Bekijk uitslag poll: Welke site vinden jullie het beste?

Stemmers
310. Je mag niet stemmen in deze poll
  • DVD.nl

    198 63,87%
  • DVDforum.nl

    64 20,65%
  • DVD-home.nl

    8 2,58%
  • Moviebase.nl

    11 3,55%
  • DVDinfo.be

    12 3,87%
  • Anders...

    17 5,48%
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 157 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Zoals jij en Dennis bedoel je? Nee daar bedanken wij voor. Net als wij bedanken voor calimero's als jullie.

    Ontopic:

    Ik gebruik eigenlijk alleen het forum van mb maar niet omdat ik die het beste vind. Moge duidelijk zijn dat de andere sites uit het lijstje weinig van ons te vrezen hebben, maar dat geeft niet. We zijn ook nog niet zo lang bezig en de opzet van het forum kan, zoals een gebruiker hier aangaf, idd wat origineler. Maar we doen ons best met beperkte middelen.

    dvd.nl is naast mb verder de enige site uit het lijstje waar ik wel eens kom en ik vind het best een mooie site. Vind alleen dat de nadruk van de recensies erg bij DVD ligt en niet bij de film zelf, maar dat past wel weer in het profiel van dvd.nl.
    Wat ben jij een held zeg, niks zeggen op MB maar wel speciaal registreren op dvd.nl om op onze posts te reageren. Hoe bedoel je loser? Dat kun je wel proberen te camoufleren door zogenaamd ontopic te reageren maar dat werkt dus niet.

    En wat bedoel je met we zijn nog niet zo lang bezig? Volgens mij bestaan jullie toch al ruim een jaar en ik zie nog steeds alleen maar crap. De kwaliteit van de artikelen is van een bedenkelijk niveau en de recensies vind ik nou ook niet echt denderend. En wat bedoel je met we doen ons best? Als jullie nou eens wat minder tijd spenderen met ouwehoeren in de OH en in plaats daarvan wat gaan doen aan de kwaliteit van de site heeft dat volgens mij veel meer zin.

    Kortom: Zolang de mods van Moviebase niet volwassen worden zal ook de site niet volwassen worden. Ik vind het werkelijk kostelijk als er weer een artikel geplaatst wordt en de enigen die reageren zijn de andere mods. Dus wie hier de kontkruipers zijn lijkt me wel duidelijk. De volgende MB-meeting zal wel in een weide plaatsvinden of niet? Past wel bij het stelletje schapen dat jullie zijn.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    blablabla
    Nee jij bent lekker objectief! Een jaar is niet lang, maar in homo-land is het kennelijk een eeuw.

    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.

    En je kunt aan je sig wel duidelijk zien hoe hoog het je zit dat je bij ons gebanned bent, LOSER!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.
    Zeg, houdt jullie vete even lekker op moviebase


  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.
    Als jullie dit kinderachtige gedrag per PM uitvechten, kunnen we het forum schoonhouden.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.
    Zeg, houdt jullie vete even lekker op moviebase
    Dat kan niet, want daar ben ik om onzinnge reden gebanned

  6. #131

    Standaard

    Heren, stop... niet elkaar op deze wijze gaan aanvallen.
    Prima dat verschillende fora naast elkaar bestaan. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. Elk forum zijn eigen kracht en zijn eigen publiek. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om zich ergens 'thuis' te voelen. En ik hoop alleen maar dat zoveel mogelijk mensen zich thuis voelen op DVD.nl. Maar dat gaat niet lukken als we elkaar persoonlijk gaan 'aanvallen'. Dus daar graag mee stoppen.

    Fijne discussie verder

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Nee jij bent lekker objectief! Een jaar is niet lang, maar in homo-land is het kennelijk een eeuw.

    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.
    Objectiever dan je denkt. Hoe verklaar je anders jullie ledenverloop.

    En je tweede argument geeft al aan wat een niveau jullie daar hebben, tjonge jonge wat constructief zeg

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Heren, stop... niet elkaar op deze wijze gaan aanvallen.
    Prima dat verschillende fora naast elkaar bestaan. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. Elk forum zijn eigen kracht en zijn eigen publiek. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om zich ergens 'thuis' te voelen. En ik hoop alleen maar dat zoveel mogelijk mensen zich thuis voelen op DVD.nl. Maar dat gaat niet lukken als we elkaar persoonlijk gaan 'aanvallen'. Dus daar graag mee stoppen.

    Fijne discussie verder
    Nogmaals, graag stoppen met elkaar persoonlijk aan te vallen!!

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Heren, stop... niet elkaar op deze wijze gaan aanvallen.
    Prima dat verschillende fora naast elkaar bestaan. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. Elk forum zijn eigen kracht en zijn eigen publiek. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om zich ergens 'thuis' te voelen. En ik hoop alleen maar dat zoveel mogelijk mensen zich thuis voelen op DVD.nl. Maar dat gaat niet lukken als we elkaar persoonlijk gaan 'aanvallen'. Dus daar graag mee stoppen.

    Fijne discussie verder
    Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik zal de discussie verder laten voor wat het is.

  10. #135

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    En ga jij ons ff wat vertellen over volwassen zijn. Je holmaat loopt tegen de 30 en woont nog thuis ofzo.
    Check je info nog een keer voordat je onzin uit gaat kramen

    Hier laat ik het bij

  12. #137

    Standaard

    Door een wat vreemde samenloop van postings is de laatste posting van FrankvdM, die hierin aangaf ook te stoppen en zijn excuus aanbood, verdwenen.
    Excuus aanvaard, en sorry dat je posting verloren is gegaan.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Door een wat vreemde samenloop van postings is de laatste posting van FrankvdM, die hierin aangaf ook te stoppen en zijn excuus aanbood, verdwenen.
    Excuus aanvaard, en sorry dat je posting verloren is gegaan.
    Maakt ook niet uit. De hele discussie gaat toch nergens over. Dennis is een ex-crewmember waar we ooit ruzie mee kregen en kennelijk voelde men de behoefte om die ruzie naar deze site te verplaatsen. Het was niet mijn bedoeling om dvd.nl met deze onzinnige ruzie op te zadelen, maar kon het zwartmaken van ons niet zomaar laten gaan.

  14. #139

    Standaard

    Zonder persoonlijk te worden :
    Een tijd geleden zijn een aantal vrienden en ik gestart met Moviebase. Ondanks een aantal flinke tegenslagen het afgelopen jaar hebben we geprobeerd vanuit niets een filmsite op te bouwen. Aangezien dit puur vrijwilligerswerk is, en we dus ook beperkte middelen en tijd hebben, valt dit niet mee kan ik je zeggen.

    Nee, we hebben niet veel (actieve) leden. Dure ledenwerfcampagnes kunnen we in ieder geval niet inzetten, want daar hebben we simpelweg het geld niet voor.

    Zo goed en zo kwaad als het gaat, proberen we een site neer te zetten waar iedereen welkom is. Mocht je (opbouwende) kritiek hebben, dan juichen we dit alleen maar toe. We zijn continu bezig de site te verbeteren en commentaar laat ons weten wat er mis is. Niet onderbouwd commentaar kunnen we niet zoveel mee, want dat laat ons alleen maar weten dat het niet ok is, niet waarom niet.

    Nog een kleine opmerking over het bannen: Zoals iedere andere site hebben ook wij regels. Hou je je daar niet aan, dan wordt je gewaarschuwd. Ga je dan toch door, dan krijg je een ban aan je broek. Niet meer dan normaal.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  15. #140

    Standaard

    sjus... wat een trieste discussie hier zeg, sowieso de hele topic al.... dvd.nl kom ik elke dag, de overige forums heb ik weing ervaring mee maar als daar ook zelke nutteloze en vooral kinderachtige discussies worden gevoerd....

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert
    sjus... wat een trieste discussie hier zeg, sowieso de hele topic al.... dvd.nl kom ik elke dag, de overige forums heb ik weing ervaring mee maar als daar ook zelke nutteloze en vooral kinderachtige discussies worden gevoerd....
    Inderdaad.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #142

    Standaard

    dvd.nl meest compleet en leuk

    dvdforum kom ik ook regelmatig, MAAR alleen voor verkoop/ruil van dvds

    dvd-home alleen voor de releases en database

    de andere 2 ken ik niet :wink:

    andere film/dvd-sites:

    - IMDB: heeft geen uitleg nodig denk ik...
    - Filmtotaal.nl: een beetje de NL versie van IMDB, alleen om te kijken wat er aan films op TV komt, altijd handig.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Zonder persoonlijk te worden :
    Een tijd geleden zijn een aantal vrienden en ik gestart met Moviebase.
    het duurt bij mij wel erg lang voordat de site opgeroepen wordt (10 a 20 sec), is dat normaal of ligt het aan mij?

    mijn voorkeur was altijd dvdforum maar toen het niveau daar hard daalde ben ik zelf maar wat begonnen.

    www.cinemavanti.nl

    dvd.nl begint de laatste tijd schaamteloos mijn indeling te kopieren maar vooruit, zal er niet moeilijk over doen

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    de andere 2 ken ik niet :wink:
    Foei!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    de andere 2 ken ik niet :wink:
    Foei!
    sorry Werner, zal beide sites eens goed gaan uitpluizen :wink:

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Om maar weer eens in een movie uitspraak te vervallen"It wouldn't be the same without you guys!" (Johan, Christiaan!)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    ...bekende quote

    Kan me helemaal vinden in je ontdekking Heb dat zelf al een tijd hierzo. Gelukkig is htforum.nl nog gezellig en niet te strak gemodereerd
    Ik sta nu nog steeds achter mijn uitspraak die je gequote heb Christiaan, mijn mening is nog exact hetzelfde.
    Ik zit er een beetje over te denken om langzaam maar zeker weer eens rond te kijken hierzo. Eens kijken of dat waar ik me zo aan gestoord heb wat afgenomen is in de periode dat ik hier inactief ben geweest.
    Eens kijken wie van de oude garde nog rondhangen ; ) Johan, Harry, die mensen die ik nu even vergeet

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Welcome back Chris
    Thanx
    Eerst eens even kijken of ik dat oude bekende gezellige sfeertje terug weet te vinden

  24. #149

    Standaard

    Zeer slim om zoiets te vragen op dvd.nl forum

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Welcome back Chris
    Thanx
    Eerst eens even kijken of ik dat oude bekende gezellige sfeertje terug weet te vinden
    Nou dan heb je aan mij een zware dobber
    Net dit topic even doorgeworsteld, wat een ellende
    Discusseren en meningen spuien doen we nogsteeds als de beste

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •