Baantjer?Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
Baantjer?Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!
met c-o-c-k
| Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|
Ikzelf heet Henk, genoemd naar die razendbekende zanger van : Lief klein konijntje". Staat nu zelfs op Hitzone nr.36
Nee die heet HenkieOorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
| Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|
Ver voor m'n 58e werd ik ook altijd klein Henkie genoemd :wink:Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
Wij hebben een poes met de uiters originele naam: Minoes. Naar zo'n kinderfilm meen ik.
We hadden nog een andere poes (zwart met wit) en die heette Sylvester.
Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7
25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
YMDB
Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)
Onze uit de kluiten gewassen kater heet Frodo.
En later is er een zwarte kater bijgekomen welke een stuk kleiner is gebleven en deze hebben we Bruce genoemd.
Naar Bruce Wayne natuurlijk, hij is net zo achterdochtig en voorzichtig dus de naam past bij hem.
Mag kinderen ook?
Jawel hoor, bijvoorbeeld Frans en AnnemarieOorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
[Najib Amhali]Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
"Ja, wat nou Smurf? Welke Smurf dan? De gewone Smurf bestaat niet hoor! (Lolsmurfimitatie) Hey gewone Smurf! Ik heb een verrassing!"
[/Najib Amhali] xD
Nee, mijn hond heet Vesta, genoemd naar de Romeinse godin van de huiselijke haard ^^
Spleen, door Godfried Bomans
Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
Mijn blog met filmbesprekingen
Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...
De katten bij mijn ouders heten Eek! (met uitroepteken) en Annabel. Jammer dat ze geen hond meer wilden...
De overleden Cocker Spaniel van mijn ouders heette Amadeus
Zelf hebben we 2 watergamen: Django en Jao.
Eén vrouwtje is vorig jaar overleden na buikvliesontsteking ten gevolge van een keizesnede, zij heette Dounia.