Hoi ik had vanmorgen het onderstaande mailtje naar eyeworks gestuurd:
Hun hadden het volgende antwoord:Als ik met wat vrienden bij elkaar zitten en het er over hebben wat we
op TV missen komen we op het volgende uit:
Home cinema audio
Gewone audio
Tv's in alle vormen en maten
DVD releases, Films ed.
Films op Tv de komende week
Game releases, deze zijn er wel maar voor de jeugd onder de 20, en wij
ouderen gamen ook graag en besteden hier genoeg geld aan.
Ik weet dat we wannahaves hebben gehad, maar hier hadden ze beter
"reclame blok" bij kunnen zetten (hoop niet dat dit een idee van jullie
was!!!
Bovenstaande is een stuk gebaseerd op de Veronica Gids, waarom de meeste
deze nog hebben is het stukje gadget, DVD releases, Films en Games.
Als deze gelezen zijn verdwijnt ie bij het oud papier en kijken wel op
Internet of teletekst wat er 's avonds op TV komt.
Heb je een leuk programma gezien waar ze een leuke film bespreken,
onthoud je dit en ga je deze waarschijnlijk ook kijken.
Ik weet niet over welke programma's hij het heeft, maar ja daar kunnen jullie me misschien mee helpen??Op dit moment zijn de onderwerpen die u beschrijft al in diverse
programma's te zien. Volgens u zou dit meer op een andere doelgroep
gericht moeten worden. Waarschijnlijk is deze doelgroep op dit moment te
klein waardoor het voor de adverteerders niet interessant genoeg is om
hierin te investeren. Het programma wannahaves is inderdaad niet van
ons, wel moet u begrijpen dat programma's voor de commerciële televisie
puur door middel van reclamegelden/sponsoren kunnen worden gerealiseerd.
Waardoor veel van dit soort voor programma's reclame bevatten. Ik hoop u
hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Of is er geen behoefte aan een kwaliteits programma omtrent de door mij omschreven punten.