Pagina 20 van 108 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 2691 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Ik heb al 11 vouchers met in totaal € 22
    Als ik op een Engelse pond pagina van wow inlog is mijn bank leeg
    Maar zelfs met een € 3 voucher zijn de prijzen hoger dan via de 2 pond korting link.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  2. #477

    Standaard

    Je hoort toch vandaag de vouchers van de wedstrijden van gisteren te krijgen of heb ik dat verkeerd?

  3. #478

    Standaard

    vandaag wel een 5 pound bon mogen ontvangen

    was de actie van de Sunday express

  4. #479

    Standaard

    Weet iemand of deze DVD Nederlands ondertiteld is? http://www2.cd-wow.net/detail_result...uct_code=22688 Op cd-wow staat van niet maar bijv. op dvdcompare.net staat dat de Australische R4 wel Nederlands ondertiteld is. Bij cd-wow staat ook Region 4 + 3, NTSC. Region 3/4 zie je dat vaker?

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand of deze DVD Nederlands ondertiteld is? http://www2.cd-wow.net/detail_result...uct_code=22688 Op cd-wow staat van niet maar bijv. op dvdcompare.net staat dat de Australische R4 wel Nederlands ondertiteld is. Bij cd-wow staat ook Region 4 + 3, NTSC. Region 3/4 zie je dat vaker?
    Aangezien het hier een NTSC versie betreft, is dit niet de Australische release, want dan had het beeldformaat PAL geweest. Deze release is hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor de Latijns-Amerikaanse markt, dus geen NL ondertiteling.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand of deze DVD Nederlands ondertiteld is? http://www2.cd-wow.net/detail_result...uct_code=22688 Op cd-wow staat van niet maar bijv. op dvdcompare.net staat dat de Australische R4 wel Nederlands ondertiteld is. Bij cd-wow staat ook Region 4 + 3, NTSC. Region 3/4 zie je dat vaker?
    Aangezien het hier een NTSC versie betreft, is dit niet de Australische release, want dan had het beeldformaat PAL geweest. Deze release is hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor de Latijns-Amerikaanse markt, dus geen NL ondertiteling.
    Oké, bedankt. Ik ga wel eens kijken voor de 6-disc tin box r2nl

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Ik had vorige week zes dvd's besteld en gister kwam de eerste binnen, daarvoor hulde.
    Maar, het betreft hier Clerks X, de 3 disc editie die in een kartonnen sleeve uitgekomen is. Op de rug van de sleeve zit een kras (van een stanlymes ofzo) en de hoeken zijn ingedeukt, volgens mij door de verzending.

    Ik vind dit klote, ik wil deze fantastische uitgave gewoon gaaf hebben. Nu heb ik helaas de seal er al van af getrokken, kan ik hem dan nog laten omruilen door cdwow voor een ander exemplaar? En zou dat dan wel gaaf aankomen...?
    Wat denken jullie hierover (bvd).......?
    Ik heb vorige week een criterion aangekregen. De spine van de DVD was beschadigd, over ongeveer 4 cm opengesneden, door de plastieken verpakking, door de plastieken laag van de hoes, door de papieren cover, en zelfs de case zelf was beschadigd. Ik heb hem helemaal uitgepakt, de plastieken verpakking eraf gehaald en de security seal verwijders, om de schade te kunnen inschatten. Die was dus iets te aanzienlijk naar mijn zin, dus een mailtje gestuurd naar cdwow, waarin ik uitlegde dat de DVD case beschadigd was, en dat ik hem helemaal had uitgepakt, en ze hebben meteen een nieuw exemplaar opgestuurd, met de vraag of ik het beschadigd exemplaar kon terugsturen. Ze hebben beloofd om mij een voucher te geven ten bedrage van de verzendingskosten die ik daarbij zal maken... Prima service dus als je 't mij vraagt...

  8. #483

    Standaard

    Naar welk adres moet je dan e-mailen?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Naar welk adres moet je dan e-mailen?
    probeer eens help@cdwow.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #485

    Standaard

    de 5,- bon van autoweek is wel recyclebaar, heb net 2 losse bestellingen gedaan en bij de 2e keer ging de 5,- er ook af.

    Doet iedereen dat eigenlijk, steeds per dvd een bestelling plaatsen? (lijkt me wel, maar het is wat omslachtig ) Sukkels eigenlijk, dat je hem steeds kan gebruiken...

    Dat mensen maar 2,- krijgen of dat er maar een paar cent afgaat bij hergebruik snap ik niet helemaal, denk dat er wel regelmaat in zit...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #486

    Standaard

    Log je dan wel van tevoren in op je eigen account of bestel je dan als gast? wel vreemd dat bij sommige wel en bij sommige niet de bon recyclebaar is

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    de 5,- bon van autoweek is wel recyclebaar, heb net 2 losse bestellingen gedaan en bij de 2e keer ging de 5,- er ook af.

    Doet iedereen dat eigenlijk, steeds per dvd een bestelling plaatsen? (lijkt me wel, maar het is wat omslachtig ) Sukkels eigenlijk, dat je hem steeds kan gebruiken...

    Dat mensen maar 2,- krijgen of dat er maar een paar cent afgaat bij hergebruik snap ik niet helemaal, denk dat er wel regelmaat in zit...

  12. #487

    Standaard

    Sowieso krijg je een 2 euro bon als je als bestaande user de bon aanvraagd. Voor de 5 euri bon moet je een nieuwe gebruiker aanmaken.

    Ik heb net 4 bonnen geprobeerd en zijn gebruikt en NIET recyclebaar.

  13. #488

    Standaard

    Ik snap er geen drollie van... Ik heb steeds als gast besteld via de 2,- kortingslink uit het kortingsbonnentopic en tijdens de bestelprocedure heb ik de code ingevoerd uit het mailtje van de autoweek-cadeaubon (inderdaad, daarvoor moest ik een nieuwe account aanmaken). Hij bevestigt dan het gebruik van de code en er gaat nog eens 5,- vanaf. Daarna ben ik pas ingelogd maar of dat nou effect heeft lijkt me sterk...

    Alle keren gelukt (dus minus 7,-).
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #489

    Standaard

    nou ik ben er eindelijk achter, de bonnen zijn wel meerdere keren te gebruiken, behalve als dit betekent dat de dvd gratis wordt, als je eenmaal een dvd voor niks hebt besteld met de bon is ie niks meer waard, tot die tijd geeft ie elke keer opnieuw 5 euro korting.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Ik snap er geen drollie van... Ik heb steeds als gast besteld via de 2,- kortingslink uit het kortingsbonnentopic en tijdens de bestelprocedure heb ik de code ingevoerd uit het mailtje van de autoweek-cadeaubon (inderdaad, daarvoor moest ik een nieuwe account aanmaken). Hij bevestigt dan het gebruik van de code en er gaat nog eens 5,- vanaf. Daarna ben ik pas ingelogd maar of dat nou effect heeft lijkt me sterk...

    Alle keren gelukt (dus minus 7,-).

  15. #490

    Standaard

    Dat ga ik nu ff testen.

    EDIT: en idd dat werkt. Damn dan had ik nog iets van 6 of 7 gratis dvdtjes kunnen bestellen nu. Nou ja maakt niet uit.

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19
    nou ik ben er eindelijk achter, de bonnen zijn wel meerdere keren te gebruiken, behalve als dit betekent dat de dvd gratis wordt, als je eenmaal een dvd voor niks hebt besteld met de bon is ie niks meer waard, tot die tijd geeft ie elke keer opnieuw 5 euro korting.
    Moet je dus nog gaan oppassen dat je niet teveel korting hebt
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #492

    Standaard

    Even een vraagje, ik heb tot nu toe seizoen 1 tm 4 van buffy bij cd-wow besteld voor 19 euro, nu stond ik op het punt om seizoen 5 te bestellen toen ik ineens las dat er geen engelse ondertiteling meer op zou zitten vanaf seizoen 5, nu was mijn vraag heeft iemand dit seizoen al bij cd-wow gekocht in die uitgave en kan diegene dan bevestigen of wat cd-wow zegt klopt? Lijkt me namelijk zo vreemd aangezien de seizoenen allemaal tegelijk uit zijn gekomen in die uitgave en het zo vreemd is om ineens bij de laatste drie seizoenen geen engels ondertitels meer te doen.

  18. #493

    Standaard

    Das wel erg cool dat je ze opnieuw kunt gebruiken
    dus als ik t goed gebruik kan ik ze opnieuw gebruiken zo vaak ik wil, zolang er maar een te betalen prijs over blijft en de dvd niet gratis wordt? nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #494

    Standaard

    Kan mij iemand zeggen waar ik zo'n € 5,- kortingsbon van AutoWeek kan bemachtigen? Danke
    The world is screaming...

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirk DV
    Kan mij iemand zeggen waar ik zo'n € 5,- kortingsbon van AutoWeek kan bemachtigen? Danke
    kijk ff op de vorige pagina
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #496

    Standaard

    Misschien ben ik blind... of ben ik gewoon op de dool maar ik zie het nergens
    staan... niet op de vijf vorige pagina's althans... en dan zitten we al vlug
    enkele maanden terug :wink:

    Misschien kan jij even een tip van de sluier oplichten

    Met oprechte dank.
    The world is screaming...

  22. #497

  23. #498

    Standaard

    prachtig... bedankt
    The world is screaming...

  24. #499

    Standaard

    ok my bad :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #500

    Standaard

    Wat raar dat ze daar bij CD-Wow niet moeilijk over doen... Overigens lukt het bij mij niet altijd: ik krijg Elephant Man (6.99) niet besteld, maar verschillende duurdere DVD's wel.

    Algemene vraag: ik lees mensen die een bon en een kortingslink tegelijk gebruiken. Hoe kan dat als je de bon alleen kan gebruiken als je via de link uit die mail (van de bon) moet gaan?

Pagina 20 van 108 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •