Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als de prijs goed is heb ik ook wel interesse in 1 of 2 boxen.

  2. #27

    Standaard

    @ Michelle:

    I do still make the Nowhere Man box @ $30 + shipping and as any other title, this one too will count towards the discount.
    De titels van Cinemore en Cyber-Pirates zijn ook leverbaar. Deze zijn alleen in Duitsland exclusief voor Cinemore.

  3. #28

    Standaard

    Voordat ik akkoord ga, wil ik wel van te voren de prijs weten inclusief de verzendkosten en heffingen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ook interesse voor 1 of 2 boxen mits ik wel weet hoeveel het totaal kost.

  5. #30

    Standaard

    Ik zou wel interesse hebben in 1 box. Zou wel eerst de All-in prijs willen weten.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  6. #31

    Standaard

    de all in one prijs zal standaard zonder douane worden:

    $30 - 20% = $24 per box
    tel daar je verzendkosten bij op en je weet het.
    zover ik heb begrepen worden ze direct naar je thuis gestuurd waardoor er geen kosten bijkomen voor het versturen binnen NL. bovendien wordt er een lagere waarde op de verpakking gezet waardoor er geen douane kosten betaald hoeven te worden.

    klopt dit een beetje zo?

  7. #32

    Standaard

    Ik heb ook wel interesse in 1 tot 3 boxen.
    Vooraf zou ik idd ook de prijs willen weten.

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    @ Pinkeltje

    Allereerst, goed initiatief!

    Ten tweede, kun je hier even een lijstje neerzetten met verzendkosten voor 1 box, voor 2 enz enz.

    Misschien zoiets?

    Bijv.
    1 Box = $30 - 20% = $24,- + $?? verzendkosten = totaal
    2 Boxen = $60 - 20% = $48 + $?? verzendkosten = totaal

    En nog een laatste vraagje:
    Maken we het geld, omgerekend in euro's, over naar jou rekening of gaat het op een andere manier? Omrekenen gaat lijkt mij volgens de huidige koers?

    Bijv.

    $24,- = 18.9678 euro

    Bron: http://finance.yahoo.com/currency?u
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Shipping costen heb ik al geplaatst

    $9.85 for one case
    $16.90 for 2
    $21.85 for 3

    Als mensen meer willen, moet Paul het even nakijken. Ik reken het om naar de huidige koers, maar moet hiermee rekening houden met prijsdalingen en stijgingen. Ik ben dus verplicht een klein beetje speling mee te rekenen. Vergeet niet dat ík hiermee risico loop bij de uiteindelijke betaling.

    Mensen maken het geld eerst over naar mij, waarna ik het met mijn creditcard overhevel naar Paul. Mensen krijgen dan hun boxen allen thuisgestuurd vanuit Amerika.

  11. #36

    Standaard

    koersdalingen en stijgingen that is

  12. #37

    Standaard

    OK, heb je al genoeg animo? :P
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Jazeker. Heb alle het benodigde al klaar. Ben alleen de koers even aan het peilen. Momenteel verkeren we in een stijgende lijn wat inhoudt dat je steeds meer euro's moet neerleggen om aan een dollar te komen. Negatief voor ons dus. Helemaal als ik over een week of 3 het hele bedrag moet afbetalen.

  14. #39

    Standaard

    Maar goed, dit topic kan dicht. We gaan over tot actie.

  15. #40

    Standaard

    Maar goed, dit topic kan dicht. We gaan over tot actie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •