Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het gaat gelukkig nog wel even duren maar ik denk dat ik toch wel wat moeite ga hebben met het kijekn naar de allerlaatste aflevering van The Sopranos....


    Meesterlijke serie!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Ik vind het inderdaad eeuwig zonde dat een serie als Carnivale niet meer verlengd wordt. Ik heb seizoen 2 weliswaar nog niet gezien, maar ik heb wel de episode guide doorgelezen (kon me niet beheersen). Enerzijds een aardig en niet te sentimenteel open einde, anderzijds lijkt me dat er nog genoeg stof is voor een vervolgseizoen.
    Ze zetten niet alles in zo'n episode guide (als je de officiele site leest tenminste), maar ik kan je vertellen dat het einde een enorme cliffhanger is met een ENORM groot open eind.

    En dat is aan de ene kant wel gewaagd. Aan de andere kant shitty!
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ze zetten niet alles in zo'n episode guide (als je de officiele site leest tenminste), maar ik kan je vertellen dat het einde een enorme cliffhanger is met een ENORM groot open eind.

    En dat is aan de ene kant wel gewaagd. Aan de andere kant shitty!
    Ik heb een nogal gedetailleerde episode guide gelezen. Dus ik weet wie [spoiler:c68e02cafa]de 'opvolgster' wordt van brother Justin[/spoiler:c68e02cafa]. Inderdaad een joekel van een open einde.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #29

    Standaard

    Ha, ja inderdaad...soort van...

    Maar...[spoiler:adcc2a431f]erger nog, ze is zwanger van Ben en ze schiet Jonesy neer...maar je weet dus niet of hij het zal overleven...[/spoiler:adcc2a431f]

    Ik vraag me af waarom ze voor zo'n eind zijn gegaan, als ze al nooit van plan waren meer dan 2 seizoenen te maken (dit werd al voor het eerste seizoen bekend gemaakt)
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #30

    Standaard

    Futurama. Jammer dat er tot op heden geen nieuwe afleveringen meer uitkomen.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #31

    Standaard

    Soms...bij Men Behaving Badly, Blackadder.....verder niet echt
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Blackadder
    Oh ja, die ook. Maar die laatste minuut van de laatste aflevering is dan ook radicaal anders van toon dan de rest van de serie. En het maakt juist daardoor een enorme indruk.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33

    Standaard

    GTST! en het is niet eens op dvd te krijgen
























    did i fool ya?

  9. #34

    Standaard

    Zal je ook wat geld gaan kosten, want ik geloof dat na de zomer de 3000e aflevering wordt uitgezonden...

  10. #35

    Standaard

    Is ooit eens een berekening van gemaakt op dit forum. Is goed te doen. Lijkt mij het proberen waard. Ik denk dat veel mensen de eersten seizoenen wel eens willen zien.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Is ooit eens een berekening van gemaakt op dit forum. Is goed te doen. Lijkt mij het proberen waard. Ik denk dat veel mensen de eersten seizoenen wel eens willen zien.
    De kansen dat GTST ooit op DVD word uitgebracht is 0,1%, dagprogramma's als GTST, Bold & The Beautiful en As The Worlds Turns (en al die andere RTL4 meuk) bestaan uit meer dan zoals Exxon al zei uit meer dan 3000 afleveringen. Als je nagaat dat er op 1 schijfje zo'n 8 afleveringen op kan (i.v.m de Friends afleveringen, beiden hebben dezelfde speelduur) heb je in totaal 375 schijfjes.

    En dat zijn pas het aantal afleveringen dat er tot nu toe gemaakt zijn. Het zou gewoon teveel geld en teveel moeite kosten om al die afleveringen opnieuw op DVD te zetten en waarschijnlijk zou er niet al teveel winst op gemaakt worden gezien het aantal fans (ik ken iig geen mensen die het kijken, en trust me, ik ken véél mensen :wink.

    En dan ben ik nog geeneens begonnen over As The Worlds Turns, die al bestaat sinds 1958 ofzo volgens IMDB.com
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #37

    Standaard

    toch hebben ze Dallas wel op dvd uitgegeven

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    toch hebben ze Dallas wel op dvd uitgegeven
    Hmm...ja ik zie het net. Die soap heeft ook zo'n 12 jaar gelopen en daar zijn de eerste 2 seizoenen al van uitgebracht. Toch lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze dit ook met GTST gaan doen, sinds Dallas wel wat populairder en bekender was GTST.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #39

    Standaard

    Bij een aantal series heb ik dat wel gehad. Friends vond ik heel jammer dat het afgelopen was, maar wel een goede laatste aflevering. Ook The X-Files vond ik erg jammer, maar wat een baggerslechte en teleurstellende laatste aflevering was dat zeg. Ik hoop dat de evt tweede film nog wat goed maakt. Bij andere series heb ik het eigenlijk niet gehad.

  15. #40

    Standaard

    Wat mij opvalt is dat hier de meesten het eindigen van Friends jammer vinden en als ik bij collectiebeoordelingen kijk staat Friends vaak bij de Minpunten.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    toch hebben ze Dallas wel op dvd uitgegeven
    Hmm...ja ik zie het net. Die soap heeft ook zo'n 12 jaar gelopen en daar zijn de eerste 2 seizoenen al van uitgebracht. Toch lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze dit ook met GTST gaan doen, sinds Dallas wel wat populairder en bekender was GTST.
    Dan mogen ze van mij alle seizoenen van SNL ook wel eens op dvd uitbrengen, hoeveel seizoenen zijn daar wel niet van?

  17. #42

    Standaard

    Ik had het gevoel heel sterk bij the Office. 2 korte series en een Christmas special, dat was het dan. Misschien is het wel beter zo, want als de koek op is moet de stekker eruit.

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Bij 24 heb ik het heel erg. Gelukkig komt straks seizoen 4 uit, maar het gaat toch eens stoppen.

  20. #45

    Standaard

    Ik had het bij Friends en Battlestar Gallactica.
    Maar ik denk dat dat nog veel reger gaat woden als The Sopranos van de buis gehaald wordt!
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  21. #46

    Standaard

    Heb er nooit last van, alleen een raar gevoel erna 8) . Heb nu alleen de series Band Of Brothers en The Office helemaal gezien, en ik vind het jammer dat het afgelopen is. Maar de laatste aflevering wilde ik niet mee wachten, die wilde ik zo snel mogelijk zien.

  22. #47

    Standaard

    Malcolm in the middle seizoen 1. Omdat het een cliffhanger is en er sindsdien geen seizoensboxen meer zijn gemaakt van deze geweldige serie.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  23. #48

    Standaard

    We hebben zojuist de laatste aflevering van de soprano's season 5 gekeken,wordt een lange wacht op season 6.........
    this is my boomstick!!!

  24. #49

    Standaard

    Ik ben wel heel benieuwd hoe de hele Dawson's Creek reeks gaat aflopen. En andere series als The OC, Everwood, Lost etc.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    toch hebben ze Dallas wel op dvd uitgegeven
    Maar Dallas was i.t.t. GTST of ATWT geen dagelijkse soap maar een wekelijkse. Vergelijkbaar met Melrose Place, Dynasty. Deze series zijn dan ook net iets makkelijker uit te brengen op dvd.
    "Paranoia is just reality on a finer scale"
    -Strange Days-

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •