Pagina 28 van 68 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1688 worden weergegeven.

Discussie: King Kong (2005)

  1. #676

    Standaard

    Maar voor deze files heb je IE nodig, firefox gaat deze niet downloaden.
    De website in IE opstarten en op de knopjes klikken.


  2. #677

    Standaard

    A reminder to all, the new King Kong trailer will be available immediately after its debut on Access Hollywood exclusively on Apple.com tomorrow, November 3rd! Watch this space for mirrors, screenshots and more!
    Bron: kongisking.net

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    A reminder to all, the new King Kong trailer will be available immediately after its debut on Access Hollywood exclusively on Apple.com tomorrow, November 3rd! Watch this space for mirrors, screenshots and more!
    Bron: kongisking.net

    jaja, vandaag komt inderdaad de nieuwe trailer uit 8) Ben benieuwd hoe laat....

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Dank je maar helaas lukt dit ook niet
    Als je hem 1x gedownload hebt, *staat* hij op je harde schijf. Ik wilde de trailer iemand laten zien een 2e keer en ik hoefde hem niet opnieuw te downloaden. Ik zou zeggen, struin je HD ff af!

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    A reminder to all, the new King Kong trailer will be available immediately after its debut on Access Hollywood exclusively on Apple.com tomorrow, November 3rd! Watch this space for mirrors, screenshots and more!
    Bron: kongisking.net

    jaja, vandaag komt inderdaad de nieuwe trailer uit 8) Ben benieuwd hoe laat....
    Op z'n vroegst om middernacht denk ik als ik de bovenstaande tekst lees.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  6. #681

    Standaard

    Drie links naar de nieuwe trailer, weliswaar in slechte kwaliteit (dank aan kongisking.net forum). Vanavond of vannacht ofzoo krijgen we deze trailer waarschijnlijk in quicktime formaat, hopelijk zelfs in HD

  7. #682

    Standaard

    Heerlijk, mensen kunnen niet meer wachten op een trailer, die goede oude Lord of the Rings-periode komt weer terug :P

  8. #683

    Standaard

    Ziet er echt geweldig uit. kong is ook zeker verbeterd tegenover de teaser trailer 8)

    Kan niet wachten om vanavond de trailer in HD te bekijken 8)

  9. #684

    Standaard

    Leuk dat er ook nieuws uit Nederland komt 8)

    'Vs.' Poster Spotted in Holland

    11/02/05, 6:40 pm EST - Xoanon

    Wisse writes: Today I went to the local cinema in Amersfoort, The Netherlands.
    First thing I saw was a medium sized (3 mtr width and 2 mtr high) Kong poster featuring above the stairs up to the small screens. It was the famous Vs. poster also spotted in germany. Unfortunately, haven't got my new mobile phone with camera function yet, so I'm not able to give you a picture of the poster. The Poster had one small error though: "Music by Howard Shore", I guess it was made before the change...

    King Kong in 'Wallace and Gromit and the curse of the were-rabbit)

    After spotting the poster and even more wanting it to be december 14th I went to watch the clay-animation 'Wallace and Gromit' (which is great by the way) and saw something interesting at the end. [!Spoiler!] After the were-rabbit crushed the 'big vegetable competition' at the Stottington mansion, it is being cornered by an angry mob. The were-rabbit picks up miss Stottingham and starts climb the mansion King Kong style!! Even better, after it has made it to the top, Gromit decides to save the were-rabbit from certain dead by one of the golden bullets meant to kill it and goes after it in a merry-go-round airplane, which ofcourse results in a scene, quite like the Empire State building scene at the end of King Kong!

    Well, that was my Kong day! I hope to have at least brought you something interesting.

  10. #685

    Standaard

    woooow! Geluid is slecht, beeld is slecht maar het is echt super. Totaal anders dan we van PJ kennen maar het ziet er echt geweldig uit!

    Grt. Deweb

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ziet er echt geweldig uit. kong is ook zeker verbeterd tegenover de teaser trailer 8)
    En dat kun jij zien met een slecht beeld en een slecht geluid?
    Knap!

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ziet er echt geweldig uit. kong is ook zeker verbeterd tegenover de teaser trailer 8)
    En dat kun jij zien met een slecht beeld en een slecht geluid?
    Knap!
    Jaja, dut kun je zeker goed zien :wink: Bekijk de trailer nog maar eens :wink:

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Jaja, dut kun je zeker goed zien :wink: Bekijk de trailer nog maar eens :wink:
    Vanavond... Als ik thuis ben. Ok?

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Jaja, dut kun je zeker goed zien :wink: Bekijk de trailer nog maar eens :wink:
    Vanavond... Als ik thuis ben. Ok?
    Veel plezier vanavond

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Veel plezier vanavond
    Ik laat het wel ff weten!

  16. #691

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    eerste reactie: mwa ..

  18. #693

    Standaard

    Het ziet er allemaal geweldig uit, maar een onovertroffen meesterwerk zal het volgens mij niet worden, eerder een subliem gemaakte blockbuster zoals we er met Star Wars, Batman Begins, War of the Worlds en Charlie and the Chocalate Factory dit jaar wel meer hebben gezien. Ik denk echter niet dat dit de film van het jaar gaat worden, net zoals Star Wars dat niet was. Daarvoor lijkt de film naar mijn mening te weinig inhoud te zullen hebben. Maar ik ga hem natuurlijk kijken, en ik zal ook wel genieten. Maar ik ben vooralsnog niet in de ban van de hype die King Kong heet, maar wat niet is, kan nog komen...

  19. #694

    Standaard

    P.J. gaat het weer doen hoor!
    Impressive MOST Impressive!

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    P.J. gaat het weer doen hoor!
    Ik weet het nog niet...ik heb er een redelijk vertrouwen in, maar het zal nowhere near LotR komen.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    P.J. gaat het weer doen hoor!
    Ik weet het nog niet...ik heb er een redelijk vertrouwen in, maar het zal nowhere near LotR komen.
    Ik denk dat er niets meer gemaakt zal worden dat mij het LotR-gevoel zal brengen...te uniek.
    Maar King Kong gaat zeker wel vet worden, dat wel :wink:

  22. #697

    Standaard

    Ik snap ook niet dat de vergelijking met LOTR getrokken moet worden. Dit is ook maar 1 film.

    Ik ben wel heel erg benieuwd en kan haast niet meer wachten om hem te zien

    P.J. gaat ons laten smullen

  23. #698

    Standaard

    Als een regiseur iets goeds maakt, zal hij vanaf dat punt altijd vergeleken worden. PJ kan nooit meer een film maken die geen cricitcus zal vergelijken met lotr.
    Daarnaast wordt een zelfde hype gecreerd.

    Laat PJ zijn ding maar doen. Hij doet het goed, ook vóór die befaamde lord of the rings triologie. Verwacht dus meer dan een recht toe recht aan actiefilm. Al vrees ik dat PJ de film met zijn 3 uur dermate lang heeft gemaakt dat het er maar om zal spannen hoe de film zal worden ontvangen.

    Maar ik denk dat de grote strijd dit najaar zal gaan tussen Narnia en King Kong. Potter wordt ongetwijfeld ook goed, maar daarvan is het hopen dat de verwachtingen niet te hoog zijn gezet.

    Grt. Deweb

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    P.J. gaat het weer doen hoor!
    Ik weet het nog niet...ik heb er een redelijk vertrouwen in, maar het zal nowhere near LotR komen.
    Ik denk dat er niets meer gemaakt zal worden dat mij het LotR-gevoel zal brengen...te uniek.
    Maar King Kong gaat zeker wel vet worden, dat wel :wink:
    Dit wil ik dus zeggen, dat gevoel...die eerste keer in de bios, dat komt nooit meer terug, de eerste keer dat ik de beacon-lighting-scene zag had ik tranen in mn ogen :s
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars

    Dit wil ik dus zeggen, dat gevoel...die eerste keer in de bios, dat komt nooit meer terug, de eerste keer dat ik de beacon-lighting-scene zag had ik tranen in mn ogen :s
    ben jij soms mijn tweelingbroer ?


Pagina 28 van 68 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •