Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 132 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Prrrt, ik word gek hier. Maar dan hoeven we de box volgende week dus nog niet aan de deur te verwachten?

    Maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben toch werken de hele dag...
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #102

    Standaard

    Geen idee hoe snel die shipment is? Denk dat het op zijn vroegst een week later wordt.

  3. #103

    Standaard

    Jemig.....
    Ik snap dat je er niks aan kan doen, En wil je ook helemaal niet aanvallen... Maar deze powerbuy kent wel de enige tegenslagen... Helaas
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #104

    Standaard

    Ach joh Zolang we maar de zekerheid hebben dat ze komen, en bij Paul Champagne heb je die

  5. #105

    Standaard

    Waar!!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #106

    Standaard

    Ergens ?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Jemig.....
    Ik snap dat je er niks aan kan doen, En wil je ook helemaal niet aanvallen... Maar deze powerbuy kent wel de enige tegenslagen... Helaas
    Dat is dan ook de reden dat dit mijn laatste powerbuy zal zijn... helaas

  8. #108

    Standaard

    Bij mij zal hij dan ook wel aankomen als ik net op vakantie ben
    Maar ik had hem eigenlijk ook niet eerder verwacht trouwens...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    We wachten geduldig af...
    en daar gaan we nog even maar mee door... :wink:

    duurt wel vaker langer bij Paul, zal wel aan de naam liggen...

  10. #110

    Standaard

    Volgens mij kunnen we de eerste boxen onderhand wel verwachten....ben benieuwd.

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Hopelijk niet morgen, arme postbode, ik verwacht 3 grote dozen en ben waarschijnlijk niet thuis :P

  13. #113

    Standaard

    Ik denk dat we tot volgende week moeten wachten hoor... Morgen hoef je niet op te rekenen, Posten we foto's zodra we ze hebben!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  14. #114

    Standaard

    Zo weekend, en dan is afwachten of we van de week de boxen binnen hebben...
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #115

    Standaard

    De mijne is vanochtend binnen gekomen.
    Wat zijn die dingen licht, ik dacht dat de doos leeg was :P
    Wel mooi, maar niet bijzonder.
    Foto volgt.

  16. #116

    Standaard

    Heey relaxt!! Ik hoop dat als ik thuis kom, hij er ook licht (In de vorm van lichte dingen)
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #117

    Standaard

    Het is hier donker, en ik ben lui, dus hier een slechte foto


  18. #118

    Standaard

    hij is wel mooi (kan niet heel goed zien) welke dvd's ga je erin stoppen?
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  19. #119

    Standaard

    Uhm, geen idee, alleen m'n Reservoir Dogs passen erin, van de rest heb ik de R2FR versies en die passen niet. Maar ach, ik heb 20+ keer Reservoir Dogs dus dat komt wel goed, of ik doe er niks in.
    net weer even verbouwt om m'n nieuwe merchandise kwijt te kunnen dus van netjes neerzetten komt niet veel.

  20. #120

    Standaard

    Ziet er gelikt uit!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #121

    Standaard

    Vetjes ja... ach je koopt hem natuurlijk voor de sier toch? Ieder geval, ik zet er niks in!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #122

    Standaard

    Zo hij is hier ook binnen

    Ga nu ff foto's maken!!

    Prima verpakt door Paul!! Was erg licht idd, Hij valt me ook iets tegen, Had het wat groter verwacht, Had het me ieder geval anders voor gesteld, Vind het toch wel een hoop geld voor wat je krijgt, Maar ja ben er wel heel blij mee hoor!!

    *is foto's aan het maken*
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  23. #123

    Standaard








    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #124

    Standaard

    Hij is inderdaad wel erg mooi. Maar voor mij geen tweede, ik hou van geld uitgeven, maar dit is me iets te :P

  25. #125

    Standaard

    Matrix Trilogy voor 4 keepcases is binnen, foto's zijn gemaakt...maar die volgen na het eten .

    Ik had em ook zwaarder/robuuster verwacht voor 30 dollar...maarja, hij is wel mooi.

    Foto's: (klikbaar voor 1600*1200)

    Overzicht


    Close ups




    4 keepcases passen er netjes in .


    Bij de rest, beetje ruimtegebrek...maar dat komt (ooit) goed .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •