Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Zijn die Hellboy Giftsets genummerd of iets dergelijks? Want het lijkt me niet dat als op de site van FRS staat, dat ie "zeer gelimiteerd"" is, dat ze hem nog heel lang in voorraad hebben.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ik denk zo rond de 15 /20 cm hoog. Zojuist trouwens een mail gehad van FRS orderinfo. Mijn bestelde giftset is ''in behandeling''
    Meestal betekend dat een dag of 2 wachten tot de verzending wel is voltooid
    Nee hoor. Me cd van Soulfly - 3 staat daar al 2 maanden "In behandeling"

    Zegt dus geen drol :wink:
    Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Hopelijk komt binnen nu en 2, 3 uur die mail, dan kan ik hem zaterdag nog ophalen.. anders wordt het weer na het weekend
    Ga gewoon naar de FRS. Hier in Hellevoetsluis hebben ze er nog genoeg staan. Desnoods laat je je plaatselijke filiaal bellen naar deze bij mij, en vraag je of ze m naar de jouwe kunnen sturen.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ik denk zo rond de 15 /20 cm hoog. Zojuist trouwens een mail gehad van FRS orderinfo. Mijn bestelde giftset is ''in behandeling''
    Meestal betekend dat een dag of 2 wachten tot de verzending wel is voltooid
    Nee hoor. Me cd van Soulfly - 3 staat daar al 2 maanden "In behandeling"

    Zegt dus geen drol :wink:
    Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Hopelijk komt binnen nu en 2, 3 uur die mail, dan kan ik hem zaterdag nog ophalen.. anders wordt het weer na het weekend
    Ga gewoon naar de FRS. Hier in Hellevoetsluis hebben ze er nog genoeg staan. Desnoods laat je je plaatselijke filiaal bellen naar deze bij mij, en vraag je of ze m naar de jouwe kunnen sturen.
    Das nou juist het vervelende, ik heb de Giftset juist besteld via Internet vanwege de extra 5 euro korting die ik kreeg ivm Prijsjerijk. Dan kan ik dat nooit in de winkel afhandelen en zal dus moeten wachten tot de Giftset gewoon verzonden wordt.

  4. #104

    Standaard

    Wat dat gelimiteerd betreft.....,zo is het ook met Hulk begonen en die ligt nu ook nog steeds in de schappen.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  5. #105

    Standaard

    Zitten er eigenlijk nog boekjes bij naast dat dagboek....over de film bijv.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Zitten er eigenlijk nog boekjes bij naast dat dagboek....over de film bijv.
    Nee.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Wat dat gelimiteerd betreft.....,zo is het ook met Hulk begonen en die ligt nu ook nog steeds in de schappen.....
    Het was mijn vrouw wel opgevallen dat je de box in de reguliere handel slechts zeer sporadisch ziet liggen. Zeker in vergelijking met de LOTR-boxen. Wat niet wil zeggen dat ze in de magazijnen geen stapel tot aan het dak meer hebben liggen, natuurlijk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #108

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk hoeveel sterren deze film kreeg toen die nog in de bios draaide?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Weet iemand eigenlijk hoeveel sterren deze film kreeg toen die nog in de bios draaide?
    Volgens welk criterium? Voor éénzelfde film krijg je zowat alle mogelijke kwoteringen wel ergens te lezen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #110

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk die van de krant...maarja, noteringen van sterren kunnen dan natuurlijk heel erg verschillen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ik bedoelde eigenlijk die van de krant...maarja, noteringen van sterren kunnen dan natuurlijk heel erg verschillen.
    Ook dan: Welke krant???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #112

  13. #113

    Standaard

    Heb em maar even besteld bij de FRS...kijken of 'ie nog steeds leverbaar is...

    En met mn laatste PJR + FreeID kwam ik op 26.49 euro uit .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Heb em maar even besteld bij de FRS...kijken of 'ie nog steeds leverbaar is...

    En met mn laatste PJR + FreeID kwam ik op 26.49 euro uit .

    De meeste FRS hebben ehm nog gewoon in de winkel op voorraad dus weet haast wel zeker dat ie nog leverbaar is.

  15. #115

    Standaard

    Hmm, na 2 weken is ie nu eindelijk geleverd...en de doos was een klein beetje beschadigd. Volgens mij komt ie niet meer uit de fabriek, maar uit een ander filiaal.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •