Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Okay. Dan zal ik hem maar matsen...

  2. #52

    Standaard

    Vriendelijk van je Je had ze ondertussen al wel besteld toch?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #53

    Standaard

    Verdorie! Waarom heb ik dit over het hoofd gezien, nu ik 2 a 3 boxen wou hebben
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  4. #54

    Standaard

    Dat is pech hebben ja . Maar wij hebben natuurlijk geen glazen bol, anders hadden we je wel even gewaarschuwd .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #55

    Standaard

    Nah jah.. mocht er meer mensen zijn die nog wat willen... ik ben geïnteresserd en wil dus 2 stuks :P
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  6. #56

    Standaard

    is er al bekend wanneer ze gaan binnenkomen?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #57

    Standaard

    Morgen is het twee weken geleden dat ze besteld zijn, en de verwachting was 2 tot 3 weken toch?

    Nog even wachten lijkt mij het beste, en na 3 weken gaan we wel zeuren .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #58

    Standaard

    Haha, het was ook niet om te zeuren hoor... Maar wilde ff weten hoe het ervoor stond

    Ik heb nog wel geduld hoor
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #59

    Standaard

    Enige problemen met mijn c/c hebben voor wat vertraging gezorgd. Hiervoor mijn excuses. Paul is de bestelling inmiddels aan het klaar maken, maar heeft ze nog niet verzonden. Zoveel kan ik jullie wel vertellen

  10. #60

    Standaard

    Oh. Vanaf welke datum moeten we dan beginnen met tellen voor die 2à3 weken levertijd?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #61

    Standaard

    Maar goed dat ik het ff vroeg he
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #62

    Standaard

    Hehe, inderdaad .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Oh. Vanaf welke datum moeten we dan beginnen met tellen voor die 2à3 weken levertijd?
    Deze week denk ik? Afwachten mannen, ik heb er zelf ook geen controle over verder.

  14. #64

    Standaard

    Heb je al iets te horen gekregen van Paul over hoe het ervoor staat? Ik wil niet ongeduldig zijn hoor, ben gewoon benieuwd! (en ik kan toch eigenlijk ook niet wachten tot die boxen thuis aankomen )

  15. #65

    Standaard

    Same here.. Maar denk dat we nog zo twee weekjes, (mischien volgende week) moeten wachten
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  16. #66

    Standaard

    Nogmaals: Is al al nieuws pinkeltje, of heb je geen contact meer gehad met Paul

  17. #67

    Standaard

    Excuses voor het lange wachten op reactie. Ben halsoverdekop aan het verhuizen. Er schijnt een probleem te zijn met de overboeking van het geld. De helft is teruggestort omdat het limiet is overschreden ofzo. Het wachten is nu op een verificatiecode die via het c/c overzicht geleverd wordt. Het zit ook niet mee. Ben bang dat iemand anders het de volgende keer mag gaan regelen.

  18. #68

    Standaard

    mmm, helaas. Dus het is nog zeker wel drie weken wachten.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    De helft is teruggestort omdat het limiet is overschreden ofzo. Het wachten is nu op een verificatiecode die via het c/c overzicht geleverd wordt.
    Dus er zijn al wel wat boxen betaald? En hoe lang duurt het voordat je weer een c/c overzicht krijg? (ik krijg er namelijk maar eentje in de maand).

    Wellicht is het een idee om het geld naar iemand anders te storten en dat deze persoon het dan vervolgens overmaakt. Maar je kan natuurlijk Paul ook vragen om gewoon op zijn bankrekening te storten.

  20. #70

    Standaard

    Het overzicht komt meestal aan het begin van de maand. Kan dus niet lang meer duren.

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Als het niet al te lang wordt natuurlijk :P.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #73

    Standaard

    Okay, opnieuw de 2e helft verzonden. Het kan nu niet meer lang duren... zucht...

    Leuk weetje trouwens; net als vorig jaar tijdens de powerbuy ben ik ook dit jaar tijdens deze powerbuy aan het verhuizen. Geweldige planning dus.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Okay, opnieuw de 2e helft verzonden. Het kan nu niet meer lang duren... zucht...

    Leuk weetje trouwens; net als vorig jaar tijdens de powerbuy ben ik ook dit jaar tijdens deze powerbuy aan het verhuizen. Geweldige planning dus.
    Dus alle boxen zijn nu verstuurd? Dat is goed nieuws!

  25. #75

    Standaard

    De 2e helft van het geld is verzonden De boxen gaan na het weekend weg

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •