Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 160 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb een beetje slecht nieuws, ik ben vandaag niet goed te pas. Ik heb een zeer hoofd en ook heb ik wat last van koorts. Ik ben toch nog even voor jullie op de fiets gestapt en heb wat enveloppen gehaald, ze hadden er echter nog maar 12 . Door dit gefiets is mijn hoofdpijn en koorts alleen nog maar erger geworden, ik verstuur de portemonnee's dan waarschijnlijk ook niet vandaag. Wat ik nog wel even wil proberen is de portemonnee's in te pakken en dan mijn broer te vragen als die terug komt van zijn werk of hij ze even wil versturen. Ik heb maar 12 enveloppen, dus verstuur ik ze in de volgorde van binnenkomst van jullie adressen. Ik hoop zo snel mogelijk weer beter te zijn en dan de rest af te handelen.

  2. #102

    Standaard

    No prob man... iedereen kan ziek worden toch :wink:
    Die portomonees komen wel joh...

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik heb een beetje slecht nieuws, ik ben vandaag niet goed te pas. Ik heb een zeer hoofd en ook heb ik wat last van koorts. Ik ben toch nog even voor jullie op de fiets gestapt en heb wat enveloppen gehaald, ze hadden er echter nog maar 12 . Door dit gefiets is mijn hoofdpijn en koorts alleen nog maar erger geworden, ik verstuur de portemonnee's dan waarschijnlijk ook niet vandaag. Wat ik nog wel even wil proberen is de portemonnee's in te pakken en dan mijn broer te vragen als die terug komt van zijn werk of hij ze even wil versturen. Ik heb maar 12 enveloppen, dus verstuur ik ze in de volgorde van binnenkomst van jullie adressen. Ik hoop zo snel mogelijk weer beter te zijn en dan de rest af te handelen.
    Maakt niet uit joh, dat ene dagje kunnen we ook nog wel wachten (ik in ieder geval wel nog :P ) Beterschap gewenst :wink:

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorra
    Komt er misschien een inkoopactie #3?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Wat betreft of er nog een nieuwe ronde komt, misschien wel maar dan moet er wel genoeg animo zijn en dat wordt dan waarschijnlijk na mijn vakantie want anders wordt het wel heel erg korte termijn werk.
    :wink:

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik heb een beetje slecht nieuws, ik ben vandaag niet goed te pas. Ik heb een zeer hoofd en ook heb ik wat last van koorts. Ik ben toch nog even voor jullie op de fiets gestapt en heb wat enveloppen gehaald, ze hadden er echter nog maar 12 . Door dit gefiets is mijn hoofdpijn en koorts alleen nog maar erger geworden, ik verstuur de portemonnee's dan waarschijnlijk ook niet vandaag. Wat ik nog wel even wil proberen is de portemonnee's in te pakken en dan mijn broer te vragen als die terug komt van zijn werk of hij ze even wil versturen. Ik heb maar 12 enveloppen, dus verstuur ik ze in de volgorde van binnenkomst van jullie adressen. Ik hoop zo snel mogelijk weer beter te zijn en dan de rest af te handelen.
    Doe gewoon lekker rustig aan, voor je 't weet ben je echt goed ziek als je op vakantie gaat en da's helemaal klote.

    We zien 't boeltje wel verschijnen. Sowieso vink 't al top dat je deze actie nu al voor de 2e keer doet.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  7. #107

    Standaard

    Wallet is binnen, bedankt!
    :: Ghibli ::

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Hier ook binnen, plusje is gegeven :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #110

    Standaard

    Ik ben er weer een beetje doorheen. Het heeft jammer genoeg wat langer geduurd als verwacht. Mijn vader is wat voor mij bezig geweest en heeft de portemonnee's verstuurd en is even wezen kijken naar enveloppen en kreeg te horen dat ze ze maandag weer binnen krijgen bij de winkel. Maandag hoop ik dan ook de rest te versturen en deze inkoopactie af te ronden.

  11. #111

    Standaard

    Merth bedankt!

    Ziet er mooi uit, heb je een plusje gegeven
    Oh I'm sorry. Did I break your concentration?

  12. #112

    Standaard

    En ook ik ben net even naar de brievenbus gelopen om daar mijn bmf te vinden.

    Thanks! Plusje komt eraan.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  13. #113

    Standaard

    Ik heb nog niks

    Val zeker buiten de 12 die hun adres eerder hebben gestuurd?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #114

    Standaard

    Heb m ook binnen, heel erg bedankt Plusje komt eraan!!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik heb nog niks

    Val zeker buiten de 12 die hun adres eerder hebben gestuurd?
    Ja, sorry. Jij en de rest volgen als de winkel maandag weer enveloppen heeft.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik heb nog niks

    Val zeker buiten de 12 die hun adres eerder hebben gestuurd?
    Ja, sorry. Jij en de rest volgen als de winkel maandag weer enveloppen heeft.
    En had de winkel de enveloppen

  17. #117

    Standaard

    Ja,maar nu weer het volgende

    Het begint nu wel irritant te worden, elke keer als ik ze wil versturen is er wat. Vorige week waren de enveloppen op en werd ik ziek. Vandaag waren er wel enveloppen,maar toen ik jullie adressen van internet wilde halen. Lag internet eruit,want ze waren met onderhoud bezig Ik ben nu een documentje aan het maken met daarin jullie adres en welke portemonnee je hebt besteld. Dit print ik straks uit en dan maak ik de pakketjes klaar. En dan moeten ze morgen dan eindelijk verstuurd worden. Hoop ik... :wink:

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ja,maar nu weer het volgende

    Het begint nu wel irritant te worden, elke keer als ik ze wil versturen is er wat. Vorige week waren de enveloppen op en werd ik ziek. Vandaag waren er wel enveloppen,maar toen ik jullie adressen van internet wilde halen. Lag internet eruit,want ze waren met onderhoud bezig Ik ben nu een documentje aan het maken met daarin jullie adres en welke portemonnee je hebt besteld. Dit print ik straks uit en dan maak ik de pakketjes klaar. En dan moeten ze morgen dan eindelijk verstuurd worden. Hoop ik... :wink:
    haha, welke wet is dat ook alweer? De wet van Murphy volgens mij he, alles wat mis kan gaan gaat er mis :P Maar maakt niet uit, ik heb nog wel even geduld (heel even :wink: )
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  19. #119

  20. #120

    Standaard

    De wallet is inmiddels binnen

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Zojuist de rest verstuurd.
    Mijne zojuist ook binnengekregen, hij is echt sjiek . Plusje komt eraan
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  22. #122

    Standaard

    En hier zijn ze vandaag ook binnen gekomen.

    Heb je een plus gegeven, er mag uiteraard ook terug geplust worden :wink:
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #123

    Standaard

    Ik heb iedereen even terug geplust.

  24. #124

    Standaard

    Laat 't even weten als je eventueel nog een derde ronde gaat houden. Een paar van m'n vrienden hebben nu ook interesse.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  25. #125
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    *steekt ook zn vinger in de lucht*
    * ook interesse! *

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •