachtige film, m.i. een van de beste ooit. Jammer van zo'n matige uitgave. Ik houd het gewoon bij mijn 1 disc versie.

    Nou ja, misschien komt er nog eens een "ultimate collector's platinum extra superbit edition"
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Prachtige film, m.i. een van de beste ooit. Jammer van zo'n matige uitgave. Ik houd het gewoon bij mijn 1 disc versie.

    Nou ja, misschien komt er nog eens een "ultimate collector's platinum extra superbit edition"
    Ja in 6.1 ES DTS
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #44

    Standaard

    snapper is al een tijdje de deur uit, deze se wordt zeker gekocht

  20. #45

    Standaard

    Het beeldformaat bedraagt 2.35:1 en uiteraard is er sprake van een anamorfe transfer.
    Bovenaan staat echter dat het beeldformaat 2.40:1 is.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Het beeldformaat bedraagt 2.35:1 en uiteraard is er sprake van een anamorfe transfer.
    Bovenaan staat echter dat het beeldformaat 2.40:1 is.
    Volgens mij is dit een foutje.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark9534
    Alleen wat ik me af vraag hoe staat de ondertiteling in beeld?
    Geheel in het beeld of ook nog een regel in de zwarte balk? Kan iemand mij dit vertellen?
    Dat kan ik. Er staat (bij 2 regels ondertiteling) een deel in het beeld en een deel in de zwarte balk.
    Bedankt voor je reactie Alex, weer een reden om de SE niet aan te schaffen. Dan hou ik de oude versie gewoon.

  23. #48

    Standaard

    heb deze nooit gekocht omdat ik wachtte op de special edition
    valt natuurlijk wel wat tegen, maar alles is beter dan de versie
    die ik nu heb, en dat is namelijk geen versie

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Het beeldformaat bedraagt 2.35:1 en uiteraard is er sprake van een anamorfe transfer.
    Bovenaan staat echter dat het beeldformaat 2.40:1 is.
    Volgens mij is dit een foutje.
    Was inderdaad een foutje. Ging in eerste instantie uit van 2.35:1, maar dit bleek bij verificatie toch echt 2.40:1 te zijn. Was dat even vergeten aan te passen in de tekst aangaande de beeldkwaliteit. Sorry.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Het beeldformaat bedraagt 2.35:1 en uiteraard is er sprake van een anamorfe transfer.
    Bovenaan staat echter dat het beeldformaat 2.40:1 is.
    Volgens mij is dit een foutje.
    Was inderdaad een foutje. Ging in eerste instantie uit van 2.35:1, maar dit bleek bij verificatie toch echt 2.40:1 te zijn. Was dat even vergeten aan te passen in de tekst aangaande de beeldkwaliteit. Sorry.
    Het lijkt me wel sterk dat de versies in Denemarken en Noorwegen een andere aspect ratio hebben als Nederland,daar is de aspect ratio volgens de reviews 2:35.1
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •