Pagina 19 van 28 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 688 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Boxen
    Special Editions
    Muziek

    en alle andere films staan per maatschappij & A-Z.
    Bijv. Warner Bros A-Z, Rcv A-Z, etc.
    Superman Returns

  2. #452

    Standaard

    ik orden op genre, dat is te doen. Wil vooral de oorlogsfilms met (enigszins) historische waarde apart hebben en heb ze op chronologische volgorde geordend dus ik begin met Spartacus en eindig met Black Hawk Down. Mijn docu's staan er gelijk naast.

    De rest ook genre geordend: Anime, Comic-verfilmingen, speelfilms, actiefilms/popcorn-vermaak, comedie en tot slot films waar ik eigenlijk wel vanaf wil.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Volgende ordening:

    -plank voir de giftsets
    -rijtje snappers
    -rijtje digipacks
    -rijtje 2disc keepcases
    -rijtje 1disc keepcaes
    -rijtje dvdboxen (seizoenen, series, 3disc uitgaves e.d.)
    Zo heb ik het ook ongeveer.

    Alles is dat rijtje per categorie wel 10 rijen (900 DVD's....).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  4. #454

    Standaard

    Dat is dus gewoon geen ordening voor zover ik het begrijp.

    Ik sorteer op regisseur en waar er maar een enkele film van een regisseur is sorteer ik op thema. Daarnaast heb ik nog een grote afdeling animatie-series.

  5. #455

    Standaard

    Ik heb nu alles op alfabetische volgorde staan en dat is eigenlijk de enige manier die voor mij werkt nu het aantal titels wel erg groot is geworden. Anders ben je erg lang aan het zoeken.
    Sport, muziek en asian films staan wel apart en op de ruimte die ik over heb staan wat mooie uitgaven en boxsets.

  6. #456

    Standaard

    Heb sindskort een aantal hoekjes getracht in te richten per thema of film. Tot dusver:

    - StarTrek
    - Terminator 2
    - Aliens / Predator
    - Lotr ( in de woonkamer )
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  7. #457

    Standaard

    ik zit er soms aan te denken om ze te ordenen op speelduur zodat ik makkelijk een film kan kiezen voor de tijd die er op dat moment is...

    Doe het niet maar lijkt me wel handig (maar ach na een tijdje weet je die speelduren wel uit je hoofd)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #458

    Standaard

    Bij mij staan de series nu apart van de films. De films (en series) staan op alfabetische volgorde, met uitzonderingen van een paar boxsets en mooie uitgaves.

  9. #459

    Standaard

    heb verschillende dingen geprobeerd, zoals genre, filmmaatschappij.
    nu heb ik ze op alfabetische volgorde, vooral omdatik films op een gegeven moment niet meer kon vinden. dit is een stuk gemakkelijker!
    de boxsets staan wel los, gewoon mooi neergezet. die staan er dus niet tussen, maar op andere planken.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  10. #460

    Standaard

    Ik probeer zoveel mogelijk op acteur/actrice. Sommige regisseurs hou ik bij elkaar en anders per genre.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  11. #461

    Standaard

    Ik heb ze nu nog per genre staan, maar binnenkort maar eens ff op alfabet zetten. Ik nu soms ff bezig met het zoeken van een titel bij mij in de kast.

  12. #462

    Standaard

    films op alfabet
    subgroepen: cabaret, muziek, stephen king, kerst

  13. #463

    Standaard

    Momenteel staan ze nog in dozen opgeslagen en daarin staan ze op volgorde van aankoop. De muziekDVD's staan wel bij elkaar. Ik denk dat ze (zodra ik op mezelf woon) ook op volgorde van aankoop in de kast komen te staan. Alleen sequels en vervolgen komen naast het orgineel te staan...
    So Join The JoyRide

  14. #464

    Standaard

    Bij mij staan ze op genre + dan nog eens op alfabet

    Hoop werk wanneer ik weer eens een hoop dvd's bij heb

    Alleen de Box sets / Giftsets en TE mooie dvd's staan apart

  15. #465
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    gewoon aanschafdatum... ze staan nu gewoon hier in m'n kast

  16. #466

    Standaard

    Ik doe nu alle niet zo heel bijzondere films in digipack vorm of met slipcase bij elkaar. En de keepcases gewoon in een kast. Speciale dvd's staan uiteraard nog mooi in beeld.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  17. #467

    Standaard

    ik zit er soms aan te denken om ze te ordenen op speelduur zodat ik makkelijk een film kan kiezen voor de tijd die er op dat moment is...

    Doe het niet maar lijkt me wel handig (maar ach na een tijdje weet je die speelduren wel uit je hoofd)

    Lol, ik weet van al me 84 dvds de speelduren uit me hoofd :P


    Ontopic: Had op maatschappij, en de SE's met slipcase en digi's naast elkaar, maar sinds zaterdag op alfabetische volgorde. Is toch wat mooier.

    Weet ik gelijk wanneer een dvd er niet staat, en welke het is.

    De mooiste uitgaves(boxen etc) staan op de bovenste plank...

  18. #468

    Standaard

    films op alfabet
    subgroepen: cabaret, muziek ....

    volgende probleem is ruimte waar laat je alles


    Andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  19. #469

    Standaard

    Op alfabetische volgorde. Is ook gemakkelijker bij het terugvinden.

    Als ik op genre of regisseur wil opzoeken gebruik ik gewoon de DVDprofiler software.

  20. #470

    Standaard

    Disney staat bij elkaar, Box set's staat bij elkaar, tv staat bij elkaar, Digi en lim. ed. staan bij elkaar, en de overige op volgorde die ik leuk vind naar minder.
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  21. #471

    Standaard

    Op uitgever zullen we maar zeggen.. dat ziet er nogal netjes uit dan in de kast...

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips

    Op uitgever zullen we maar zeggen.. dat ziet er nogal netjes uit dan in de kast...
    Same here... Op studio/distributor (Warner, Universal, A-Film, Criterion etc.)

  23. #473

    Standaard

    Dan trap ik deze oude koe maar omhoog (op verzoek van 'n admin)....

    wederom de vraag, hoe films te stallen gaat hier om +- 700 dvd's, verdeeld over 4 benno's / 2 lange planken / laag kastje, sorteren op alfabet is al uit den boze daar ik weiger de hele collectie te gaan verschuiven als er 'n film met bijv. 'n letter A erbij komt

    Maar hoe dan wel, ik zit zelf toch sterk te neigen om maar op studio (kwaliteit) te gaan sorteren, hoe denkt de gem. dvd.nl'er over het sorteren van zijn eigen films.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #474

    Standaard

    Mijn meeste dvd's staan gewoon door elkaar heen, behalve:

    - vervolgen
    - Disney's
    - Hitchcocks
    - Tv series

  25. #475

    Standaard

    Ik heb alles geprobeerd en het staat nu op genre. Moet zeggen dat dit me toch wel het allerbeste bevalt. Het is niet het meest effectie, maar ik weet zelf precies wat voor films ik heb en waar ze staan, dus zo effectief hoeft het ook niet te zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 19 van 28 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •