Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 252 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Correct in Rotterdam biedt deze release al aan op 9 december a.s......
    En nog eens tegen een leuk prijsje ook (19.95), dus fingers crossed dat ze er niet naast zitten qua release datum.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla
    Correct in Rotterdam biedt deze release al aan op 9 december a.s......
    En nog eens tegen een leuk prijsje ook (19.95), dus fingers crossed dat ze er niet naast zitten qua release datum.....
    jawel dus...de release is ECHT pas 16 Januari!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #78

    Standaard Uitstel releasdatum Pulse

    Ik had bij Correct een exemplaar laten reserveren van Pulse. Helaas werd ik vanmorgen opgebeld door ze dat de releasedatum nu weer is uitgesteld en wel naar het najaar van 2006. Baaaaaaaaaaaaaalen dus. Als er van uitstel maar geen afstel komt

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    volgens de laatste berichten is het nog steeds 16 januari hoor!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #81

    Standaard

    Vreemd dat ze mij dan vanmorgen daarover hebben gebeld. Dit zal toch niet verzonnen zijn neem ik aan. Het bericht kwam volgens Correct van EMI.

  7. #82

    Standaard

    kijk hier maar eens...

    http://www.emirecords.co.uk/loader.html

    en klik dan op forthcoming releases.

    Zo correct is correct dus niet...:wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #83

    Standaard

    Ik zal maandag wel even contact met ze opnemen hoe het nu precies zit. Ik laat jullie dan weten wat de afloop van dat gesprek is.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door internetsmurf
    Ik zal maandag wel even contact met ze opnemen hoe het nu precies zit. Ik laat jullie dan weten wat de afloop van dat gesprek is.
    En?? We leven inmiddels al op dinsdag , al iets gehoord???
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  10. #85

    Standaard

    Ja, en ze blijven beweren dat hij niet op 16 januari uitkomt maar in het najaar van 2006. Zij zeggen dat rechtstreeks te hebben gehoord van EMI die dat bericht aan hen heeft toegezonden via e-mail. Ik wacht maar af en zie het wel op de 16e.

  11. #86

    Standaard

    vandaag even iemand laten bellen naar EMI, en ze zeggen dat ie gewoon de 16e uitkomt!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #87

    Standaard

    Nou dan wachten we maar gewoon af tot de 16e januari en zien wel of de DVD er dan is. We zullen het zien.

  13. #88
    xtremextine
    Guest

    Standaard

    nou ik heb al gezien 1 maart 2006, maar goed ik werk als verkoopster van cd/dvd, en ik heb ook contact met emi gehad, en hun kunnen geen precieze datum geven.

    Helaas moet ik jullie melden dat de Pink Floyd DVD NIET zoals eerder gemeld op 16 januari 2006 zal verschijnen. De DVD is nu wederom voor onbepaalde tijd uitgesteld, en zal wellicht pas in het najaar van 2006 uitkomen (als ze zich niet weer bedenken?)

    Ik weet 't, het wordt een ongeloofwaardig verhaal, maar het is niet anders.

    Het had zo mooi kunnen zijn.........

    Het GOEDE nieuws voor de Pink Floyd fans is wél dat er in februari een gloednieuw album verschijnt van Floyd voorman David Gilmour.

    dit is de mail die ik heb gehad. wij hebben hem namelijk al een tijdje 250 keer in bestelling staan, en hij staat nog steeds in backorder.

    dus helaas.... ik moet ook wachten..

  14. #89

    Standaard

    Bij Amazon hebben ze de hoop maar helemaal opgegeven: Release datum 1 januari 2010 ...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #90

  16. #91
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Is toch raar als je leest dat hij af is en dan toch nog zo'n eind word verschoven. Maar ik ga gelukkig in maart naar david gilmour!!!!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Bij Amazon hebben ze de hoop maar helemaal opgegeven: Release datum 1 januari 2010 ...
    Da's ook zo'n beetje de datum die ik zo langzamerhand in m'n hoofd heb...

  18. #93
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Heb in in pre-order bij CD-Wow staan en daar dus al wel voor betaald.

    Zal ze eens vriendelijk vragen of ik ingeval van hernieuwd uitstel , mijn geld terug kan krijgen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Heb in in pre-order bij CD-Wow staan en daar dus al wel voor betaald.

    Zal ze eens vriendelijk vragen of ik ingeval van hernieuwd uitstel , mijn geld terug kan krijgen.
    Als je inderdaad tot 2010 moet wachten lijkt me dat geen overbodige luxe...

    Treurig is het in ieder geval wel, dit zoveelste uitstel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #95

    Standaard

    Zo langzamerhand word het ronduit belachelijk dst het steeds word uitgesteld!!!!
    Life would be boring without movies!!!

  21. #96

    Standaard

    Misschien een beetje lullig opgemerkt maar ik denk dat eerst een van deze topmusikanten moet overlijden, dan komen alle DVD's en CD's waar we op zitten te wachten in een keer uit. Dat is namelijk handel. Sorry hoor.

  22. #97

    Standaard

    Reactie van iemand van EMI (Nederland):

    "Deze release wordt weer uitgesteld. Dit heeft o.a te maken met de release
    van het solo album en de tour van David Gilmour. In de wandelgangen fluistert men eind september!"

  23. #98

    Standaard

    Bij Bol hebben ze de datum nu op 28 februari gesteld. Vergeleken met september is dit nog goed nieuws.....

  24. #99

    Standaard

    Aaaaargh. Amazon zegt 13 februari, Plato.nl zegt maart. Fuck it. Ik hou het wel bij de video. Volgens mij komt ie bij het 100 jarige jubileum van Pulse in juni 2094 uit op een nog uit te vinden beelddrager.

    Ik zet de video wel op dvd. Lijkt het tenminste alsof.

  25. #100

    Standaard

    Laatste wat ik heb gezien over deze DVD is een datum van 28-02-06 bij Bol.com. Nog ff geduld dus... Hij is trouwens via diverse torrent programma's te downloaden (ik heb 'm van ****) als divx bestand in redelijke kwaliteit. Strakke plasserwerk bij het nummer High Hopes...
    tja wa moe'k zegguh...

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •