De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De kleine zeemeermin

    Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar de Kleine Zeemeermin R2 met NL subs...ik weet dat hij er is, maar kan hem nergens vinden....

    Ik hoop dat 1 van jullie enig idee heeft waar ik deze Disney klassieker kan vinden.

    Alvast bedankt

    Gr..Stefan

  2. #2

    Standaard

    Ai ai... die Disney is out of print, dus in normale omstandigheden niet meer te verkrijgen. Misschien nog ergens een overschotje in een winkel; anders het tweedehandsforum hier eens proberen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    om een oud topic terug uit de sloot te halen:

    begin oktober komt hij oud op dvd
    het wordt een platinum edition (2discs)

    vraag me af: wordt het weer een over the top prachtige digipack zoals belle en het beest of meer iets goedkoopt zoals aladdin?

    er zal voorlopig geen giftset komen.

    Ik heb de cover gezien, en hij is niet lelijk, maar ik moet zeggen dat ik de cover van mijn VHS band van begin jaren 90 mooier vind met he kasteel in het midden en eric en ariel zittend op een rots en ursula en trion elk een kant van het kasteel, maar jah, what can you do

    wel *** dat er een de kleine zeemeermin 3 komt!

    vind trouwens de nederlandse dub van de kleine zeemeermin zeer mooi (ariel heeft een betere, hogere stem)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    wel *** dat er een de kleine zeemeermin 3 komt!
    Dan kijk je die toch gewoon niet?

    Ik moet ook niks hebben van al die vervolgen van Disney Classics, maar mijn zusje vindt ze geweldig.
    Ik kijk er gewoon niet naar, en wie er plezier van heeft zij het gegund.
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de DVD gekocht jaren geleden. Lees nu net dat er een nieuwe release aankomt, maar wat mij betreft is Disney daar niet echt een ster in. Het is en blijft een leuke film....

  6. #6

    Standaard

    En over deel drie zijn de meningen verdeeld of hij uberhapt komt...

    Hunting for treasure "under the sea" of rumor
    A recent Animated News article on the rumored cancellation of The Little Mermaid III has sparked debate amongst readers and a handful of e-mails supporting a counter-claim. One e-mail in particular notes that Ultimate Disney features a recent screen shot of the bonus features menu from the forth coming Little Mermaid platinum edition DVD which includes a "Musical Sneak Peek" of The Little Mermaid III. Meanwhile, the forums at the same site point to an article published in a recent edition of Video Business Magazine (note: article not currently available on-line). The interesting blurb suggests that the new movie will be a prequel to the original and provides an interesting quote from DisneyToon president, Sheron Morrill stating that the division is getting out of the sequel business and into developing new franchises for Disney's pre-established characters. "We knew we couldn't do sequels forever. I also knew we didn't want to be in the business of doing the fours and fives." Such a statement from an executive at this level also questions the validity of another rumor regarding the closing of DisneyToon Studios altogether.
    Bron: www.animated-news.com

  7. #7

    Standaard

    that the division is getting out of the sequel business and into developing new franchises for Disney's pre-established characters.
    Spreken ze hier zichzelf niet tegen? Geen sequels meer (joepie) maar wel "franchises for pre-established characters". Wat is het verschil eigenlijk?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Het Verschil is dat ze geen vervolgen zoals Kleine Zeemeermin III, Bambi III en dat soort films meer gaan maken maar nog wel films met bijvoorbeeld Mickey, Winnie the Pooh en Tinkerbell die los staan van de originele films.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  9. #9

    Standaard

    Jep. Tinkerbell krijgt haar eigen Fairy Collection (Ala Disney Princesses), en er zijn plannen voor een Bunny Collection (rondom Thumper uit Bambi).
    Dat soort dingen zijn inderdaad niet echt sequels te noemen.
    Hoewel ik er zelf geen fan van zal worden, moet ik bekennen enigzins nieuwsgierig te zijn naar de Fairy films....

  10. #10

    Standaard hallo

    Zoals Tv serie zeermeermin
    Ik hopen dat zal komen op de dvd box disney serie zeermeermin
    Zal hier verschijn op dvd box nederalnds???

  11. #11

    Standaard Re: hallo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jammeke
    Zoals Tv serie zeermeermin
    Ik hopen dat zal komen op de dvd box disney serie zeermeermin
    Zal hier verschijn op dvd box nederalnds???
    Er komt helemaal geen box.

  12. #12

    Standaard

    helaas niet nee
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •