Brute topper
Brute topper
Zeker wel! :POorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
Je bent inderdaad de enige blijkt en uiteindelijk komen ze allemaal in de goedkope bakken van de FRS.Oorspronkelijk gepost door JFC_
Er word geschreven dat het een 5.1 geluidsspoor met een ES extra achterspeaker, klopt niet, net zoals het bij fight club niet klopt, zijn allebei gewoon 5.1, fight club is wel THX geremastered, maar dat wil niet zeggen dat het een EX spoor bevat....
Wel eens geprobeert om de DVD handmatig in de ES-stand te zetten?Oorspronkelijk gepost door palmsurfer
vaak zat!! als het er niet op zit is dat moeilijk hoor.... Heb de dubbel disc editie, en hij zit er echt niet op!
mooi gemaakt met die romijnen en veldslaagen en zo ook de tijgers die uit de kuil springen is mooi gemaakt
Romijnen VeldslaagenOorspronkelijk gepost door amber_freezer
Ben niet zo'n spellingsboer, maar dit is toch wel heel erg
En dan heb je het nog niet eens over leestekens en hoofdletters...Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
Onbegrijpeleijk ! Dat men na zo'n topper nu een EE 3disc uitbrengt ZONDER de DTS-track. Rare jongens die .......
Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!
Teigers schreef ie toch bijna goedOorspronkelijk gepost door rkrijger
Bekijk de extended edition met de travia track aan en je weet het antwoord.Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Nee ...leg eens uitOorspronkelijk gepost door Frank
Ik heb het niet gezien, maar ik denk dat Frank wil zeggen dat die trivia track zoveel ruimte van de DVD kaapt dat de DTS er niet meer op paste.
Nog steeds een schande... geen enkele commentaar- of triviatrack kan die DTS-track van de 2-disc vervangen. Het eerste schijfje uit die 3-disc is het mij dus eigenlijk totaal niet waard.
De 2-disc blijft kwalitatief gewoon de beste. De 3-disc probeert dat te compenseren door de digipack verpakking, een boekje (waarvan de tekst op precies hetzelfde neerkomt als de inlay van de 2-disc) en dan 2 schijfjes met extra's die dan weer wel de moeite waard schijnen te zijn. Een lastige die begrijpelijk voor heel wat mensen een dilemma vormt.
I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)
Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
ontopic: ik vind de originele versie beter maar het geluidsverschil boeit me niet zoveel om eerlijk te zijn. De extra scenes voegen te weinig toe en ik ben de afgelopen jaren veel van de originele film gaan houden
moet nog wel de extra's gaan checken!
**** Mijn Traderstatus (160+ trades)
Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
Dit wordt er gezegd tijdens de travia-track:
"For this Extended Edition DVD, a similarly extended dts track would simply not fit on a single disc without seriously compromising picture and sound quality. The average bitrate for the Extended Edition is approximately 4.58. With a DTS track added, it would have been lowered to approximately 3.83. For a film as visually stunning and editorially complex as Gladiator, this low bitrate would have been unacceptable."