Das waar :wink:Oorspronkelijk gepost door Sicco
Das waar :wink:Oorspronkelijk gepost door Sicco
Geweldige nieuwe trailer! Uniek, volgens mij heb ik nog nooit zoiets gezien. De filmmagie en het filmplezier spat van het scherm. Dit wordt weer genieten van de geniale combinatie Burton/Depp. De trailer ziet er alvast fantastisch uit, en vanaf dit moment koester ik heel hoge verwachtingen voor deze film.
Wauw. Ik heb met kippenvel zitten kijken. Wat ziet deze film er ongelooflijk goed uit.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.
Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl
Helemaal mee eens, die moet wel een topper worden!Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
doei JCL
Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig
Ja hoor, ziet er weer erg vet uit allemaal!
Alleen jammer van de Oompa Loompas.. Maar ach, die zullen toch nooit zo cool kunnen worden als in t origineel:
There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!
Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]
Die zin klinkt inderdaad geweldig :POorspronkelijk gepost door Steve Muller
Kan ook echt niet meer wachten op deze film!
zou het niet heel erg gaaf zijn als straks de DVD uitkomt ze er bij 5 ook een "Golden Inlay" in stoppen en dat dan de winnaars bij Warner Bros. in de studio of op een filmset mogen komen? Of dat je je hele leven lang Warner DVDs krijgt*? Of zouden ze zoiets zelf al bedacht hebben?
* De originele hoofdprijs in het boek is je hele leven chocolade van Willy Wonka
* Just because I don't care doesn't mean I don't understand *
Ik was erg teleurgesteld door die teaser van laatst, maar dit maakt alles mee dan goed
Johnny Depp achter de schermen
Top 20
Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5
Het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik kan Johnny Depp nog steeds niet zien als Willy Wonka.
Have a nice day !
Ik zou het erg vinden moest het zelfde gebeuren zoals bij Peter Pan.Al na zo'n 2 weken vertoonde men deze film alleen nog in het Nederlands.Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
Top 20
Afbeelding van de soundtrack die volgende maand verschijnt:
Bron: www.amazon.com.
Johnny Depp is gewoon de man. Volgens mij is het onmogelijk voor em om een slechte rol neer te zetten. Charlie and the Chocolate Factory ziet er fantastisch uit, maar Depp zal de film nog beter maken en ik kan echt niet wachten!
.....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....
V (Hugo Weaving)- V For Vendetta
Weet er iemand of er nog een mooie dvd- uitgave in de planning is voor de originele film "Willy Wonka and the Chocolate Factory"
http://iesb.net/wb2005/062905.php
Klipperdeklip..
fantastisch!!Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
lekker weird, leuke karakters en veel humor! I Like That
Geweldig!
Johnny Depp & Tim Burton zullen weer een glansprestatie afleveren.
Ik kan niet meer wachten
Top 20
Gisteren de trailer in de bios gezien, maar nu in t Nederlands. Die stem van de Nederlandse versie van Johnny Depp is echt niet om aan te horen
t zou verboden moeten worden
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
Inderdaad :x
Angy mob!
Review van Empire, zoals verwacht zal dit een heerlijke film worden...
http://www.empireonline.co.uk/site/i...l.asp?FID=9775
Vanavond ga ik er heen, ben benieuwd
Draait deze alOorspronkelijk gepost door TheGodfather
ik ga naar BelgieOorspronkelijk gepost door Steve Muller
Hopelijk wordt dit een Oscar voor Depp.
maar in 1 woord te omschrijven: geweldig!
en al die verwijzingen naar andere films: geniaal
er zat wel weinig volk in de zaal met de vertoning van 22u30 maar daar klaag ik niet over