Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 166 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Hmm, hier heb ik een review gevonden van de R3, en de beeldkwaliteit is hier goed bevonden. Er wordt bovendien niks vermeld van een PAL->NTSC transfer.

    http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=236338

  2. #102

    Standaard

    Ja, deze had ik al een paar dagen geleden gelezen, vond het al zo gek.


    Maar krijg em als het goed is vandaag binnen :P .

  3. #103

    Standaard

    Ook maar besteld 8)

  4. #104

    Standaard

    Als het daadwerkelijk een PAL naar NTSC transfer is, dan zou er dus PAL Speed-up moeten zijn waarbij de film korter is. Is de running time ook daadwerkelijk korter dan de R1?

  5. #105

    Standaard

    Op CDWOW staat bij beiden 124min, maar of die kloppen... Ik zal wel zien als hij er is... morgen denk ik.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Op CDWOW staat bij beiden 124min, maar of die kloppen... Ik zal wel zien als hij er is... morgen denk ik.
    ja die 124 minuten kloppen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #107

    Standaard

    Als ik sin city zoek op cdwow.com dan vindt ie alleen maar sex and the city Snap er helemaal niks van. Heeft iemand misschien een linkje van sin city regio 3 versie? Alvast bedankt.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Als ik sin city zoek op cdwow.com dan vindt ie alleen maar sex and the city Snap er helemaal niks van. Heeft iemand misschien een linkje van sin city regio 3 versie? Alvast bedankt.
    ja echt heel suf! er klopt echt niets van die zoek functie. sommige mensen kunnen hem wel vinden en anderen weer niet

    als je op deze link klikt dan kom je op de cd-wow pagina en dan zit Sin City al in je mandje met 20% korting. dan heb je hem voor ongeveer €15 8) (niet ook nog een kortingsbon gaan toepassen want dan is de kans groot dat ie gecanceled wordt)

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Als ik sin city zoek op cdwow.com dan vindt ie alleen maar sex and the city Snap er helemaal niks van. Heeft iemand misschien een linkje van sin city regio 3 versie? Alvast bedankt.
    ja echt heel suf! er klopt echt niets van die zoek functie. sommige mensen kunnen hem wel vinden en anderen weer niet

    als je op deze link klikt dan kom je op de cd-wow pagina en dan zit Sin City al in je mandje met 20% korting. dan heb je hem voor ongeveer €15 8) (niet ook nog een kortingsbon gaan toepassen want dan is de kans groot dat ie gecanceled wordt)
    Aah thx Was ik precies op zoek naar 8)

  10. #110

    Standaard

    Ja met die zoekfunctie, lukt alleen niet bij cd-wow.com, bij de andere nl, net... , krijg je wel gewoon sin city ipv sex and...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ja met die zoekfunctie, lukt alleen niet bij cd-wow.com, bij de andere nl, net... , krijg je wel gewoon sin city ipv sex and...
    gelukkig zijn de artikel codes altijd hetzelfde. als je dus de dvd hebt gevonden kan je de artikel code copieren en die dan weer plakken in de andere site.

  12. #112

    Standaard

    ik heb hem zojuist binnen gehad en het kam-effect is inderdaad vrij duidelijk aanwezig....

    beetje jammer, voor deze prijs niet al te ernstig. kan ik hem in ieder geval al kijken terwijl ik wacht op een 'echte' uitgave.

  13. #113

    Standaard

    En hier is ie nog niet binnen
    is pas vanaf zaterdag onderweg, dus kan nog wat daagjes duren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    oei oei oei, zojuist de making of feature gezien maar wat staan daar een hoop foute vertalingen in de subs zeg!! de film kijk ik dus mooi zonder ondertiteling... het zijn geen spelfouten, maar er worden dingen gewoon verkeerd vertaald... slordig.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    oei oei oei, zojuist de making of feature gezien maar wat staan daar een hoop foute vertalingen in de subs zeg!! de film kijk ik dus mooi zonder ondertiteling... het zijn geen spelfouten, maar er worden dingen gewoon verkeerd vertaald... slordig.
    Misschien is het alleen de making of die niet goed is gesubbed
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    oei oei oei, zojuist de making of feature gezien maar wat staan daar een hoop foute vertalingen in de subs zeg!! de film kijk ik dus mooi zonder ondertiteling... het zijn geen spelfouten, maar er worden dingen gewoon verkeerd vertaald... slordig.
    Misschien is het alleen de making of die niet goed is gesubbed
    ja, misschien, maar deze film kijk ik toch sowieso liever zonder subs. er is genoeg te zien dat het zonde is om afgeleid te worden door lettertjes in beeld

  17. #117

    Standaard

    Net binnen gekregen, stukje gekeken. Ik vind het beeld er toch wel goed uitzien hoor.

    Alleen vind ik die wrapper maar niks, met alles er weer induwen, beschadigt zo snel.

  18. #118

    Standaard

    Heb hem ook binnen, valt allemaal goed mee. Zeker geen ghosting/blurring effecten... Dat "Kam" effect heb je bij zoveel NTSC DVDs. Dat heeft gewoon te maken met de lagere resolutie tegenover PAL.

  19. #119

    Standaard

    Hoelang duurde het voordat het binnen was?

  20. #120

    Standaard

    Idem hier en merk ook niks raars aan het beeld dan wat je idd normaal hebt met NTSC. Nothing to worry about.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #121

    Standaard

    Bij mij deed het precies een week.

    En ik betaalde met overschrijving :wink:

  22. #122

    Standaard

    Heb m ook binnen en met Clive Owen op de voorkant...
    Iemand ruilen tegen Jessica??

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    En hier is ie nog niet binnen
    is pas vanaf zaterdag onderweg, dus kan nog wat daagjes duren
    de mijne is wel binnen, en zondag verstuurd... :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Heb m ook binnen en met Clive Owen op de voorkant...
    Iemand ruilen tegen Jessica??
    hahaha, die vraag wilde ik ook net stellen!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #125

    Standaard

    Ik heb vandaag ook de Clive Owen voorkant gekregen.

    Voor de rest heb ik even snel op mijn tv gekeken en ik moet zeggen dat ik niks bijzonders aan het beeld kan ontdekken.
    Er is geen speed-up, dus een PAL -> NTSC conversie zal het niet zijn.
    3:2 NTSC pulldown is een regelrechte hel wat betreft de "smoothness" van het beeld, maar voor zover ik kan zien is het bij deze Sin City R3 echt niet slechter dan bij de andere NTSC dvd's.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •