Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.

Discussie: Flightplan

  1. #1

    Standaard Flightplan

    Dit is een film om naar uit te kijken!

    Hoop alleen niet dat het een tweede 'Forgotten' wordt...

    De trailer van deze film is echter geweldig

    Check it out, zou ik zeggen:

    http://www.comingsoon.net/films.php?id=5671

    (klik de Super Hi-Res)

  2. #2

    Standaard

    Laatst de trailer gezien en lijkt me erg cool. Ik kijk er zeker naar uit!

  3. #3

    Standaard

    Kijk erg uit naar deze film. Trailer ziet er erg goed uit en het verhaal klinkt erg interessant. Daarnaast doet Jodie Foster, één van mijn favoriete actrices, de hoofdrol. Kijk er nu al naar uit. Las in Veronica Magazine dat haar rol oorspronkelijk voor een man bedoelt was, maar dat ze dat speciaal voor haar naar een vrouw veranderd hebben.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Naar aanleiding van de trailer lijkt me deze film geen ruk aan.
    Maar Jodie Foster is heel kieskeurig over in welke films ze speelt dus misschien word het toch nog wat. Maar de trailer deed me echt niks

  5. #5

    Standaard

    Jodie Foster vind ik ook een uitstekend actrice, zou geen film van der op kunnen noemen die ik waardeloos vnd. Nu maar hopen dat dit ook weer een goede film is.
    M'n DVD Collectie

    Clerks:
    Just because they serve you doesn't mean they like you.

  6. #6

    Standaard

    Die trailer maakt me niet echt razend benieuwd.

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me een spannende film. Iemand n idee wanneer ie uitkomt

  8. #8

    Standaard

    Trailer deed me wel erg denken aan "The Forgotten" met Julianne Moore. (Vrouw raakt kind kwijt, niemand weet meer van het bestaan van het kind.)
    Hij lijkt me wel erg spannend en wil hem zeker wel in de bios zien.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Lijkt me een spannende film. Iemand n idee wanneer ie uitkomt
    In NL: 10 november
    In USA: 23 september

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    http://flightplan.movies.go.com/down...sneakPeak.html

    Hier vind je een 7 minuten durende sneak peak van de film. Het ziet er goed uit en ik wil deze toch graag in de bios zien. Ik heb wel een soort 'Panic Room'-gevoel: die film, ook met Jodie Foster, speelde zich bijna geheel af in één gebouw. In deze film dus in een vliegtuig.
    En dat van imdb.com: tja, ieder zijn smaak, hè... Eerst zelf de film zien en dan pas oordelen :wink:

  12. #12

    Standaard

    Van Panic Room heb ik zeer genoten, en de stukjes die ik van deze film heb gezien spreken me ook erg aan. Peter Sarsgaard, uit Shattered Glass en Garden State, doet ook mee. Uitstekende acteur.

    Jodie Foster lijkt het opzettelijk rustig aan te doen, om zo nu en dan met een kwaliteitsfilm aan te komen. Dat pakt goed uit (Contact, Panic Room) maar soms ook minder (Anna and the King).
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #13

    Standaard

    The Forgotten 2
    '..Now they have a flightplan..'

    Neemt niet weg dat ik nú al bezig ben te bedenken wat er gebeurt kan zijn Dus ik kijk hier wel naar uit.

    Dat komt ook doordat Contact niet al te lang geleden op TV was en ik dat een zeer goede film vond met een sterke Jodie Foster.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #14

    Standaard

    Zag net een korte preview van deze film op MTV.
    Ziet er erg spannend uit.
    Staat op dit moment dan ook op de 2e plaatst van de Amerikaanse Box Office. Ben nu erg benieuwd naar deze film...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Als ik de titel zag moest ik eingelijk denken aan een aktie film niet dus
    lijkkt me na het zien van de trailer wel een redelijke film

  17. #17

    Standaard

    Jody Foster in een thriller... Doet het altijd goed!

  18. #18

    Standaard

    In de trailer (en natuurlijk ook de film) is een belangrijk punt de eigen naam die de dochter in het begin van de film op een beslagen vliegtuigraam schrijft en die Jodie later vaag terugziet en als bewijs opvoert dat haar dochter echt levend in het vliegtuig was. Dit is echt copy/paste van Hitchcock's "The Lady Vanishes" waar hetzelfde gebeurd met een verdwenen oude vrouw en een raam in een trein. Viel erg op vond ik.

    Verder ziet de trailer van de film er wel spannend uit, maar recensies geven toch een wat ander beeld. Denk niet dat ik hem in de bioscoop ga bekijken, wacht wel op de huur DVD.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Verder ziet de trailer van de film er wel spannend uit, maar recensies geven toch een wat ander beeld. Denk niet dat ik hem in de bioscoop ga bekijken, wacht wel op de huur DVD.
    Wat "zeggen" de recensies?

  20. #20

    Standaard

    moet me toch even vant hart dat recensies zeer vaak echt nergens over gaan..

    Van de veronicagids tot Ebert & Roeper vind het vaak maar een hoop gel^l.

    Simpel voorbeeld : National Lampoons Christmas Vacation .. B-film blablabla maar iedereen lacht zich er wel rot om
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  21. #21

    Standaard

    Trek nooit wat van recensies aan. Ga deze film ook gewoon zien, al zou die een open ster krijgen. Maar vind het wel erg leuk om de te lezen wat hun van een film vinden en wat ik er zelf van vind. Knip ook die kleine recensies uit Veronica Magazine uit en stop die in de dvd doosjes. Altijd leuk om terug te lezen wat de "professionals" ervan vinden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    moet me toch even vant hart dat recensies zeer vaak echt nergens over gaan..
    Recensies op zich geven zeker geen uitsluitsel over hoe "goed" een film is. Recensies worden natuurlijk geschreven door 1 persoon en zijn dan ook afhankelijk van de smaak en kennis van persoon in kwestie. Maar als je recensies uit kranten en tijdschriften een beetje aanvuld met cijfers of comments op imdb of rottentomatoes kan je wel een goed beeld krijgen van een film.

    Voor Flightplan:

    Rottentomatoes
    IMDb

    Maar goed, om de film echt te beoordelen moet je zelf gaan kijken. Ik ga dat niet in de bioscoop doen.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  23. #23

    Standaard

    zojuist de grote plottwist van Flightplan gelezen ..

    ik hoef er niet meer naartoe
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    zojuist de grote plottwist van Flightplan gelezen ..

    ik hoef er niet meer naartoe
    Shit man. Ja, dat is het nadeel als je af en toe wat leest om te kijken of je naar de film moet...

  25. #25

    Standaard

    Gisteren thuis zitten kijken. Toffe film. Met, inderdaad, een plot waarbij je de helft van de film zit te denken "wat is er toch aan de hand"... Ik vond het een beetje ver gezocht allemaal maar goed...

    Het acteerwerk van Jodie is fenomenaal. Wederom draagt ze in haar eentje de film. Sean Bean (of hoe heet die knakker) zien we als kapiteit ook nog langs komen.

    Hier is de grote plottwist: [spoiler:8b45be2f0d]het dochtertje was Jodie mist is tijdens hun slaap gedrogeerd en meegenomen om als slachtoffer/chantage-object te dienen tijdens eens gijzeling/afpersing...[/spoiler:8b45be2f0d] Ik zei het, het is wat ver gezocht...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •