De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies nodig bij keuze DVD speler

    Ik ben van plan deze week me inmiddels 6 jaar oude trouwe Philips 710 te verruilen voor een nieuwe (hij begint wat ouderdomsverschijnselen te vertonen).

    wil in ieder geval weer Philips (alles hier is van Philips ) en dan wel 1 in een hogere klasse.

    Mijn oog is daarom gevallen op de nieuwe DVP5500 (staat niet eens op de site maar is al wel te vinden bij kieskeurig (echter nog maar 1 review)).

    Marketingbabel van een webwinkel:

    De DVP5500 is een indrukwekkende DVD speler. Hij is uitgerust met een 12 bits/108 MHz digitale video converter.
    Voor optimale beeldkwaliteit is hij uitgerust met Progressive Scan. De geluidskwaliteit wordt gegarandeerd door Dolby Prologic II, Dolby Digital en DTS decoders. De DVP5500 leest MP3, Super Audio CD, MPEG-4 en DivX, zodat hij ook vele uren muziek kan verzorgen


    Echter deze heeft dus een ingebouwde decoder wat ik eigenlijk niet nodig heb, nu zijn de DVP762 of de DVP720 voor een tientje minder te krijgen. Deze hebben dus geen decoder maar zijn verders redelijk vergelijkbaar volgens mij.

    wie heeft tips voor wat betreft het kiezen? Of misschien ervaringen bij een van de modellen.

    Mijn belangrijkste criteria zijn:

    Goede foutcorrectie (dvd's met lichte krassen moeten nog te spelen zijn, heeft me 710 ook dus ik neem aan dat de nieuwere het alleen maar beter doen)

    Loopwerk moet redelijk stil zijn (moet niet boven me koptelefoon uitkomen )

    Redelijke Divx weergave

    En goed beeld uiteraard

  2. #2

    Standaard

    Dit lijkt me meer een vraag voor het DVD spelers draadje....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Oeps inderdaad, heb hem in het verkeerde forum gezet.

    Als een mod zo vriendelijk wil zijn ...
    You are free to do as we tell you!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Als een mod zo vriendelijk wil zijn ...
    Natuurlijk... U vraagt.. wij verplaatsen...

  5. #5

    Standaard

    Advies is niet meer nodig heb inmiddels de nieuwe DVP3010 (ja weer een hele andere ) besteld.
    You are free to do as we tell you!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •