De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat staat er op de Stargate verzamelbox "Best of season

    Ik zit me het volgende af te vragen.
    Stargate komt nou in zo'n mooie verzamelserie uit, met van die zilveren boxen, maar nou zit er als eerste box een boxje "Best of Season 1" in.
    Nou is de volgende box dus het héle Season 1... Dus dan kan ik net zo goed zélf uitmaken wat dan "het beste uit seizoen 1" is. Ik kan zelf namelijk ook denken, dank u.
    Probleem is alleen, als je dus dat hele logo compleet wil hebben, dan moet je hem wel kopen (anders mis je een groot deel van de S).
    Maar als daar alleen maar een selectie van afleveringen van S1 op staat, dan voel ik me toch redelijk ... laten we zeggen, bekocht ... dat ik die dus 2 keer moet kopen. Ik bedoel, ik koop dus S1 zelf ook.
    Wat zit er in die doos dat ik hem toch maar moet kopen? Zitten daar de extra's op of zo? Want ik heb dus gehoord dat er voor de rest in die boxen geen (of in ieder geval verdraaid weinig) extra's zitten.
    Iemand die hem al heeft gekocht en me kan overtuigen dat ik toch die extra box moet kopen?

  2. #2
    Mephisto
    Guest

    Standaard

    De 5dvd box met Season1 mist helaas de pilot afleveringen. De pilot staat wel op de eerst disc van Best of Season1.

    Om alle afleveringen compleet te hebben zul je dus ook die Best of Season1 nodig hebben.

  3. #3

    Standaard

    Ja, Mephisto heeft gelijk. De Nederlandse seizoenbox van Stargate SG-1 season 1, mist inderdaad de twee pilot-afleveringen.

    Dus fans die alles compleet willen hebben zijn helaas overgeleverd aan deze set.

    Ik heb me overigens laten vertellen dat de Regio 1 set van Stargate de twee pilots wel bevat.

  4. #4

    Standaard

    Dat is waar....de regio 1 bevat ze wel alleen heeft vanaf seizoen 2 helemaal geen ondertiteling meer.
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    En extra's, zitten die op die "best of"-box dan? Want als het dus alleen de 2 pilotafleveringen zijn en voor de rest dus alleen maar afleveringen die ook in de gewone S1 box zitten, dan voel ik me toch wel enigszins opgelicht... Want de rest is dan dus dubbel?

    Klopt het overigens wat ik hoorde dat er op de rest van de boxen (de "echte" seizoenen dus) geen extra's zitten?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    Klopt het overigens wat ik hoorde dat er op de rest van de boxen (de "echte" seizoenen dus) geen extra's zitten?
    Eindelijk is alles uit. Ik heb de gehele collectie gekocht. Ik heb even heel snel gecheckt. Maar op S1 en S2 zie ik geen extra's. Vanaf S3 zag ik al extra's staan. Vooral S7 staat 'vol' met extra's.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Haal missch een oude topic naar boven, maar dacht waarom een nieuwe beginnen als er al 1 over bestaat.

    Ik moet kwijt dat ik me toch ontiegelijk hard genaaid voel door deze actie van die "best of season 1".
    Waarom zul je je afvragen... Nou omdat ik dus nog nooit ook maar 1 aflevering van Stargate had gezien en vandaag dus ff bij de Media Markt was.
    Dus ik dacht, misschien is het een leuke serie dus ik koop ff seizoen 1... Ik kom thuis en die 1e afl. leek dus nergens op een pilot, dus ik internet afspeuren en dan krijg ik opeens te lezen over dit ongein....
    Waar the hell slaat dit op... Ik koop toch "seizoen 1", geef me dan ook gewoon heel seizoen 1 in plaats van deze boor actie....
    Wat een t*ring vieze actie dit....

  8. #8

    Standaard

    Snap je woede uiteraad en vind het ook terecht.
    Zeker wanneer je nagaat dat de R1 versie van het eerste seizoen juist WÉL de pilot (Children of the Gods) bevat.
    Dan vraag je je toch af waarom dat hier dan weer niet het geval is .

    PS. Mocht je weer een nieuwe seizoen willen aanschaffen dan raad ik je het 7e seizoen aan!
    Sterkste seizoen tot nu toe vind ik
    (heb nog maar het 5 + 6 & 7 seizoen gezien en in bezit ),
    maar vooral de tweedelige aflevering Lost City is erg spannend.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #9

    Standaard

    Ik snap de ophef niet


    Je koopt toch een BEST OF seizoen 1 !!!

    Dat betekent dus dat je niet een heel seizoen krijgt, maar alleen de beste afleveringen van het seizoen. Lijk me zo duidelijk als het maar zijn kan...

    Die pilot aflevering is juist de reden dat deze 'best of' dvd uberhaupt gemaakt is (zie eerdere berichten, de pilot staat niet op de seizoen 1 box) en is gewoon errug goed als vervolg op de film.

    Dus volgens mij is de kritiek niet terecht :wink:

  10. #10

    Standaard

    Is die pilot niet bedoeld om de film in de serie te laten overlopen? Heb hem zelf helaas niet gezien, ben nu eigenlijk wel benieuwd maar vind het een belachelijk dat ze die aflevering niet gewoon bij de set van seizoen 1 hebben gedaan, nu krijg je dus die pilot met afleveringen die ook op de boxset staan.

  11. #11

    Standaard

    Dat klopt en het is inderdaad een beetje een flauwe oplossing zo, maar hij is gewoon zo goed (en echt onmisbaar als link tussen film en serie) dat ik het nooit heel erg heb gevonden om er 17 euro voor uit te geven.
    Deze pilot heeft tenslotte ook de lengte van een korte film...
    Maar goed in verhouding met een complete seizoensbox betaal je inderdaad veel te veel...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guido van Thiel
    Ik snap de ophef niet


    Je koopt toch een BEST OF seizoen 1 !!!
    Wat doet dan de slappe flashback aflevering "Politics" in de set?

    En als we zo'n redenering gaan gebruiken weet ik er nog wel een

    Je koopt toch een SEIZOEN 1 set !!!

    Dat betekent dat je een heel seizoen krijgt, inclusief de allereerste aflevering. Lijk me zo duidelijk als het maar zijn kan...

    De kritiek op deze geldklopperij is zeer zeker wel terecht.

    Bovendien heb je nu maar liefst drie afleveringen dubbel. Jippie.

    Zo kunnen ze ook Best Of Season sets maken van de overige seizoenen. Verkoop elke two-parter maar apart. Kassa!

    Gelukkig heeft dit soort onzin niet plaatsgevonden met Atlantis seizoen 1. Gewoon "Rising" bij de set. Geen twee aankopen voor één seizoen en geen dubbele afleveringen. Zoals het hoort.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guido van Thiel
    Ik snap de ophef niet


    Je koopt toch een BEST OF seizoen 1 !!!
    Wat doet dan de slappe flashback aflevering "Politics" in de set?

    En als we zo'n redenering gaan gebruiken weet ik er nog wel een

    Je koopt toch een SEIZOEN 1 set !!!

    Dat betekent dat je een heel seizoen krijgt, inclusief de allereerste aflevering. Lijk me zo duidelijk als het maar zijn kan...

    De kritiek op deze geldklopperij is zeer zeker wel terecht.
    Maar als de pilot niet was aangeslagen was het hele seizoen 1 nooit vertoond, hoeveel tijd zat er tussen de orginele uitzendingen van pilot en deel 1 van seizoen 1?

    Ik ben er overigens ook niet blij mee, maar ach door de andere boxen wat later te kopen heb ik dat geld er al weer uit

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door axim30
    Maar als de pilot niet was aangeslagen was het hele seizoen 1 nooit vertoond
    Klopt maar "Children Of The Gods" behoort gewoon bij seizoen 1.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door axim30
    hoeveel tijd zat er tussen de orginele uitzendingen van pilot en deel 1 van seizoen 1?
    27 juli 1997 Children Of The Gods
    01 aug 1997 The Enemy Within

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •