De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cry-Baby eindelijk op dvd!

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...6503&n=1&burl=

    Eindelijk komt deze geweldige film op dvd. Zit hier al een lange tijd op te wachten, ben blij dat ie eindelijk komt.
    En dan nog de zogenaamde "Director's Cut" ook.

    Fantastische film! Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat de film hier uitgebracht wordt.

    Superman Returns

  2. #2

    Standaard

    wel eens gezien. 'k vond er niet veel aan eerlijk gezegd...
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  3. #3

    Standaard Re: Cry-Baby eindelijk op dvd!

    Driehoeksborsten..

  4. #4

    Standaard

    Please mr jailer, gimme back my man o.i.d. Haha, goeie film met lekkere muziek. Ricky Lake, de talkshowvrouw speelt er ook een rol in. Zekere aanschaf.

  5. #5

    Standaard

    ohw, daar heb ik zo lang op gewacht.

  6. #6

    Standaard

    Deze film is zoooooooooooo erg............
    Maar ja, ieder z'n meug zullen we maar zeggen.

  7. #7

    Standaard

    Finally! Op deze dvd zat ik te wachten. Ik vind dit een erg goeie musical.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Please mr jailer, gimme back my man o.i.d. Haha, goeie film met lekkere muziek. Ricky Lake, de talkshowvrouw speelt er ook een rol in. Zekere aanschaf.
    Ricky Lake, die ook in Hairspray speelde, van dezelfde regisseur, John Waters. Ook een leuke film, alleen jammer dat de personages niet zingen. Ben benieuwd naar de musical d'rvan :P
    Genoeg offtopic :P... Ik zag vorige keer op dvd-home.nl dat de dvd hier in Nederland uitkwam, maar nu is ie weg Of hebben ze em al uitgebracht

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Ik zag vorige keer op dvd-home.nl dat de dvd hier in Nederland uitkwam, maar nu is ie weg Of hebben ze em al uitgebracht
    De DVD is uitgesteld/vervallen.

  10. #10

    Standaard

    Eindelijk. Erg leuke film. Nu maar hopen dat hij ook bij ons uitkomt.

  11. #11

    Standaard

    coole film. als ie goedkoper wordt zal ik m wel aanschaffen denk ik
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Hij is in nederland al eens uitgebracht, ik heb de film gekocht bij de frs voor 12,99 toendertijd, ach het is geen topper maar wel leuk, beter dan een gemiddelde aflevering van een of andere soapje die elke dag de ether vervuilen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Hij is in nederland al eens uitgebracht, ik heb de film gekocht bij de frs voor 12,99 toendertijd, ach het is geen topper maar wel leuk, beter dan een gemiddelde aflevering van een of andere soapje die elke dag de ether vervuilen.
    Weet je zeker dat de DVD al eens is uitgebracht in Nederland? Volgens mij niet.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Hij is in nederland al eens uitgebracht, ik heb de film gekocht bij de frs voor 12,99 toendertijd, ach het is geen topper maar wel leuk, beter dan een gemiddelde aflevering van een of andere soapje die elke dag de ether vervuilen.
    Weet je zeker dat de DVD al eens is uitgebracht in Nederland? Volgens mij niet.
    Volgens mij ook niet.
    Superman Returns

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Hij is in nederland al eens uitgebracht, ik heb de film gekocht bij de frs voor 12,99 toendertijd, ach het is geen topper maar wel leuk, beter dan een gemiddelde aflevering van een of andere soapje die elke dag de ether vervuilen.
    Weet je zeker dat de DVD al eens is uitgebracht in Nederland? Volgens mij niet.
    Volgens mij ook niet.
    Nou heren ik kan kort zijn, ik heb de film met ned ondertiteling gekocht bij de free record shop, denk wat je denk, ik heb de film.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Hij is in nederland al eens uitgebracht, ik heb de film gekocht bij de frs voor 12,99 toendertijd, ach het is geen topper maar wel leuk, beter dan een gemiddelde aflevering van een of andere soapje die elke dag de ether vervuilen.
    Weet je zeker dat de DVD al eens is uitgebracht in Nederland? Volgens mij niet.
    Volgens mij ook niet.
    Nou heren ik kan kort zijn, ik heb de film met ned ondertiteling gekocht bij de free record shop, denk wat je denk, ik heb de film.
    Niets wijst er anders op dat de DVD ooit is uitgebracht. Heb je een foto van de DVD? Of het EAN-nummer (streepjescode)?

  17. #17

    Standaard

    Foto wordt lastig, maar goed ik zal v/d week de streepjescode erop zetten, maar het is echt waar hoor, ik ken een paar vrienden en die hebben de film ook.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Foto wordt lastig, maar goed ik zal v/d week de streepjescode erop zetten, maar het is echt waar hoor, ik ken een paar vrienden en die hebben de film ook.
    En? De streepjescode inmiddels gevonden?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •