Pagina 66 van 104 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 2588 worden weergegeven.

Discussie: Voetbal WK 2006

  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Als je in een wedstrijd 18 gele kaarten geeft, 4 rode. Dan kan je het niveau niet aan.
    Mee eens, het heeft allemaal met consequentie te maken...als je direct in de eerste minuut een kaart trekt moet je dat de gehele wedstrijd blijven doen....
    Geef nou eens aan welke gele kaart niet terecht was (behalve dan de 2e van Bouhlarouz)?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #1627

    Standaard

    Als je in een wedstrijd als deze niet eerst iemand een vermaning kan geven maar direct een kaart trekt dan kan het wel eens uit de hand lopen. Een smerige wedstrijd was het niet, natuurlijk kan je die kaarten geven.....maar het hoeft niet. Die man staat er om het spel te leiden......niet om het kapot te maken. Sneijder en vdVaart kregen bijv. hele vreemde kaarten....


  3. #1628

    Standaard

    Alleen Nederland lukt het zo'n wedstrijd niet te winnen.

    Afijn, ik zeg er niets meer over maar hoop dat de arrogante toon van Van Basten met z'n "dat zou zo maar kunnen" enz eindelijk gaat stoppen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #1629

    Standaard

    Ik denk dat van der Sar het goed verwoord, Nederland was beter, Portugal slimmer.

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Als je in een wedstrijd als deze niet eerst iemand een vermaning kan geven maar direct een kaart trekt dan kan het wel eens uit de hand lopen. Een smerige wedstrijd was het niet, natuurlijk kan je die kaarten geven.....maar het hoeft niet. Die man staat er om het spel te leiden......niet om het kapot te maken. Sneijder en vdVaart kregen bijv. hele vreemde kaarten....
    Sneijder heb ik niet kunnen beoordelen, maar helaas kreeg van der Vaart een terechte gele kaart. Hij duwde de speler van POR meters ver ondersteboven. Zelfs met die kaarten liep het soms uit de hand. Wie weet wat er was gebeurd als er alleen maar waarschuwingen werden gegeven.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Wees nou eerlijk: had Nederland enige kans in deze wedstrijd?
    Cocu voor open hok en Kuyt alleen voor de keeper.....ik heb de Portugezen niet zulke kansen zien krijgen. NL heeft keihard gefaalt in de powerplay en het opstellen van Kuyt ipv Nistelrooij vind ik een blunder van formaat.....het dan inbrengen van Vennegoor (ja, hoe kan je het anders goedpraten dat hij is geselecteerd) blijkt ook weer nuttelozer dan ooit.
    Klagen over het niet opstellen van Van Nistelrooij vindt een beetje mosterd na de maaltijd. Iedereen heeft kunnen zien dat ie de laatste paar wedstrijden niet presteerde dus het was een logische zet. Ik vondt trouwens dat Oranje met Kuyt een stuk dynamischer was.

  7. #1632

    Standaard

    Sneu voor v.d. Sar en Cocu,die maken dit nooit meer mee.
    Voor de rest proberen ''we'' het allemaal goed te praten,maar we kwamen gewoon te kort.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #1633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Wees nou eerlijk: had Nederland enige kans in deze wedstrijd?
    Cocu voor open hok en Kuyt alleen voor de keeper.....ik heb de Portugezen niet zulke kansen zien krijgen. NL heeft keihard gefaalt in de powerplay en het opstellen van Kuyt ipv Nistelrooij vind ik een blunder van formaat.....het dan inbrengen van Vennegoor (ja, hoe kan je het anders goedpraten dat hij is geselecteerd) blijkt ook weer nuttelozer dan ooit.
    Klachten over het niet opstellen van Van Nistelrooij vindt een beetje mosterd na de maaltijd. Iedereen heeft kunnen zien dat ie de laatste paar wedstrijden niet presteerde dus het was een logische zet. Ik vondt trouwens dat Oranje met Kuyt een stuk dynamischer was.
    Ben ik met je eens. Kuyt deed het ook een stuk beter in de spits dan op de flank tegen Argentinië. Jan VOH afkraken op 10 minuten speeltijd vind ik ook onzin. Alle luchtduels werden door hem gewonnen, maar de afvallende ballen werden met afschandsschoten de tribunes ingezonden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Wees nou eerlijk: had Nederland enige kans in deze wedstrijd?
    Cocu voor open hok en Kuyt alleen voor de keeper.....ik heb de Portugezen niet zulke kansen zien krijgen. NL heeft keihard gefaalt in de powerplay en het opstellen van Kuyt ipv Nistelrooij vind ik een blunder van formaat.....het dan inbrengen van Vennegoor (ja, hoe kan je het anders goedpraten dat hij is geselecteerd) blijkt ook weer nuttelozer dan ooit.
    Klagen over het niet opstellen van Van Nistelrooij vindt een beetje mosterd na de maaltijd. Iedereen heeft kunnen zien dat ie de laatste paar wedstrijden niet presteerde dus het was een logische zet. Ik vondt trouwens dat Oranje met Kuyt een stuk dynamischer was.
    Je mist alleen een echte doelpuntenmaker, wat v. Nistelrooy wel is. Die heeft (meestal) aan 1 of 2 kansen genoeg om een goal te maken. Dat ie niet goed speelt is een ander verhaal, maar goals maakt ie altijd.

  10. #1635

    Standaard

    Scheidsrechter heeft imo goed gefloten, Bouhlarouz had beter moeten weten met Figo in z'n rug, die staat hier bekend om.
    V.Basten had hem er na die kaart al uit moeten halen want Bouhla heeft geen rem.

    En wat betreft kansen, die van Cocu en Kuyt hadden er in gemoeten, wel gunstig voor Feyenoord, geen ene club die Kuyt nu nog voor veel geld wil.
    Kuyt heeft gefaald, waarom in godsnaam glijen naar zo'n bal.

    Zo ik ben klaar ik ga naar bed

  11. #1636

    Standaard

    Ja de verloren godenzoon de heer Marco van B en z'n gehypte zooitje hebben het voor elkaar
    Verkeerde basis deze wedstrijd, verkeerde wissels.
    Elke speler op het veld was bekend met Ivanov de kaartentrekker, wie is er nou eigenlijk schuldig ? Ivanov het gewoontedier of de felheid van de spelers ? Ik heb 2 vreemde kaarten gezien, en 16 toch wel aardig verdiende, en Ivanov geeft ze graag, dat wisten ze alle 22. :P

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    En wat betreft kansen, die van Cocu en Kuyt hadden er in gemoeten, wel gunstig voor Feyenoord, geen ene club die Kuyt nu nog voor veel geld wil.
    Kuyt heeft gefaald, waarom in godsnaam glijen naar zo'n bal.
    Beetje onzin dit
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Scheidsrechter heeft imo goed gefloten, Bouhlarouz had beter moeten weten met Figo in z'n rug, die staat hier bekend om.
    V.Basten had hem er na die kaart al uit moeten halen want Bouhla heeft geen rem.

    En wat betreft kansen, die van Cocu en Kuyt hadden er in gemoeten, wel gunstig voor Feyenoord, geen ene club die Kuyt nu nog voor veel geld wil.
    Kuyt heeft gefaald, waarom in godsnaam glijen naar zo'n bal.

    Zo ik ben klaar ik ga naar bed
    Ga maar ja, want wat je nu allemaal zegt is totale onzin.

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Scheidsrechter heeft imo goed gefloten, Bouhlarouz had beter moeten weten met Figo in z'n rug, die staat hier bekend om.
    V.Basten had hem er na die kaart al uit moeten halen want Bouhla heeft geen rem.
    Onzin, hoe kon hij weten waar de kin van Figo was. Dit was gewoon een ongelukkig moment.

  15. #1640

    Standaard

    Tja, Figo had geluk dat ie gewisseld werd, anders was onze 2de rood er al veel eerder

  16. #1641

    Standaard

    Ik trek maar alvast een Engelse pint open :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Scheidsrechter heeft imo goed gefloten, Bouhlarouz had beter moeten weten met Figo in z'n rug, die staat hier bekend om.
    V.Basten had hem er na die kaart al uit moeten halen want Bouhla heeft geen rem.
    Onzin, hoe kon hij weten waar de kin van Figo was. Dit was gewoon een ongelukkig moment.
    Niet zozeer de positie van de kin (die werd geaaid) maar de speler Figo.
    Bouhlarouz gaat ieder duel vol in en dat was op deze plek op het veld onnodig, achteraf ook een schandalige overtreding op C.Ronaldo.

    In Duitsland wordt ie ook al door iedereen gehaat omdat ie zo blind als een paard is

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Tja, Figo had geluk dat ie gewisseld werd, anders was onze 2de rood er al veel eerder
    Wat is het geluk van Figo dan?

    Je bedoelt denk ik geluk voor Nederland..

  19. #1644

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    In Duitsland wordt ie ook al door iedereen gehaat omdat ie zo blind als een paard is
    Dat kan ik me maar moeilijk voorstellen. Hij verdedigt normaal gesproken hard, maar fair.

  21. #1646

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    In Duitsland wordt ie ook al door iedereen gehaat omdat ie zo blind als een paard is
    Dat kan ik me maar moeilijk voorstellen. Hij verdedigt normaal gesproken hard, maar fair.
    Klopt, hij staat bekend als een prima verdediger die z'n directe tegenstander helemaal uit de wedstrijd kan spelen.

    Ik zou niet zoveel waarde hechten aan de woorden van Godsmack. Pure onzin.

  23. #1648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    hey daar heb je Marco...
    Who,s next for bondscoach(minder arrogant graag)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #1649

    Standaard

    We zijn eruit jongens, het probleem is gevonden : "We hebben ons laten ringeloren"


  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    hey daar heb je Marco...
    Who,s next for bondscoach(minder arrogant graag)
    Ik zou er niet op rekenen dat Van Basten ontslagen wordt, of zelf ermee ophoudt. Dus de vraag wie de nieuwe bondscoach wordt is denk ik niet aan de orde.

Pagina 66 van 104 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •