Pagina 75 van 142 EersteEerste ... 256571727374757677787985125 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 3532 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Zo, er worden woorden in mn mond gelegd :P

  2. #1852

    Standaard

    Hehe, er gaat inderdaad iets mis met het quoten .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #1853

    Standaard

    benno's zijn gaaf!! :wink:
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  4. #1854

    Standaard

    Oscar,

    welke versie van temmink is dat? Soort NLse SE ofzo?

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dopamine
    Oscar,

    welke versie van temmink is dat? Soort NLse SE ofzo?
    dat is een duitse special edition, die heb ik toen daar gehaald omdat hij in nederland niet te verkrijgen was
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  6. #1856

    Standaard

    sorry maar heeft er iemand en tip voor mij hoe jullie dat zo mooi presentere die dvd's. Ben er geen krak in heb een beetje schrik dat ik slechte kritiek ivm sorteren ga krijgen.

    Alvast bedankt

    ps: Maandag als alles goed gaat staan hier ook foto's op van mijn collectie

  7. #1857

  8. #1858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Uhhhhhhh, tja...
    ga toch proberen dvd's per genre of zo sorteren ?

  9. #1859

    Standaard

    Het enige "gesorteerde" in mijn kast is een rijtje steelbooks op willekeurige volgorde...
    Sommige mensen doen het per genre, per letter of per uitgever. Zelf doe ik maar wat.

  10. #1860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Het enige "gesorteerde" in mijn kast is een rijtje steelbooks op willekeurige volgorde...
    Sommige mensen doen het per genre, per letter of per uitgever. Zelf doe ik maar wat.
    Ok mercapto bedankt voor de tip ik denk dat ik ze per genre ga sorteren :wink:

    MVG

    ive

  11. #1861

    Standaard

    Ik sorteer de meesten alfabetisch, behalve van een aantal van mijn favoriete acteurs/actrices waar ik er dan ook meerdere van heb, die sorteer ik op acteur/actrice.

  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    sorry maar heeft er iemand en tip voor mij hoe jullie dat zo mooi presentere die dvd's. Ben er geen krak in heb een beetje schrik dat ik slechte kritiek ivm sorteren ga krijgen.

    Alvast bedankt

    ps: Maandag als alles goed gaat staan hier ook foto's op van mijn collectie
    dude, gewoon doen! Je moet het opstellen naar je eigen smaak en inzicht. Ik hoor juist graag kritieken, goed of slecht maakt me niet uit (alhoewel, ik heb wel een lichte voorkeur ).
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #1863

    Standaard

    Sorteren vind ik niet echt zo nodig. Zelf heb ik de keepcases op alfabet, maar mn digipacks/steelbooks staan nogal door elkaar (beetje kleurtjes mengen).
    Daarnaast heb ik items die bij elkaar horen (sequels etc) bij elkaar gezet, zo heb ik een matrix hoekje, een monty python hoekje en staan mn 3 lotr ee's bij elkaar en ook mn 4 Disney Treasures.

    Binnenkort krijgen we een nieuwe camera, en zodra mn laatste bestellingen (O.a. een Paul Champagne alluminium box voor mn matrix films ) voor Juni binnen zijn (zit al weer dik over mn eigen gestelde limiet voor volgende maand ) zal ik ook eens wat fotos gaan maken .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #1864

    Standaard

    Hier foto's van mijn collectie (heb geloof ik een jaar geleden al eens foto's geplaatst dacht ik).


    Niet erg indrukwekkend maar voor diegene die interesse hebben:





    sorrie voor de slechte kwaliteit overigens
    Here at last, on the shores of the sea... comes the end of our Fellowship. I will not say, Do not weep... not all tears are an evil.

  15. #1865

    Standaard

    De kwaliteit van de fotos is niet erg indrukwekkend nee, maar je hebt toch met 'slechts' 100 titels een heel kastje vol...netjes hoor .
    Je hebt ook een aantal mooie boxen/giftsets, en zelfs een beetje merchandise .

    En je 'dvds' link werkt niet, je hoeft enkel je naam in te vullen in je profiel...niet de hele link (in je signature werkt ie wel).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #1866

    Standaard

    Ik sorteer zelf gewoon op uitgever. Vind ik persoonlijk zeer degelijk qua uitstraling. En daarna filmseries bij elkaar. Per acteur naast elkaar etc.
    Binnenkort weer eens wat foto's maken. Ik zit al bijna op 350 titels, helaas is die Billy kast erg vol.

  17. #1867

    Standaard

    Ik sorteer per regisseur of genre, en ik vind het juist leuk allemaal verschillende uitgaves naast elkaar te hebben
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  18. #1868

    Standaard

    Dat heb je op alfabet ook . En dat is ook nog eens nuttig bij het zoeken van een titel .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #1869

    Standaard

    ooh ok bedankt allemaal voor de tip .Denk ze toch dat ik ze per alfabet ga zetten. Is beter per genre is te moeilijk. Of per uitgever kan ik ook eens proberen. Ik heb niet veel SE En gift sets meestal gewoon dvdtjes. Reden omdat ik vroeger daar zo niet naar zag. Ben nu Gift sets aan het sparen (nog maar juist begonnen). Gift set van de fly ga ik ook nog kopen. Ook een beetje plaats gebrek om echt uit te stallen. Maar ik ik ga proberen.

  20. #1870

    Standaard

    Klein tipje, in dvdprofiler kan je vrij gemakkelijk op dingen als Genre of Regisseur oid sorteren. Je zal het bij genre soms niet eens zijn, maar dan heb je iig een opzetje.

    (Mocht je geen dvdprofiler hebben dan raad ik je aan om er één aan te maken, is zolang je het bijhoudt geen werk en toch best handig.)

  21. #1871

  22. #1872

    Standaard

    In het hoofdscherm van de Profiler:
    "Collection" - "Sort by" - "Genre" - "Ascending/Descending" .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #1873

    Standaard

    Regisseur kan ik niet doen.

    Was er geen mogelijkheid om te kijken van welke acteur je de meeste films hebt?

  24. #1874

    Standaard

    Via regisseur kan ik ook niet vinden nee, hoe kom je daar op Rego ?

    En per acteur zou ik ook niet weten, maar je kan natuurlijk je eigen raport gaan maken...misschien dat het daarmee wel kan ?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #1875

    Standaard

    [strenge moderator-modus]Voor "Hoe orden jij je collectie?" en DVDProfiler hebben we specifieke threads![/strenge moderator-modus]

    Zo, ik heb eindelijk afgelopen weekend tijd gehad om de inrichting van mijn "DVD-kamer" af te ronden en m'n laatste beelden van LOTR ui te pakken (stonden al een half jaar in een doos op zolder ). Binnenkort dus nieuwe foto's van mijn bescheiden collectie!

Pagina 75 van 142 EersteEerste ... 256571727374757677787985125 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •