De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard beeldformaat harry potter

    Op de hoes van de 4:3 versie staat bij voor alle beeldformaten.
    Welke zijn dat ?
    Weet iemand per toeval wanneer de 16:9 in de winkel ligt, want de 4:3 en de 16:9 zouden samen gerelease worden maar er is aleen maar de 4:3 verkrijgbaar.

  2. #2

    Standaard

    Officieel ligt de DVD pas volgende week dinsdag in de winkels, zowel de 4:3 als de 16:9 versie.

    Die tekst 'voor alle beeldformaten' is een loze kreet, dat betekend alleen dat het beeld zowel op een normale als op een breedbeeld TV kan worden weergegeven, dat is het geval met ALLE videobeelden.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    oke bedankt voor de info. Wachten tot volgende week dus

  4. #4

    Standaard

    Omdat ik vroeg wou zijn heb ik de 4:3 versie gekocht, en op een breedbeeld valt het beeld flink mee. Geen schokkende bewegingen als bijvoorbeeld bij Atlantis. Echt irritant is deze Pen-en-sken-versie dus niet. Ik ga hem denk ik wel verkopen of ruilen zodat ik een 16:9 versie te pakken kan krijgen.

    Weet iemand btw of deze 16:9 versie ook 2:35.1 is? Dat was ie in de bioscoop namelijk wél.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    Omdat ik vroeg wou zijn heb ik de 4:3 versie gekocht, en op een breedbeeld valt het beeld flink mee. Geen schokkende bewegingen als bijvoorbeeld bij Atlantis. Echt irritant is deze Pen-en-sken-versie dus niet. Ik ga hem denk ik wel verkopen of ruilen zodat ik een 16:9 versie te pakken kan krijgen.

    Weet iemand btw of deze 16:9 versie ook 2:35.1 is? Dat was ie in de bioscoop namelijk wél.
    Widescreen 2.35:1 Anamorphic !!

  6. #6

    Standaard

    Ik vergis me altijd met de : en de . bij die beeldformaten

    In ieder geval krijg ik dus binnenkort 2 Harry Potters in huis
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •