Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Dan weet ik er ook nog wel een met betrekking tot series: kun je fijn nog even in aflevering 2 t/m de laatste zien wat er in de vorige aflevering gebeurde. Of wat te denken van die stukken waar normaal de commercials tussen moeten en ze dus weer starten met de vorige scene of zo.

    Die boxsets zijn al zo duur, van mij mogen ze dus wel wat extra edititing doen...
    Helemaal waar! Maar aan de andere kant, bij series als Lost lopen de terugblik-scenes bijna over in de nieuwe aflevering. En als je toch 1 aflevering per week kijkt dan weet je ook echt even niet wat er was gebeurd.
    Gezien het aantal schijfjes per set, de hoeveelheid extra's per schijf en de lagere kosten per boxset, lijkt me dit soort boxsets een goudmijntje voor distributeurs. Daar branden ze hun handen niet echt aan

  2. #27

    Standaard

    Helemaal eens, ik kan mij ook vreselijk irriteren aan de vermanende filmpjes op dvd's. Ik snap dat ze een boodschap uit willen dragen, maar waarom wordt er niet eerst even gedacht over de doelgroep en de wijze waarop je iets overbrengt!

    Nu moet ik naar een belachelijk filmpje in MTV stijl kijken van Brein over het feit dat ik ook geen auto steel... geweldig, jullie stimuleren mij echt om volledige dvds te kopen..

    Daarnaast bestaat nog de irritatie van non-skippable trailers. 16 speed er doorheen dan maar, want ik hoef echt niet elke keer dat ik Findin Nemo kijk de trailers van Madagascar en Shark Tale te zien.

    Overigens 1 pluspunt, misschien niet geheel ontopic, maar the Sopranos doet eindelijk iets waarvan ik mij al heel lang afvraag waarom het niet gedaan wordt: chapter 2 begint precies na de intro! Geweldig!
    To lazy to be an evil genius

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    Daarnaast bestaat nog de irritatie van non-skippable trailers. 16 speed er doorheen dan maar, want ik hoef echt niet elke keer dat ik Findin Nemo kijk de trailers van Madagascar en Shark Tale te zien.
    Knap dat jij de trailers van Madagascar en Shark Tale te zien krijgt op de DVD van Finding Nemo.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Dan weet ik er ook nog wel een met betrekking tot series: kun je fijn nog even in aflevering 2 t/m de laatste zien wat er in de vorige aflevering gebeurde. Of wat te denken van die stukken waar normaal de commercials tussen moeten en ze dus weer starten met de vorige scene of zo.

    Die boxsets zijn al zo duur, van mij mogen ze dus wel wat extra edititing doen...
    Helemaal waar! Maar aan de andere kant, bij series als Lost lopen de terugblik-scenes bijna over in de nieuwe aflevering. En als je toch 1 aflevering per week kijkt dan weet je ook echt even niet wat er was gebeurd.
    Gezien het aantal schijfjes per set, de hoeveelheid extra's per schijf en de lagere kosten per boxset, lijkt me dit soort boxsets een goudmijntje voor distributeurs. Daar branden ze hun handen niet echt aan
    TV-series = niet aan knoeien!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    Daarnaast bestaat nog de irritatie van non-skippable trailers. 16 speed er doorheen dan maar, want ik hoef echt niet elke keer dat ik Findin Nemo kijk de trailers van Madagascar en Shark Tale te zien.
    Knap dat jij de trailers van Madagascar en Shark Tale te zien krijgt op de DVD van Finding Nemo.
    Ik heb het nog even nagekeken, maar het is inderdaad Shrek 2 ipv Nemo
    To lazy to be an evil genius

  6. #31

    Standaard

    Ik heb naar aanleiding van een tip op dit forum mijn beide
    DVD spelers op engelse menutaal gezet.
    Dat levert de volgende dingen op:
    Bij films met een taalkeuze scherm, zoals Paramount, Universal
    MGM is engels "ge-highlight" (lekker woord) en hoef je alleen
    maar op Play te drukken.
    Je krijgt dan een engelse waarschuwing die ik op mijn Samsung
    niet kan skippen maar op mijn Philips 625 wel.
    Als volgt:
    zodra een copyright scherm verschijnt druk ik op de afstandbediening de getallen 02 of 03 o.i.d. en de speler schiet meteen door naar een volgend scherm of zelfs het menu.
    Bij DVD zonder zo'n taalkeuze scherm krijg ik meteen copyrightschremen die ik op mijn Philips dus vaak kan skippen
    en het menu is dan standaard in het engels.

    In ieder geval ben ik van dat "Brein" gezeik af, wat een ellende
    scheelt dat!
    Op sommige Universal DVD's krijg je zelfs 2 keer het Brein filmpje
    1 keer nederlands en dan nog een keer in het frans, hoe verzinnen
    ze het.

    De enige keren dat het toch verschijnt is bij een echt nederlandse
    uitgave van een DVD.

  7. #32

    Standaard

    Ik weet niet of iemand dit al eerder heeft gezegd.
    Maar het viel mij op bij the Frighteners R2 DE
    Dat er ook geen filmpje van brein was te zien.
    Op alle 4 de dvd's.
    Ik heb dus ook gekeken op andere dvd's en dan Duits als taal gekozen/
    en daar had ik ook geen last van dat filmpje!
    had dat ook met Constantine en nog een paar films
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  8. #33

    Standaard

    ZO'n intro filmpje is voor mij al een paar keer een reden geweest om een backupje te kijken ipv van de originele.
    Batman Begins heeft een ellenlange verplichte intro waar je wordt uitgemaakt voor dief!
    En dat terwijl ik de dvd heb aangeschaft! Ik heb me dood zitten ergeren.


  9. #34

    Standaard

    Het verbaasd me dat hier weinig over geraasd wordt op dit forum.


  10. #35

    Standaard

    Er valt weinig aan te doen. Ik kan mijn vergissen maar volgens mijn zijn ze zelfs verplicht om dat filmpje van brein af te draaien voor de film.

  11. #36

    Standaard

    Van de week de koopversie van Class of 1984 zitten kijken. Helemaal niets, nakkes, nada!

    Pluim voor Bridge Pictures!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Er valt weinig aan te doen. Ik kan mijn vergissen maar volgens mijn zijn ze zelfs verplicht om dat filmpje van brein af te draaien voor de film.
    Dat blauwe Brein gebeuren is simpelweg te omzeilen door
    je DVD speler op engelse menu-taal te zetten of bij DVD's met
    taalkeuze scherm (Paramount, Universal soms) engels te kiezen.

  13. #38

    Standaard

    Met stip bij binnen op 1: Lord of War van Momentum Pictures (UK)
    - irritante (en nutteloze) trailer over dat illegaal kopieren diefstal is, kan mij als koper niet echt boeien, fast forward maar
    - waarschuwing van de producent over bekijken en dat lenen/kopieren ed. illegaal is
    - 3x trailers, next maar
    - en dan het summum een bijna 40 sec durend filmpje voor een of ander populair snackje, niet te bypassen of te fast forwarden. En hier koop ik een DVD voor om dan nog eens naar reclame te kijken
    - weer een trailer geloof ik, was nog zo pissig over die absurde reclame

  14. #39

    Standaard

    Bij Harry Potter and the Goblet of Fire zie je een ander filmpje. Volgens mij is dit hetzelfde filmpje als je in de bioscoop ziet, maar dan aangepast voor het kijken naar DVD's.




    Ik vind dit niet zo'n irritant filmpje als dat andere filmpje.

  15. #40

    Standaard

    Nog niet, maar ik durf te wedden, dat we daar snel anders over denken :P
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nog niet, maar ik durf te wedden, dat we daar snel anders over denken :P
    Daar heb je een punt.

  17. #42

    Standaard

    TIP TIP TIP Geen BREIN filmpje meer kijken!


    Wil je af van dat verplichte stomme brein filmpje,
    1. Stop DVD in speler. (DVD wordt automatisch geladen)
    2. Druk tijdens het laden op STOP van je afstandsbediening
    3. Druk op Menu (Geen TOPmenu, anders heb je weer die ellende)van je afstandsbediening en zie: je kunt gelijk beginnen met de film.

    Veel succes!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dutchwetboy
    TIP TIP TIP Geen BREIN filmpje meer kijken!


    Wil je af van dat verplichte stomme brein filmpje,
    1. Stop DVD in speler. (DVD wordt automatisch geladen)
    2. Druk tijdens het laden op STOP van je afstandsbediening
    3. Druk op Menu (Geen TOPmenu, anders heb je weer die ellende)van je afstandsbediening en zie: je kunt gelijk beginnen met de film.

    Veel succes!
    hoe ga je te werk als je je dvd's op je pc afspeelt?

  19. #44

    Standaard

    Ik zou toch zeggen dat die foute reclame alleen maar het downloaden bevordert. Ik bedoel, ik had bij Ghost Dog die BREIN-reclame (je steelt geen tasje; overigens is die reclame zo suggestief als het ik weet niet wat). Die probeerde ik dus te onderbreken..... dat lukte niet en ik heb dat filmpje dus 4 keer gezien :S .

  20. #45

    Standaard

    Wil je de dvd op je pc afspelen, dan hetzelfde verhaal.
    Je ziet dat ie aan het laden is, want je hebt nog zwart beeld op je speler. klik met je muis gelijk op stop. Open menu van je visuele speler op je scherm. Je komt dan gelijk in het menu van je film.
    Werkt niet altijd maar dan kans is groot dan je alweer, die voorstukjes waar je de inhoud al van weet, kunt overslaan.

  21. #46

    Standaard

    Nog meer irritante filmpjes vind je altijd op de Disney-DVD's.

    Ten eerste zijn die dvd's altijd duurder als iedere andere film. 20 euro per stuk lijkt normaal te zijn. Je weet dat Disney kwaliteit is, maar dan verwacht je geen enkel voorstukje. Ik betaal al genoeg voor die ene film, dan wil ik niet weten dat er nog 5 andere te koop zijn.

    Stop die trailers ff in een menuutje of maak je dvd goedkoper.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Nog meer irritante filmpjes vind je altijd op de Disney-DVD's.

    Ten eerste zijn die dvd's altijd duurder als iedere andere film. 20 euro per stuk lijkt normaal te zijn. Je weet dat Disney kwaliteit is, maar dan verwacht je geen enkel voorstukje. Ik betaal al genoeg voor die ene film, dan wil ik niet weten dat er nog 5 andere te koop zijn.

    Stop die trailers ff in een menuutje of maak je dvd goedkoper.
    daarom hebben de nieuwste disney dvd's de optie fastplay
    hierdoor zit je direct in de film

  23. #48

    Standaard

    Nee, daardoor krijg je de film automatisch na de voorfilmpjes.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  24. #49

    Standaard

    Ik heb vanmorgen/vannacht wimbledon ebn pride and prejudice gekeken en bij 1 van die 2 kreeg ik dus ook zo'n filmpje. Ik heb toen op de knop volgende scene gedrukt, toen begon het filmpje overnieuw. Toen heb ik nog een keer op dat knopje gedrukt en toen ging de dvd wel door naar de volgende scene.

  25. #50

    Standaard

    Ik zet altijd eerst gewoon de speler aan en dan doe ik nog vanalles voordat ik eraan begin.


    Hatelijk trouwens als ze eerst om een taal vragen waardoor ik nog zo'n klote filmpje krijg.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •