Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Oldboy

  1. #26

    Standaard

    De 1 disc is al bestelbaar op de site van FRS.
    De 3 disc staat nog steeds als pre order aangegeven

    Ben benieuwd of hij morgen in de winkel ligt...
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A-Film
    Vanaf morgen zal er een naast een singel disc versie ook een uitgebreide versie
    van Old Boy te koop zijn met onder andere director's commentary track, behind the scenes, deleted scenes en interviews. Op de derde disc staat een autobiography of Old Boy, een shooting diary van zo'n 3 en een half uur!. Oldboy 3 disc komt in luxe digipack in slipcase
    Hopelijk dus net zo'n mooie uitgave als ESOTSM! 8)
    Four-Star Trader (236)

  3. #28

    Standaard

    Vanaf morgen zal er een naast een singel disc versie ook een uitgebreide versie
    van Old Boy te koop zijn met onder andere director's commentary track, behind the scenes, deleted scenes en interviews. Op de derde disc staat een autobiography of Old Boy, een shooting diary van zo'n 3 en een half uur!. Oldboy 3 disc komt in luxe digipack in slipcase
    Gaaf, gaaf, gaaf! Heb hier niks anders over te zeggen. Zal een verplichte aanschaf voor me worden.

  4. #29

    Standaard

    Nog meer goed nieuws, het grote 'Asiamania' logo zal niet op de verpakking staat volgens de Asiamania site.

    (De Special Edition is geen release op het Asiamania-label)
    Afbeelding:


  5. #30

    Standaard

    Ligt de 3 disc al in de winkel? Op de FRS site is de dvd i.i.g. nog niet normaal te bestellen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ligt de 3 disc al in de winkel? Op de FRS site is de dvd i.i.g. nog niet normaal te bestellen
    Vandaag hier (Breda) door de stad gelopen en alleen maar de 1 disc versie zien liggen. Morgen ga ik eens bij MediaMarkt spieken of ze daar wel de 3 disc versie al hebben.

  7. #32

    Standaard

    Kom net uit de stad terug en heb Oldboy nog helemaal nergens zien liggen. Simon daarentegen wel en die kwam volgens mij ook vandaag uit.
    Four-Star Trader (236)

  8. #33

    Standaard

    Heb na gevraagt bij de FRS over de 3 disc, en volgens die man zou ik morgen na de middag even langs moeten komen om te kijken. Want hij zou m vandaag binnen moeten hebben gekregen. Maar is dus niet gelukt. Waarschijnlijk wat vertraging opgelopen.

  9. #34

    Standaard

    de Oldboy 1 disc zag ik vanmiddag ook bij de FRS liggen, wel raar dat de 3 disc niet gelijktijdig uitkomt

  10. #35

    Standaard

    Ik heb de film nog niet gezien; Normale versie of SE kopen

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik heb de film nog niet gezien; Normale versie of SE kopen
    SE!!! Geweldige film die wel zo'n mooie uitgave verdient!

  12. #37
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik heb de film nog niet gezien; Normale versie of SE kopen
    SE!!! Geweldige film die wel zo'n mooie uitgave verdient!
    Daar ben ik het volledig mee eens

  13. #38

    Standaard

    Bij een FRS in Breda zeiden ze ook dat de 3 disc waarschijnlijk ietjes later komt. Hopelijk is ietjes later morgen al!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  14. #39

    Standaard

    3 disc lag gisteren wel bij MM Groningen. Wel een mooie editie, met sterke hard kartonnen hoes. Dit weekend maar eens bekijken.
    Groeten, Martin

  15. #40

    Standaard

    Nou ik heb 'm hoor. De 3 disc versie. Mooie verpakking en zonder het asiamania logo.

    Ik erger me alleen verschrikkelijk aan die promotiefilmpjes vooraf. Je moet door zeker 6 filmpjes voordat je aan de hoofdfilm mag beginnen. En dan nog maar te zwijgen over dat anti piraterij spotje.
    Dit was ook al 't geval bij Eternal Sunshine. wordt ik niet echt blij van...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Nou ik heb 'm hoor. De 3 disc versie. Mooie verpakking en zonder het asiamania logo.

    Ik erger me alleen verschrikkelijk aan die promotiefilmpjes vooraf. Je moet door zeker 6 filmpjes voordat je aan de hoofdfilm mag beginnen. En dan nog maar te zwijgen over dat anti piraterij spotje.
    Dit was ook al 't geval bij Eternal Sunshine. wordt ik niet echt blij van...
    Bij de MM gekocht? Zo ja, voor welke prijs?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Nou ik heb 'm hoor. De 3 disc versie. Mooie verpakking en zonder het asiamania logo.

    Ik erger me alleen verschrikkelijk aan die promotiefilmpjes vooraf. Je moet door zeker 6 filmpjes voordat je aan de hoofdfilm mag beginnen. En dan nog maar te zwijgen over dat anti piraterij spotje.
    Dit was ook al 't geval bij Eternal Sunshine. wordt ik niet echt blij van...

    Waar heb je deze gekocht dan?? als ik vragen mag.

  18. #43

    Standaard

    Bij de FRS staat 'ie nog steeds in de pre-order voor E 29,99

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Waar heb je deze gekocht dan?? als ik vragen mag.
    Ik heb 'm gehaald bij RoDisc in Rotterdam voor 29.95.
    Ik kan vanavond wel wat foto'tjes plaatsen als daar interesse voor is.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Nou ik heb 'm hoor. De 3 disc versie. Mooie verpakking en zonder het asiamania logo.

    Ik erger me alleen verschrikkelijk aan die promotiefilmpjes vooraf. Je moet door zeker 6 filmpjes voordat je aan de hoofdfilm mag beginnen. En dan nog maar te zwijgen over dat anti piraterij spotje.
    Dit was ook al 't geval bij Eternal Sunshine. wordt ik niet echt blij van...
    Is het net zo'n verpakking als de 3-disc versie van Eternal Sunshine Of the Spotless Mind (Aka. LOTR achtige box) ? Dat zou namelijk helemaal top zijn.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Is het net zo'n verpakking als de 3-disc versie van Eternal Sunshine Of the Spotless Mind (Aka. LOTR achtige box) ? Dat zou namelijk helemaal top zijn.
    Ja, is exact hetzelfde. Ziet er erg stijlvol uit moet ik zeggen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Waar heb je deze gekocht dan?? als ik vragen mag.
    Ik heb 'm gehaald bij RoDisc in Rotterdam voor 29.95.
    Ik kan vanavond wel wat foto'tjes plaatsen als daar interesse voor is.
    Graag *intressuh dus :P

    RoDisc kan ik pas weer dinsdag langs Hopelijk maandag bij FRS of MM dan. Is hij iig goedkoper :wink:

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Ik kan vanavond wel wat foto'tjes plaatsen als daar interesse voor is.
    Ja, ja! :wink:

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DataHolic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Is het net zo'n verpakking als de 3-disc versie van Eternal Sunshine Of the Spotless Mind (Aka. LOTR achtige box) ? Dat zou namelijk helemaal top zijn.
    Ja, is exact hetzelfde. Ziet er erg stijlvol uit moet ik zeggen.
    Das Mooi!!
    Van mij mogen alle goede films wel in zo'n verpakking (En idem release natuurlijk...)

  25. #50

    Standaard

    Hmm.. twijfel nog erg of ik mn Final Edition ga vervangen door de 3-disc versie.. hhmm..
    To lazy to be an evil genius

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •