Bekijk uitslag poll: Wie wordt de opvolger van Suker?

Stemmers
63. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Raul

    4 6,35%
  • Pauleta

    3 4,76%
  • Batistuta

    7 11,11%
  • Vieri

    1 1,59%
  • Henry

    8 12,70%
  • Owen

    4 6,35%
  • Rivaldo

    1 1,59%
  • Overige

    11 17,46%
  • Marco van Basten

    24 38,10%
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 99 van 99 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    En tot op dit moment kan je de braziliaanse coach (weet z'n naam even niet) geen ongelijk geven. Ronaldo schiet ze er wel in en zo niet=>Rivaldo, Ronaldinho etc.

    Brazilie heeft genoeg spitsen en dan (lijkt het mij ook) beter om voor de "jongeren" te kiezen. Zij zijn meestal gemotiveerder en conditioneel sterker.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    En tot op dit moment kan je de braziliaanse coach (weet z'n naam even niet) geen ongelijk geven. Ronaldo schiet ze er wel in en zo niet=>Rivaldo, Ronaldinho etc.

    Brazilie heeft genoeg spitsen en dan (lijkt het mij ook) beter om voor de "jongeren" te kiezen. Zij zijn meestal gemotiveerder en conditioneel sterker.
    Mee eens, maar hij had Romario wel mee kunnen nemen, als joker ofzo. Maar ik denk dat de invloed van Romario te groot zou zijn als hij alleen al mee zou zijn. Ik denk dat dat de voornaamste reden is van de trainer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #78

    Standaard

    tussen gert en ronaldo zit echt een groot tijds verschil, het voetbal nu is completer en er word veel beter verdedigt dan vroeger.
    Romario knalt ze er inderdaad wel in ik las laatst in 3 jaar tijd 135 goals en de man kon niet begrijpen waarom hij niet mee mocht aangezien hij in de wedstrijd tegen venuzuela in de kwalificatie alle 3 de goals maakte en een tijdje later tegen paraguay ook.brazilie staat er dank zij hem. Ik vind het dan ook zeer jammer dat hij er niet bij is.

  4. #79

    Standaard

    welke spelers vonden jullie tot nu toe erg sterk op wk? ik heb genoten van wilmots, ronaldo (buiten match tegen belgie) okocha...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    tussen gert en ronaldo zit echt een groot tijds verschil, het voetbal nu is completer en er word veel beter verdedigt dan vroeger.
    Dat zou er nog maar aan mankeren... Het vreemde is dat ze dat toen ook al zeiden (in vergelijking met weer vroeger en een man als Pele bijvoorbeeld) en achter een jaar of 20 zullen ze dat waarschijnlijk opnieuw zeggen. Maar hoeveel het voetbal ook geevalueerd mag zijn, doelpunten scoren was toen ook al een hele kunst.
    En daarvoor net zo zeer. En in de toekomst niet minder.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    welke spelers vonden jullie tot nu toe erg sterk op wk? ik heb genoten van wilmots, ronaldo (buiten match tegen belgie) okocha...
    Diouf van Senegal en Morientes van Spanje En qua team Mexico en spanje
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #82

    Standaard

    Hmmm als team ZKorea....aziatisch samba voetbal
    Ik VOND Senegal een heel leuk team, totdat ze die laatste wedstryd massaal met hun ellebogen begonnen te smyten en schwalbes te maken...

    Individueel is Ronaldo uiteraard altyd een genot om naar te kyken, maar die Ahn van Korea heeft toch ook wel een ontzettend leuke techniek en durft ook verrassende acties te maken...

  8. #83

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/wk2002/tekst...oorzitter.html

    wat een stumpers, die italianen....Ahn mag niet meer terugkomen by Italie omdat hy tegen italie scoorde...ronduit zielig.....

  9. #84

    Standaard

    ja das inderdaad zielig die man verdedigt zijn land alleen en doet zijn plicht ,echt dit is zielig zeg

    die trainer zei dat hij dit als voorbeeld op gaf aan de andere trainers om meer italianen telaten spelen <yeah right dikke bulshit zeg ik dan .

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    ja das inderdaad zielig die man verdedigt zijn land alleen en doet zijn plicht ,echt dit is zielig zeg

    die trainer zei dat hij dit als voorbeeld op gaf aan de andere trainers om meer italianen telaten spelen <yeah right dikke bulshit zeg ik dan .
    Dat moeten ze vooral doen, dan blijft er nix over van de SerieA.
    Als je nu de verhouding italiaan-niet italiaan neemt zal het liggen rond de 50-50! Vooral ACmilan zal dan flink in de problemen komen
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    ja das inderdaad zielig die man verdedigt zijn land alleen en doet zijn plicht ,echt dit is zielig zeg

    die trainer zei dat hij dit als voorbeeld op gaf aan de andere trainers om meer italianen telaten spelen <yeah right dikke bulshit zeg ik dan .
    Maradona overkwam hetzelfde, een Italiaans complot heeft hem kapot gemaakt
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #87

    Standaard

    Wel vreemd dat van Basten er tussen staat bij die poll terwijl Nederland niet eens meedoet. Anders had ie nog een kans gehad

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava
    Wel vreemd dat van Basten er tussen staat bij die poll terwijl Nederland niet eens meedoet. Anders had ie nog een kans gehad
    Wie zit er met mijn poll te spelen?
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Wie zit er met mijn poll te spelen?
    Wat wint/winnen de wina(a)r(en)?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    Wat wint/winnen de wina(a)r(en)?
    Een kusje van Art! Vandaar dat ik niet mee doe!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #91

    Standaard

    En Ronaldo is topscorer geworden, met 8 doelpunten.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #92

    Standaard

    Ronaldo is dus de topscorer geworden Dus crew, een slotje op deze thread
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Ronaldo is dus de topscorer geworden Dus crew, een slotje op deze thread
    Hoho, niet zo snel. Wat is mijn prijs
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hoho, niet zo snel. Wat is mijn prijs
    Een reis naar Brazilië op kosten van DVD.nl
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Een reis naar Brazilië op kosten van DVD.nl
    Daar doe ik het voor. Lekker feesten daar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Daar doe ik het voor. Lekker feesten daar
    Ik wil daarom graag dat volgende keer landen zoals Thailand, Maleisië, Indonesië en Bahama's meedoen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  22. #97

    Standaard

    Supergaaf dat Ronaldo dit heeft kunnen doen en meemaken. Ik was echt als een kind zo blij bij zijn goals en bij het eindsignaal.

    GAAF!!!!!!!!!!!!!!

    Brazilie WereldKampioen!!!!!!!!

    Supercool

  23. #98

    Standaard

    Wie is nu topscorer geworden; toch niet die lelijkerd Ronaldo?
    "I like it sideways"

  24. #99

    Standaard

    Ilhan Mansiz moest topscorer worden; wat een stud
    "I like it sideways"

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •