Ja, de versie met mono (of mpeg, iig geen dolby) geluid. Deze was erg slecht, en is vervangen door deze nieuwe die je nu in de winkels koopt.
Ja, de versie met mono (of mpeg, iig geen dolby) geluid. Deze was erg slecht, en is vervangen door deze nieuwe die je nu in de winkels koopt.
People scare better when they're dying.
Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A
Gerald Scheffer heeft me per e-mail laten weten dat ze van NBC in augustus pas seizoen 2 op de markt mogen brengen.Oorspronkelijk gepost door henkjan99
Nice! En hoe loopt het daarna? Weer een jaar wachten?
Als dat zo is, dan hebben we heb 9e seizoen pas in 2012 '-_-
Ik had Pride DVD ruim een maand geleden gemaild, maar heb van hen tot op heden geen bericht gehad. Heel vreemd.
Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty
Is het nog steeds mogelijk de 'foute' versie om te ruilen?
En waarom heeft iedereen het over Pride DVD? Is dat de uitgever van Comedy Vision DVD's?
Yep, dat kan nog steeds. Heb zelf gisteren nieuwe ontvangen en is een stuk beter dan de vorige versie. Af en toe een paar kleine foutjes, maar dat is niets vergeleken met de vele fouten ervóór. Nogmaals bedankt Pride-dvd!Oorspronkelijk gepost door henkjan99
Zijn die nieuwe ook met underscore's?
Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A
Wil ik ook graag weten, want ik heb die DVDbox nog niet zo heel lang... En heb er ook last van!Oorspronkelijk gepost door slindenau
Mijn box had ik bij Pride DVD besteld en ik had underscores. Wel 2.0 geluid.
Ja dat hebben wij ook, maar ik wil weten of die DVD's die opgestuurd worden (de vervangers) ook underscores hebben?
Yup.
God help the outcasts, hungry from birth
Show them the mercy, they don't find on earth
Ik zit nu naar W&G te kijken op Net 5. Tijdens de reclame kwam er een filmpje voorbij over een SMS spelletje waarbij je seizoen 1 t/m 5 op DVD kan winnen. Best raar, omdat alleen seizoen 1 in Nederland is uitgebracht...
Kan maar 1 ding betekenen... de seizoenen komen nu eindelijk op DVD!!!
Ik heb Net 5 gemaild om meer informatie hierover te krijgen.
of het zijn de importjes -_-Oorspronkelijk gepost door henkjan99
Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty
Zonder nl subs?
Dat kan bijna niet! NET5 die IMPORT DVD's weggeeft? Nee, denk dat het nieuwe zijn... Lang genoeg moeten wachten op S2, denk dus dat ze alle overige seizoenen in één box uitbrengen! Whahahaa! Dat zou gaaf zijn!Oorspronkelijk gepost door azurill
Ik laat het jullie weten als ik een reactie krijg. :wink:
Ik dacht zelf ook dat het misschien imports was, maar ik vond dat nogal raar dat ze die in Nederland weggeven...
Heb zelf het vermoeden dat ze eerst seizoen 1 weggeven... Later, bij de release, krijg je dan seizoen 2.... Een aantal maanden later seizoen 3, enz.
Maar goed, dat geeft in ieder geval aan dat ze eraan zitten te komen, toch?Oorspronkelijk gepost door henkjan99
Inderdaad! :P Goed geïnterpreteerd! :P
al een reactie gehad?Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
Nee, nog niet...Oorspronkelijk gepost door azurill
En ook nog steeds geen box 2 in aantocht!!!
Jem & the Holograms terug op tv of op DVD aub!
Maar is de beeld kwaliteit ook beter van de laatste versies die nu te krijgen zijn van seizoen 1, want de versie die ik heb vind ik echt waardeloos, veel last van macroblocking..
Bij Bol.com kun je sinds -volgens mij gisteren- de IMPORT dvd's van seizoen 2 en 3 kopen.
Ze kosten maar liefst 50 euro....maar goed, dat was je waarschijnlijk ook wel kwijt als je ze uit het buitenland besteld had.
Ik wil ze natuurlijk alle twee, maar dan ben ik in 1 klap 100 euro kwijt. Duur hoor die obsessies >.>