MOD EDIT:
Gezien er toch veel nieuwe forumleden die hier komen en zich voor willen stellen is dit topic verplaatst naar het interview sub-forum.
Eenieder is vrij om zichzelf hier even voor te stellen.
We hebben nu al een gezellig foto topic, maar goed, dan weet je nog niets Ben ook wel benieuwd hoe iedereen is en wat ze doen, zoals hobbies, opleiding etc. Dus dit topic is een verlengde van het foto topic.
Ik heb geen topic die op deze lijkt kunnen vinden, dus vandaag dat ik er maar 1 open (wat ik zelden doe).
Laat ik maar aftrappen:
Naam: Chris(tian) Hoogeveen
Leeftijd: 19
Hobbies: dvd, Sus en Wis, tekenen, internet, gamen/s (alleen Nintendo), en nog wat andere dingen.
Opleiding:[b/] Journalistiek (ik wil daarna iets anders gaan doen)
Muziek voorkeur: van alles (beetje top 40): Natasha Bedingfield, Anastacia, Robbie W, Kylie,Evanescene. Ik houd niet van Punk, Metal en dat soort muziek. Trance verschilt per nummer. Maar een sensation B/W is niet aan mij besteed.
Allergietjes: Appels, bepaalde rauwe groenten, Noten, Hooikoorts
Edit:
werk: Keukenhulp in een verzorgingstehuis
auto: Geen. Ik heb ook nog steeds mijn rijbewijs niet. Door alle dure hobbies van mij, komt het er gewoon niet van.
beste dvd-koop: LOTR ROTK giftset voor 18 euro
favoriete series: Charmed, Buffy, Angel, Gilmore Girls, CSI, Dead like Me, 24, The OC, The Nanny,. Bewitched, Friends, Will & Grace
Meer weet ik ff niet.
Volgende ...