Pagina 80 van 83 EersteEerste ... 30707677787980818283 LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 2067 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    naief .. het woord emulator zegt jou niks .. bovendien heb ik de zelda's ( de goede delen ) gewoon op de snes gespeeld ..
    voordeel van console is je hoeft niet telkens te upgraden om een game te spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #1977

    Standaard

    daar heb je gelijk het enige nadeel van een pc..je moet regelmatig upgraden..ik doe het nu om de 3 jaar en ik investeer dan ong €1500 erin, maar mijn spelletjes zijn allemaal gratis..al een jaar of 10..en op die consoles moet je over het algemeen toch elk spel kopen..of in ieder geval branden .. en zelfs dat hoeft op een computer niet
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  3. #1978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    daar heb je gelijk het enige nadeel van een pc..je moet regelmatig upgraden..ik doe het nu om de 3 jaar en ik investeer dan ong €1500 erin, maar mijn spelletjes zijn allemaal gratis..al een jaar of 10..en op die consoles moet je over het algemeen toch elk spel kopen..of in ieder geval branden .. en zelfs dat hoeft op een computer niet
    jij benadeelt de gameindustrie met downloaden :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1979

    Standaard

    ik ben tenminste niet zo hypocriet om te beweren dat ik het niet doe
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #1980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    ik ben tenminste niet zo hypocriet om te beweren dat ik het niet doe
    waar is nummer van stichting brein ook alweer...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #1981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    daar heb je gelijk het enige nadeel van een pc..je moet regelmatig upgraden..ik doe het nu om de 3 jaar en ik investeer dan ong €1500 erin, maar mijn spelletjes zijn allemaal gratis..al een jaar of 10..en op die consoles moet je over het algemeen toch elk spel kopen..of in ieder geval branden .. en zelfs dat hoeft op een computer niet
    lol, inderdaad naief dus
    Je zou denken dat iedereen op zo'n forum als dit wat uhm, legaler was, maar niet iedereen koopt alles of is voor PSV, en dat toch best jammer...

  7. #1982

    Standaard

    niet legaal bezig zijn en naief zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen..en ik verwed er een arm onder dat jij zeker wel minstens 1 gekopieerd cd'tje / spelletje / filmpje hebt liggen.. dus speel nou niet de politieagent..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #1983

    Standaard

    Ach ieder zijn ding toch

    De 1 speeld liever op de pc de ander op een console.
    Speel liever relax op de bank voor de tv met een console 8)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  9. #1984

    Standaard

    Ik speel op allebei

    Alleen een nieuwe videokaart zou wel handig zijn...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Je zou denken dat iedereen op zo'n forum als dit wat uhm, legaler was, maar niet iedereen koopt alles of is voor PSV, en dat toch best jammer...
    Looool

  10. #1985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    niet legaal bezig zijn en naief zijn, zijn 2 compleet verschillende dingen..en ik verwed er een arm onder dat jij zeker wel minstens 1 gekopieerd cd'tje / spelletje / filmpje hebt liggen.. dus speel nou niet de politieagent..
    Ik heb mp3s van al m'n cd's omdat ik te lui ben om te rippen, en ik heb veel bootlegs die nooit op cd zijn verschenen. Ik heb 1 DVD-R film van iemand op dit forum gekregen bij 2 of 3 LEs die ik van diegene kocht. Ik heb geen gekopieerde spellen.
    Ik speel geen agent, dan zou ik heel anders reageren. Vroeger was ik ook trots op alles wat ik wel niet kon jatten op het internet, nu ben ik trots op alles wat ik koop en voel me er net zo goed onder. Ik zie kopieren/downloaden als een fase waar sommige mensen snel uit groeien en anderen nooit uit komen. Of het nou onvrede is met de prijzen van muziek, games en films of gewoon "cool", je gaat je gang maar ik hou je zeker niet tegen, maar ik mag het hopelijk wel jammer vinden ? En naief ? Tja, misschien is mijn denkwijze simpel en naief, misschien is het de jouwe, ik blijf in ieder geval bij m'n woordkeuze
    Oh en ja, ik heb ook iets illegaals hier, ik heb Photoshop CS gedownload, dus stiekem ben ik ook een beetje boef

  11. #1986

    Standaard

    ik wil graag RE4 voor de PS2, maar ja die prijzen he €59,99
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #1987

    Standaard

    Kopieën zijn meestal te zien als een lange demo :P

    Ik ben er dan ook vrij vlug op uitgekeken meestal en ben dan ook blij dat ik veel rotzooi en geld uitspaar. Alleen de beste games koop ik op een later tijdstip (jaartje later, als ze een stuk goedkoper zijn).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #1988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    ik wil graag RE4 voor de PS2, maar ja die prijzen he €59,99
    Als je het nou bestelt bij CDWow.net? Dan kost ie € 43,99 incl.

    klik

    Blijft nog steeds prijzig, maar ik bestel tegenwoordig alles bij Wow. En helemaal Singstar '80s!
    Iedereen zal ondertussen wel weten dat Sony voor de NL uitgave de helft van de vette Engelstalige klassiekers heeft verwijderd om zo plaats te maken voor eenzelfde aantal Nederlandstalige nummers

    Begrijp me niet verkeerd, ik wíl heel graag een NL-editie van Singstar (wat ook is beloofd), maar dan wel een die helemáál eraan toegeweid is en niet dat er ff een paar liedjes tussen worden gedrukt.

    BTW zijn de NL-nummers die nu zijn uitgekozen de eerste slechte keuze van de makers. Vandaar dat een import hier de beste keuze lijkt, imo.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #1989

    Standaard

    Nog niemand FEAR gespeeld hier? :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  15. #1990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    naief .. het woord emulator zegt jou niks .. bovendien heb ik de zelda's ( de goede delen ) gewoon op de snes gespeeld ..
    Alle goede zelda games op de snes gespeeld? Er was maar 1 versie op de snes.. OoT heb je op de snes gespeeld?

  16. #1991

    Standaard

    Bedankt trouwens voor de tips. Heb de games op een aantal sites gezet. Die nedgame kwam ik nog niet helemaal uit maar dat zoek ik vanmiddag wel uit, toch een lang weekend..

  17. #1992

    Standaard

    F.E.A.R. heb ik inmiddels uitgespeeld, voor wat betreft Zelda, Deel 1 is ooit op een disc uitgebracht samen met A Link To The Past, dit zijn voor mij de 2 beste delen uit de serie..ik heb toen ik kleiner was een snes gehad, en heb tegenwoordig alle snesgames op een emulator staan..

    Mercapto, ik kan jou standpunt begrijpen.maar om het af te schilderen als een fase, kinderachtig of weet ik het wat vind ik wat kort door de bocht. Ik praat zeker niet alles goed, het feit dat je zegt "vroeger was ik ook zo trots" is totaal niet de gedachte die ik erbij heb als ik iets download van het internet. Naar mijn mening word er voor je geld veel te weinig geboden aan spelplezier..F.E.A.R. speel je in 8 uur uit, Call Of Duty 2 ook..enz enz. dat ik er echt geen €50 voor neer ga tellen. Maar NFS Most Wanted bijvoorbeeld koop ik wel gewoon in de winkel want daar heb ik veel meer plezier aan.

    Maar goed, ieder zijn mening, alleen geloof ik er geen snars van dat jij precies ALLEEN de mp3's hebt die je thuis ook op cd hebt maar goed...zolang je het zelf maar gelooft.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #1993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    F.E.A.R. heb ik inmiddels uitgespeeld, voor wat betreft Zelda, Deel 1 is ooit op een disc uitgebracht samen met A Link To The Past, dit zijn voor mij de 2 beste delen uit de serie..ik heb toen ik kleiner was een snes gehad, en heb tegenwoordig alle snesgames op een emulator staan..

    Mercapto, ik kan jou standpunt begrijpen.maar om het af te schilderen als een fase, kinderachtig of weet ik het wat vind ik wat kort door de bocht. Ik praat zeker niet alles goed, het feit dat je zegt "vroeger was ik ook zo trots" is totaal niet de gedachte die ik erbij heb als ik iets download van het internet. Naar mijn mening word er voor je geld veel te weinig geboden aan spelplezier..F.E.A.R. speel je in 8 uur uit, Call Of Duty 2 ook..enz enz. dat ik er echt geen €50 voor neer ga tellen. Maar NFS Most Wanted bijvoorbeeld koop ik wel gewoon in de winkel want daar heb ik veel meer plezier aan.

    Maar goed, ieder zijn mening, alleen geloof ik er geen snars van dat jij precies ALLEEN de mp3's hebt die je thuis ook op cd hebt maar goed...zolang je het zelf maar gelooft.
    Maar CoD2 (en FEAR) koopt bijna iedereen voor de multiplayer, zoiets slechts voor de Single Player modus kopen is, hoe zeg ik dit netjes, raar, dan wil je hem we erg graag hebben. Speel je ze niet online, dan snap ik je klacht, doe je dat echter wel dan ga ik weer een woord kiezen, hypocriet is het eerste wat dan in me op komt.
    Ik wil je best m'n I-Tunes playlist tonen en m'n CD collectie op de foto zetten als je me niet gelooft. Je ziet dan precies wat ik zei, m'n CD collectie op Mp3 en niet verkrijgbare bootlegs...of liever niet legaal verkrijgbare bootlegs.
    Dan nu weer de cliché zin : Maar ach, ieder z'n mening

  19. #1994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Maar CoD2 (en FEAR) koopt bijna iedereen voor de multiplayer, zoiets slechts voor de Single Player modus kopen is, hoe zeg ik dit netjes, raar.
    Hebben we ook nog een bewijs voor deze ondoordachte redenering?

  20. #1995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nu.nl
    PvdA in actie tegen pestgame

    DEN HAAG - Tweede Kamerlid Dijsselbloem van de PvdA vindt dat een computerspelletje waarin pesterig gedrag door scholieren wordt verheerlijkt, niet op de markt moet komen.

    Het gaat om het spel Bully, waarin tieners hun frustratie kunnen afreageren door leeftijdgenoten in elkaar te slaan. Dijsselbloem heeft de uitgever van de game gevraagd het spel niet op de markt te brengen.
    Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind dit soort redeneringen zo onzin. Hoe vaak heeft de politiek al wel niet een spel of film heeft willen tegenhouden in verband met geweld en dergelijke. Het gaat niet om de game of film maar om de opvoeding naar mijn mening.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nu.nl
    PvdA in actie tegen pestgame

    DEN HAAG - Tweede Kamerlid Dijsselbloem van de PvdA vindt dat een computerspelletje waarin pesterig gedrag door scholieren wordt verheerlijkt, niet op de markt moet komen.

    Het gaat om het spel Bully, waarin tieners hun frustratie kunnen afreageren door leeftijdgenoten in elkaar te slaan. Dijsselbloem heeft de uitgever van de game gevraagd het spel niet op de markt te brengen.
    Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind dit soort redeneringen zo onzin. Hoe vaak heeft de politiek al wel niet een spel of film heeft willen tegenhouden in verband met geweld en dergelijke. Het gaat niet om de game of film maar om de opvoeding naar mijn mening.
    goede pr zal wel loslopen, ik heb een hekel aan die maffe politici die goedkoop proberen te scoren, ze weet niet eens waar het spel over gaat.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #1997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ze weet niet eens waar het spel over gaat.
    Aan de titel te zien gaat hij over jouw, John. :wink: 8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #1998

    Standaard

    Ach, dat stimuleert de verkoop alleen maar. Meestal wordt er namelijk toch niets aan gedaan. Kijk eens naar Carmageddon en Dementia toendertijd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #1999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nu.nl
    PvdA in actie tegen pestgame

    DEN HAAG - Tweede Kamerlid Dijsselbloem van de PvdA vindt dat een computerspelletje waarin pesterig gedrag door scholieren wordt verheerlijkt, niet op de markt moet komen.

    Het gaat om het spel Bully, waarin tieners hun frustratie kunnen afreageren door leeftijdgenoten in elkaar te slaan. Dijsselbloem heeft de uitgever van de game gevraagd het spel niet op de markt te brengen.
    Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind dit soort redeneringen zo onzin. Hoe vaak heeft de politiek al wel niet een spel of film heeft willen tegenhouden in verband met geweld en dergelijke. Het gaat niet om de game of film maar om de opvoeding naar mijn mening.
    Dít vind ik pas pesterig gedrag... downloaden dan maar..? In andere landen worden games geweerd vanwege bijvoorbeeld geweld of sex maar in Nederland omdat je kan pesten...
    "City of light, city of magic!"

  25. #2000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ze weet niet eens waar het spel over gaat.
    Aan de titel te zien gaat hij over jouw, John. :wink: 8)
    lijkt mij sterk, ik ben meer van de kettingzagen en die zullen ze wel niet hebben in het handenarbeidlokaal
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 80 van 83 EersteEerste ... 30707677787980818283 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •