Pagina 12 van 47 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1162 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    10 gig meer?

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    10 gig meer?
    Jep.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    10 gig meer?
    Jep.
    Al een goeie reden op zich wou ik daar mee zeggen eigenlijk. Voor 60 euro meer valt het wel mee. Weet niet of je het nodig hebt, maar altijd fijn om te hebben misschien.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    10 gig meer?
    Jep.
    Al een goeie reden op zich wou ik daar mee zeggen eigenlijk. Voor 60 euro meer valt het wel mee. Weet niet of je het nodig hebt, maar altijd fijn om te hebben misschien.
    Die 10G lijkt me idd wel de extra euro's waard. Ik heb nu al zo'n 20G aan muziek op m'n harde schijf staan en daar komt bijna elke dag weer meer bij dus ik kan die extra ruimte wel gebruiken!

  5. #280

    Standaard

    Dan is de keus snel gemaakt lijkt me!

  6. #281

    Standaard

    Ik hoor ook alleen positieve dingen over de IPOD,maar 30 gig lijkt me wel heel verdomd veel,deze kan ook goeie foto's maken ofzo?
    Ik weet wel dat je op de Ipod cd's kan zetten,dat zou wel erg handig zijn,als ik straks 3 maanden op reis ben,kan ik dat wel nodig hebben,maar ik dacht aan een 4 of 6 gig ipod. (die vierkante dingen)

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik hoor ook alleen positieve dingen over de IPOD,maar 30 gig lijkt me wel heel verdomd veel,deze kan ook goeie foto's maken ofzo?
    Ik weet wel dat je op de Ipod cd's kan zetten,dat zou wel erg handig zijn,als ik straks 3 maanden op reis ben,kan ik dat wel nodig hebben,maar ik dacht aan een 4 of 6 gig ipod. (die vierkante dingen)
    iPod Photo

    Jij bedoelt de iPod mini, Kees. Klik!


  8. #283
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    IPhoto ziet er verdomde goed uit, afgelopen week nog met een klant een 2 uur mee bezig geweest dus heb dat ding even grondig onderzocht. de kleuren zijn zeer netjes. de foto optie is leuk maar zou het niet al te serieus beschouwen. en 10gb extra.

    Voor die 60 euro zou ik die 10 gb zeker meepakken!

    aanrader!

  9. #284

    Standaard

    Mijn vraag is waarschijnlijk een beetje off-topic, maar misschien ook niet:

    Ik heb voor mezelf heel duidelijk gesteld dat ik pas een nieuwe MP3 speler ga kopen als deze gebruik maakt van een draadloos systeem tussen speler en koptelefoon/oordopjes. Mijn grootste ergernis is namelijk dat ene draadje dat achter je arm blijft steken waardoor het oordopje uit je oor wordt gerukt.

    Hoe lang zou het duren voor zoiets een beetje betaalbaar wordt?

    Ik weet dat er een soort van FM zendertje op de markt is (compleet met vergunning...) met een bereik van een paar meter dat je in de 3,5mm uitgang van je speler steekt en dan zendt het ding uit naar de koptelefoon die je op je hoofd hebt.

    Ook komt Motorola binnenkort met een telefoon met Mp3 speler en Bluetooth. Ze zijn van plan daarnaast een koptelefoon uit te brengen (misschien is 'ie er al) die via Bluetooth in verbinding staat met de telefoon.

    De technologie bestaat dus wel, maar wordt nog niet gebruikt.

    Ik weet dat ik nu nog niet al te veel mag verwachten wat kwaliteit van het signaal betreft, maar ben wel benieuwd of ik nu de enige ben die zoiets wil en of er ook echt al dit soort dingen op de markt zijn voor de 'simpele' consument.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik hoor ook alleen positieve dingen over de IPOD,maar 30 gig lijkt me wel heel verdomd veel,deze kan ook goeie foto's maken ofzo?
    Ik weet wel dat je op de Ipod cd's kan zetten,dat zou wel erg handig zijn,als ik straks 3 maanden op reis ben,kan ik dat wel nodig hebben,maar ik dacht aan een 4 of 6 gig ipod. (die vierkante dingen)
    iPod Photo


    Er komt dus ook een 20G Ipod Photo met kleurenscherm. Als ik jou was zou ik daar op wachten. Veel mooier dat scherm en je ziet alle albumhoezen in het scherm. Leuke extra feature 8)

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik hoor ook alleen positieve dingen over de IPOD,maar 30 gig lijkt me wel heel verdomd veel,deze kan ook goeie foto's maken ofzo?
    Ik weet wel dat je op de Ipod cd's kan zetten,dat zou wel erg handig zijn,als ik straks 3 maanden op reis ben,kan ik dat wel nodig hebben,maar ik dacht aan een 4 of 6 gig ipod. (die vierkante dingen)
    iPod Photo


    Er komt dus ook een 20G Ipod Photo met kleurenscherm. Als ik jou was zou ik daar op wachten. Veel mooier dat scherm en je ziet alle albumhoezen in het scherm. Leuke extra feature 8)
    Als ik me niet vergis is dit ook allemaal al aanwezig op de 30G iPod. De 60G iPod is hier besproken en hierbij kan je ook al die albumhoezen op het scherm zien. Volgens mij is de 60G iPod identiek aan de 30G (behalve qua geheugen natuurlijk ) dus die zou deze functie ook moeten hebben, lijkt mij. Beetje onduidelijk allemaal...



    Ziet er trouwens wel erg tof uit!

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik hoor ook alleen positieve dingen over de IPOD,maar 30 gig lijkt me wel heel verdomd veel,deze kan ook goeie foto's maken ofzo?
    Ik weet wel dat je op de Ipod cd's kan zetten,dat zou wel erg handig zijn,als ik straks 3 maanden op reis ben,kan ik dat wel nodig hebben,maar ik dacht aan een 4 of 6 gig ipod. (die vierkante dingen)
    iPod Photo

    Jij bedoelt de iPod mini, Kees. Klik!

    Ik wist wel dat het niet dezelfde waren,maar was de naam kwijt voor die 4 en 6 gig IPOD's. :wink:

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Als ik me niet vergis is dit ook allemaal al aanwezig op de 30G iPod. De 60G iPod is hier besproken en hierbij kan je ook al die albumhoezen op het scherm zien. Volgens mij is de 60G iPod identiek aan de 30G (behalve qua geheugen natuurlijk ) dus die zou deze functie ook moeten hebben, lijkt mij. Beetje onduidelijk allemaal...



    Ziet er trouwens wel erg tof uit!
    Volgens mij vergis je je wel. Zoals je op de Apple site kan lezen komt er naast de 60G iPod Photo nu een pod met hetzelfde scherm, namelijk een 20G. Over een 30G versie wordt niet gesproken.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Als ik me niet vergis is dit ook allemaal al aanwezig op de 30G iPod. De 60G iPod is hier besproken en hierbij kan je ook al die albumhoezen op het scherm zien. Volgens mij is de 60G iPod identiek aan de 30G (behalve qua geheugen natuurlijk ) dus die zou deze functie ook moeten hebben, lijkt mij. Beetje onduidelijk allemaal...



    Ziet er trouwens wel erg tof uit!
    Volgens mij vergis je je wel. Zoals je op de Apple site kan lezen komt er naast de 60G iPod Photo nu een pod met hetzelfde scherm, namelijk een 20G. Over een 30G versie wordt niet gesproken.
    Je hebt gelijk. Misschien dan toch nog maar even wachten op die nieuwe 20G versie.

  15. #290

    Standaard

    Het is dat ik een paar maanden geleden er één gekocht heb, anders zou ik het wel weten.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Ik heb voor mezelf heel duidelijk gesteld dat ik pas een nieuwe MP3 speler ga kopen als deze gebruik maakt van een draadloos systeem tussen speler en koptelefoon/oordopjes. Mijn grootste ergernis is namelijk dat ene draadje dat achter je arm blijft steken waardoor het oordopje uit je oor wordt gerukt.
    ik doe dat draadje altijd onder mijn shirt door.. dan komt het bij de kraag er uit, en heb ik nergens last van..

    misschien is dat een goedkope oplossing ;p
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Mijn vraag is waarschijnlijk een beetje off-topic, maar misschien ook niet:

    Ik heb voor mezelf heel duidelijk gesteld dat ik pas een nieuwe MP3 speler ga kopen als deze gebruik maakt van een draadloos systeem tussen speler en koptelefoon/oordopjes. Mijn grootste ergernis is namelijk dat ene draadje dat achter je arm blijft steken waardoor het oordopje uit je oor wordt gerukt.

    Hoe lang zou het duren voor zoiets een beetje betaalbaar wordt?

    Ik weet dat er een soort van FM zendertje op de markt is (compleet met vergunning...) met een bereik van een paar meter dat je in de 3,5mm uitgang van je speler steekt en dan zendt het ding uit naar de koptelefoon die je op je hoofd hebt.

    Ook komt Motorola binnenkort met een telefoon met Mp3 speler en Bluetooth. Ze zijn van plan daarnaast een koptelefoon uit te brengen (misschien is 'ie er al) die via Bluetooth in verbinding staat met de telefoon.

    De technologie bestaat dus wel, maar wordt nog niet gebruikt.

    Ik weet dat ik nu nog niet al te veel mag verwachten wat kwaliteit van het signaal betreft, maar ben wel benieuwd of ik nu de enige ben die zoiets wil en of er ook echt al dit soort dingen op de markt zijn voor de 'simpele' consument.
    http://zdnet.nl/reviews.cfm?id=46906
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #293

    Standaard

    Hallo ik wil ook graag een leuke mp3 speler, maar ook vooral gaan gebruiken met sporten (fietsen, skaten basketballen) Kan ik daarvoor ook een mini iPod nemen of veel beter een flash speler zoals een muvo?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #294
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hallo ik wil ook graag een leuke mp3 speler, maar ook vooral gaan gebruiken met sporten (fietsen, skaten basketballen) Kan ik daarvoor ook een mini iPod nemen of veel beter een flash speler zoals een muvo?

    dan zou ik een muvo v200 pakken ofzo. 1gb spelertje die je gemakkelijk onder je trui kunt hangen, en daar zit ook een arm band bij om hem gemakkelijk te gebruiken tijdens sporten etc.

    ipod is net iets te zwaar om ermee te gaan basketballen of skaten. zeker de kans dat je valt en de ipod beschadigd is groter dan een flash speler.

  20. #295

    Standaard

    Hmm zijn ze niet shock proof die hdd spelers?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #296
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm zijn ze niet shock proof die hdd spelers?
    schokken doen ze amper, maar het blijven hardeschijven die erin zitten, dus bewegende onderdelen, dus kan op schokken.

    als hij valt kan de hardeschijf ontregeld zijn waardoor hij al niet meer kan functioneren. zeker bij sporten zou ik soiets niet aanraden.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Kijk, dat is nou wat ik zocht! Nu moeten ze alleen nog even werken aan de betaalbaarheid. Dankjewel!

    @ Frank: In de zomer is dat niet zo'n probleem, maar in de winter is het alleen maar geklooi met zo'n draadje en je moet sowieso de speler ergens op je lichaam hebben. Als het draadloos is kun je 'm gewoon in je tas stoppen.

    Dat ding van Logitech is dus wel echt een ontzettend mooie oplossing doordat ze volume en 'track'bediening erin verwerkt hebben.

    *Zucht* Wilde ik maar niet op vakantie.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  23. #298

    Standaard

    Zal wel een muvo N200 of v200 worden, ik kan alleen niet zo erg goed het verschil zien.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm zijn ze niet shock proof die hdd spelers?
    schokken doen ze amper, maar het blijven hardeschijven die erin zitten, dus bewegende onderdelen, dus kan op schokken.

    als hij valt kan de hardeschijf ontregeld zijn waardoor hij al niet meer kan functioneren. zeker bij sporten zou ik soiets niet aanraden.
    Overslaan doen ze niet hoor, er zit een beveiliging in die dit voorkomt en ik gebruik mijn iPod ook bij het hardlopen en nooit problemen.
    De mini's hebben een speciale draagband die je om je pols kan doen zodat je deze makkelijk kan gebruiken bij het sporten.

  25. #300

    Standaard

    Overslaan doen iPod's inderdaad niet. Er zit 32 Mb buffergeheugen in een iPod, wat (afhankelijk van de grootte van de tracks) ongeveer 4 tot 6 nummers in het geheugen preload.

    Je moet er natuurlijk niet gigantisch mee op je bek gaan tijdens het skaten, maar dat soort dingen kunnen ook dodelijk zijn voor flash mp3-spelers. Ga je dat soort "gevaarlijke" sporten doen, dan kun je beter investeren in een beschermend omhulsel of iets dergelijks.

Pagina 12 van 47 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •