De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Heat 2007

  1. #1

    Standaard Heat 2007

    Ik had laatst gezien dat Robert De Niro in onderhandeling is voor de film Heat die in 2007 zou gaan uitkomen. Ik neem aan dat dat een vervolg wordt op de vorige en dat er dus nog wel een sub-titel bij komt. Ook de namen van Al Pacino en Val Kilmer zijn er al aan gekoppelt. Het vreemde is echter dat de naam van het karakter van De Niro hetzelfde is. Lijkt me vreemd aangezien het niet fantastisch afloopt met hem in het vorige deel. Dus denk ik dat deze versie zich afspeelt voor die tijd. Dus toen hij nog een jonge "dief" was. Weet iemand iets meer van deze film?? en wat vinden jullie ervan dat er gesproken wordt over een vervolg? Goed of niet goed...?
    Nieuwste aanwinst: Serpico LE, Rome (Wooden Box), Foyle's War Seizoen 1&2

  2. #2

    Standaard Re: Heat 2007

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ganymede
    Ik had laatst gezien dat Robert De Niro in onderhandeling is voor de film Heat die in 2007 zou gaan uitkomen. Ik neem aan dat dat een vervolg wordt op de vorige en dat er dus nog wel een sub-titel bij komt. Ook de namen van Al Pacino en Val Kilmer zijn er al aan gekoppelt. Het vreemde is echter dat de naam van het karakter van De Niro hetzelfde is. Lijkt me vreemd aangezien het niet fantastisch afloopt met hem in het vorige deel. Dus denk ik dat deze versie zich afspeelt voor die tijd. Dus toen hij nog een jonge "dief" was. Weet iemand iets meer van deze film?? en wat vinden jullie ervan dat er gesproken wordt over een vervolg? Goed of niet goed...?
    Het gaat hier om de videogame Heat, die in 2007 zal uitkomen.
    Er komt dus geen vervolg of prequel film, maar een game.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Spoiler tags voor de mensen die Heat niet hebben gezien toepassen graag....

  4. #4

    Standaard

    Een game lijkt mij niet zo nodig.. maar goed van Scarface komt er ook weer een game uit dus het zal mij benieuwen of dit een gamehit word..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #5

    Standaard

    Damn! Ik helemaal verheugd bij het klikken op dit topic... is het een spel
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  6. #6

    Standaard

    Hoort dit niet in "Het enige gameshoekje"??
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  7. #7

    Standaard

    ach, liever een videogame dan een prequel of sequel, die film was goed zoals hij was en meer moet daar niet meer aan toegevoegd worden qua verhaal.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ach, liever een videogame dan een prequel of sequel, die film was goed zoals hij was en meer moet daar niet meer aan toegevoegd worden qua verhaal.
    Helemaal mee eens. Heat was een topfilm met een ijzersterk verhaal en hier past echt geen sequel of prequel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •