Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie weet goede DTS films onder € 10 ?

    Ik ben op zoek naar DTS films onder de € 10,- De laatste tijd komt er redelijk wat uit op DTS. Maar ik kan niet alles bijhouden, dus welke DTS film onder de € 10 raad je me aan?
    Graag de titel en de prijs even geven.

    Hier even een overzicht van de DTS films die in deze tread voorkomen:
    [list=1][*]Deep in the Woods = € 8.99[*]Under Suspicion = € 9.99[*]Sixpack = € 8,99[*]Taxi 2 = € 8.99[*]Blair Witch 2 C.E. = € 9,99[*]U-571 = € 9,99[*]Life on Stage = € 7,99[*]Dirty Dancing = € 9,99[*]Yamakasi (Luc Besson!!!) = € 8,90[*]Hard as nails = € 4,99[*]Hamburger Hill = € 9,99[*] Virus = € 9,99
    [/list=1]

  2. #2

    Standaard

    Mijn tips:
    Deep in the Woods (Triller/horror) heel mooi beeld en geluid! voor € 8,99 op FRS

    Under Suspicion voor onder de 10 euro bij FRS (exacte prijs weet ik niet)

    Sixpack voor € 8,99 op FRS

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Mijn tips:
    Deep in the Woods (Triller/horror) heel mooi beeld en geluid! voor € 8,99 op FRS

    Under Suspicion voor onder de 10 euro bij FRS (exacte prijs weet ik niet)

    Sixpack voor € 8,99 op FRS
    Deep in the Woods is inderdaad een aardige film, alleen wel Frans-talig. En die andere 2, wat zijn dat voor films? En ook een beetje goed beeld en geluid?

  4. #4

    Standaard

    Sixpack is ook Frans het geluid is super! Beeld is aardig, het is niet mijn film beetje erg veel geweld.

    Under Suspicion vind ik cool. Met de acteurs Gene Hackman en Morgan Freeman. De film heeft nauwelijk special effects dus daarvoor heb je de DTS niet nodig. Echter de dialogen en met name de stiltes zijn prachtig in DTS. Het beeld is ook goed.

  5. #5

    Standaard under suspision

    Vooral de begin track is zeer overtuigend zeker in vergelijk met dd.

  6. #6

    Standaard dts onder de 10 euro

    Hallo man, eh menace II society bij Free Record Shop ik geloof 13 euro wel een redelijke prijs toch. En Taxi is volgens mij ook dts, weet het niet zeker hoor maar die kost maar 9 euro bij Free record. Taxi 2 is zeker wel dts die kost 15 euro bij free record.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  7. #7

    Standaard Re: dts onder de 10 euro

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Hallo man, eh menace II society bij Free Record Shop ik geloof 13 euro wel een redelijke prijs toch. En Taxi is volgens mij ook dts, weet het niet zeker hoor maar die kost maar 9 euro bij Free record. Taxi 2 is zeker wel dts die kost 15 euro bij free record.
    Is menace II society te pruimen?
    Taxi heeft helaas geen DTS

  8. #8

    Standaard Re: Re: dts onder de 10 euro

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun


    Is menace II society te pruimen?
    Taxi heeft helaas geen DTS
    Menace II society is een hele goeie film, zoek maar op bij www.imdb.com. Het verhaal gaat over de ghetto in amerika en een jongen die daaruit weg wil maar het wil alleen niet echt lukken.

  9. #9

    Standaard

    taxi 2 heeft dts maar beeld en geluid lopen nt synchroon, sixpack is helemaal geen gewelddadige film by the way

  10. #10

    Standaard

    Waarom DTS?? Een goede Digital 5.1 track kan zeker zo goed klinken als een DTS track.
    Upgrading is a neverending story...

  11. #11

    Standaard Re: Re: dts onder de 10 euro

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun


    Is menace II society te pruimen?
    goeie film, DTS geluid is echt niks had ook 2.0 kunnen zijn.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #12

    Standaard

    Hong Kong Legends promo dvd is 4.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #13

    Standaard menace II society

    is menace II society met DTS? oh dats mooi, ik dacht dat het gewoon 5.1 was gelukkig heb ik m 6 dagen geleden al besteld, dus kan ik als alles goed gaat m over 4 dagen ophalen

  14. #14

    Standaard

    Hier weer een DTS dvd onder de € 10
    TAXI 2 bij de Freerecord voor 8,99 exc. kortingen!

  15. #15

    Standaard

    Onder de tien Deutsch Mark? hmmm boondock saints?
    "I like it sideways"

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    taxi 2 heeft dts maar beeld en geluid lopen nt synchroon, sixpack is helemaal geen gewelddadige film by the way

    Sorry hoor maar daar merk ik echt helemaal niks van heb hem deze week gekocht maar bij mij loopt het beeld en geluid gewoon synchroom.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Onder de tien Deutsch Mark? hmmm boondock saints?
    Hebben ze in duitsland nog geen eurooooo's ingevoerd ???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  18. #18

    Standaard

    TAXI 2 bij de Freerecord voor 8,99 exc. kortingen! [/B][/QUOTE]

    Is dit bij alle FRS? Waar heb jij deze gezien? Heb hem alleen nog maar voor ±15 euro gezien!

  19. #19

    Standaard

    Whoeps dat quoten ging niet helemaal goed! Weet iemand hoe dit werkt?

    Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen....

    Gr Stefan

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Sorry hoor maar daar merk ik echt helemaal niks
    Dan bof je, want het was een echt probleem met die release. De DTS track liep echt bijna een seconde achter/voor. Goed te horen dat ze 'm hebben gefixed. Toch oppassen geblazen, vooral uit de aanbiedingenbak.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stevie B
    TAXI 2 bij de Freerecord voor 8,99 exc. kortingen!
    Is dit bij alle FRS? Waar heb jij deze gezien? Heb hem alleen nog maar voor ±15 euro gezien! [/quote]

    Ja als het goed is overal... Kijk maar eens op: de FRS-site

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Dan bof je, want het was een echt probleem met die release. De DTS track liep echt bijna een seconde achter/voor. Goed te horen dat ze 'm hebben gefixed. Toch oppassen geblazen, vooral uit de aanbiedingenbak.
    In de recensie van Taxi2 op dvd.nl is het probleem behandelt. De nieuwe release heeft er geen last meer van.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    taxi 2 heeft dts maar beeld en geluid lopen nt synchroon, sixpack is helemaal geen gewelddadige film by the way
    bij de nieuwe druk lopen ze wel sync kun je herkennen aan de 1 achter het cijfer op de disc.
    StarTrader

  24. #24

    Standaard

    aha dan zal ik toch even proberen die te gaan omwisselen, hopelijk zijn ze bij frs nt te stupide om te begrijpen waarom ik wil ruilen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde


    bij de nieuwe druk lopen ze wel sync kun je herkennen aan de 1 achter het cijfer op de disc.
    heb dvd nt bij de hand maar dus op de hoes zelf kan je nt herkennen om welke versie het gaat? je moet dus gaan kijken naar de print van de dvd zelf? of de leeszijde?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •