Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1114 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    vroeger keek ik altijd The Guyver (kan me niet veel meer herinneren jammer genoeg)

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M_Neko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Visions Of Escaflowne, die serie is in 1 woord: magisch
    Ja hè? Mooi hoe die hele fantastische wereld in elkaar zit...

    De film van Escaflowne schijnt wel iets anders te zijn; serieuzer maar net zo magisch. Nog niet gezien 'tho...
    de film haalt het niet bij de serie... In de film is er te weinig tijd/ruimte om alle characters (zijn er nogal wat!) uit te diepen en het verhaal is ook minder overtuigend en interessant. De animatie is wel een stukje mooier en de geweldige muziek is er natuurlijk ook weer. Na Berserk vind ik de serie Visions of Escaflowne het beste van wat ik gezien heb op anime-gebied.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #1028

    Standaard

    Wat is jouw favoriete Anime?


    POKEMON natuurlijk!!!

  4. #1029

    Standaard

    Ik heb er nog niet zoveel gezien maar mijn favoriet is toch wel Spirited Away, Princess Mononoke op een 2de plaats maar ik vond deze wel een stuk minder dan Spirited Away.

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReDone
    Wat is jouw favoriete Anime?


    POKEMON natuurlijk!!!
    Momenteel Bleach en FMA.
    Air is ook wel een wonderlijke serie.
    "If you can't tend to your own planet, none of you deserve to live here."

    DVD verzameling

  6. #1031

    Standaard

    Vandaag aangeschaft bij de Free Record Shop:



    Deze 2-disc Director's Cut giftset van Steamboy is echt super. Er zit een Steamboy-comic bij (in het Japans, maar er zit een blaadje bij met de vertaling), een stapeltje kaarten met artwork van de film en een 164 pagina's dik boekje met model sheets, schetsen en ontwerpen.

    Echt een top set!

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag aangeschaft bij de Free Record Shop:



    Deze 2-disc Director's Cut giftset van Steamboy is echt super. Er zit een Steamboy-comic bij (in het Japans, maar er zit een blaadje bij met de vertaling), een stapeltje kaarten met artwork van de film en een 164 pagina's dik boekje met model sheets, schetsen en ontwerpen.

    Echt een top set!
    Nette set ja, een regelrechte copy van de Franse uitgave. Ik vind de Japanse uitgave nog steeds het vetst, maar die heeft helaas geen subs!
    Ach ja, dan maar dubbel dippen.

    Gaat die lelijke sticker met DTS-geluid er nog een beetje makkelijk af trouwens?

  8. #1033

    Standaard

    Heb je een foto van de Japanse?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #1034

    Standaard

    Vooral dat boekje vind ik erg gaaf. Ik zou willen dat bijvoorbeeld Disney ook eens boekjes met artwork bij de DVD's zou doen, is een stuk makkelijker dan door zo'n onhandige DVD-gallery heen bladeren en in een boekje heb je de ontwerpen ook op een betere kwaliteit dan op DVD mogelijk is.

    Wat dit betreft geven anime-films echt het voorbeeld van hoe je een luxe uitgave van een animatiefilm moet aanpakken.

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je een foto van de Japanse?
    U vraagt, wij draaien:



    Helaas geen geweldige foto. Meer info op Yesasia.com

    Let wel dat die uitgave dus GEEN engelse subs heeft. En hij is vrij prijzig natuurlijk.

  11. #1036

    Standaard

    Thanx Nathan.

    Die Japanners hebben echt mooi spul 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #1037

    Standaard

    Series:
    Cowboy Bebop
    Jungle wa itsumo Hare nochi Guu
    GTO
    Chobits

    Films:
    Vampire Hunter D - Bloodlust
    Ghost in the shell
    Spriggan

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag aangeschaft bij de Free Record Shop:



    Deze 2-disc Director's Cut giftset van Steamboy is echt super. Er zit een Steamboy-comic bij (in het Japans, maar er zit een blaadje bij met de vertaling), een stapeltje kaarten met artwork van de film en een 164 pagina's dik boekje met model sheets, schetsen en ontwerpen.

    Echt een top set!
    komt er nou binnenkort een review van..? 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #1039

    Standaard

    Hellsing blijft nog steeds mijn favo serie. Weet iemand of deze nog in NL ooit uitkomt? Op Ebay kom je heel vaak Bootlegs tegen dus ook niet echt een optie

    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag aangeschaft bij de Free Record Shop:



    Deze 2-disc Director's Cut giftset van Steamboy is echt super. Er zit een Steamboy-comic bij (in het Japans, maar er zit een blaadje bij met de vertaling), een stapeltje kaarten met artwork van de film en een 164 pagina's dik boekje met model sheets, schetsen en ontwerpen.

    Echt een top set!
    komt er nou binnenkort een review van..? 8)
    Niet zeer binnenkort nee. Reviews uit eigen collectie doen we uit principe bijna nooit, of pas een aantal maanden na de release.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Niet zeer binnenkort nee. Reviews uit eigen collectie doen we uit principe bijna nooit, of pas een aantal maanden na de release.
    Zouden jullie toch moeten doen (ook al koop ik alleen import). :wink:

    De meeste van jullie hebben een ver uit betere smaak dan de films waar jullie reviews van schrijven. Een paar jaar geleden reviewden jullie toch betere films, nu zit er toch best veel troep tussen zoals Wild Things.

    Ik bedoel het niet lullig, maar wat heb je aan dat soort reviews? Persoonlijk vind ik dat de kracht van dvd.nl meer voor 98% bij het forum ligt en de rest bij de site zelf. Als jullie nou meer films van jullie eigen collectie zouden reviewen, dan zou dit veel anders zijn. Misschien dat ik een beetje off-topic ga, maar ik moest het ff kwijt. :wink:

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Hellsing blijft nog steeds mijn favo serie. Weet iemand of deze nog in NL ooit uitkomt? Op Ebay kom je heel vaak Bootlegs tegen dus ook niet echt een optie

    Hellsing is vorig jaar op dvd uitgegeven door Dybex, 4 dvd's met totaal 13 afleveringen. Op de dvd staat een Japanse audiotrack en Ned subs.
    Online kan je de dvd's vinden bij bv rodisc en archonia.com.

    Youri

  18. #1043

    Standaard

    Enige anime die ik gezien heb is: Ichi The Killer Anime

    Is SteamBoy wat?

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Enige anime die ik gezien heb is: Ichi The Killer Anime

    Is SteamBoy wat?
    wel aardig, vooral mooi geanimeerd maar het verhaal is wat oppervlakkig en vooral de characters missen diepgang. De film raakte me niet zo... Zeker leuk om een keer gezien te hebben maar als je meer anime wil zien zou ik je princess mononoke aanraden, of spirited away!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #1045

    Standaard

    Ik zie trouwens dat sommige ninja scroll the series box hebben (3-dvd).


    Kan iemand mij vertellen wat daar allemaal inzit? 5.1? hoeveel afleveringen? enz...


    Op internet kan ik er zowat nix van vinden, van wat er inzit.

  21. #1046

    Standaard

    voor mij WICKED CITY/NINJA SCROLL vind ze allebei even goed.
    Ben zelf niet zo fan van anime maar die vond ik wel ok.
    *no comment*

  22. #1047

    Standaard

    Fav series:

    - Cowboy Bebop
    - Saint Seiya
    - Trigun
    - Azumanga Daioh
    - Lodoss War OAV
    - ...

    Fav films:

    - Ninja Scroll
    - Venus Wars
    - Spirited Away
    - Yamada
    - ...

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Vandaag aangeschaft bij de Free Record Shop:



    Deze 2-disc Director's Cut giftset van Steamboy is echt super. Er zit een Steamboy-comic bij (in het Japans, maar er zit een blaadje bij met de vertaling), een stapeltje kaarten met artwork van de film en een 164 pagina's dik boekje met model sheets, schetsen en ontwerpen.

    Echt een top set!
    Heb er ook aangedacht om deze te kopen, maar hoe is de film zelf. Is dit ook een aanrader !!!
    M'n DVD Collectie

    Clerks:
    Just because they serve you doesn't mean they like you.

  24. #1049

    Standaard

    Heb ik dan toch eindelijk Perfect Blue gekeken. Ik vond het een goede film. Wat me vooral erg beviel waren de prachtige scene wisselingen en de algehele mysterieuze sfeer. Ben benieuwd naar het andere werk van Satochi Kon.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ik zie trouwens dat sommige ninja scroll the series box hebben (3-dvd).


    Kan iemand mij vertellen wat daar allemaal inzit? 5.1? hoeveel afleveringen? enz...


    Op internet kan ik er zowat nix van vinden, van wat er inzit.
    Beetje late reply maar de serie bevat 12 of 13 afleveringen. Ik vind de serie zelf niet zoveel aan. Het geluid is ok en de subs zijn redelijk. Er zit een japanse audiotrack op en een engelse audiotrack. Voor de rest is de sub nederlands...

    Mijn favo anime film is eigenlijk OVA:
    Samurai X: Trust & Betrayal

    voor de rest vind ik Studio Ghibli films prachtig en natuurlijk het werk van Production I.G.


    Mijn favo anime series zijn:
    Hajime No Ippo
    Slam Dunk

Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •