Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Tja, noem mij 1 reclame die niet irriteert. Alle reclameuitingen pakken bij mij verkeerd uit. 'k Lijk wel een kleuter als ik er naar kijk en luister, althans zo bahandelt men mij. Als kleuter of als randdebiel. Sorry, reclame is altijd irritant.
    Blij dat jij er ook zo over denkt. Ik neem altijd een boek mee naar de bioscoop, om tijdens de reclame mezelf wat zinnig bezig te houden. Tja, als je zo vaak naar de bioscoop gaat als ik komt die reclame er langs de verkeerde kant weer uit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie echt wel leuke reclames, zoals die van Guus Hiddink
    Wat een elleeeelende. Moeten we nu ineens allemaal aan de Deawoo, Samsung en Hyundai.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Wat een elleeeelende. Moeten we nu ineens allemaal aan de Deawoo, Samsung en Hyundai.
    Waar heb je het over? De reclame is gewoon leuk, of het nou over een verzekerings-bedrijf gaat of iets anders.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    het meest irritante is gewoon die f#ckin Kinder bueno reclame met die achtelijke nep nasynchronisatie.AAAARGHHHHH
    en alle waspoeier, maandverband, TENA LADY, en jazeker hyphotheker reclames zijn gedragsstoorniswekkend :mad
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  5. #55

    Standaard

    Nee, de raket reclame is het misselijkmakenste van allemaal
    "I like it sideways"

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters


    Blij dat jij er ook zo over denkt. Ik neem altijd een boek mee naar de bioscoop, om tijdens de reclame mezelf wat zinnig bezig te houden. Tja, als je zo vaak naar de bioscoop gaat als ik komt die reclame er langs de verkeerde kant weer uit.
    Die reclamespotjes maken het niet leuk; voor een film bedoel ik; bijv je ziet zo'n domme grolsch bier spotje; bij een voorstelling van Lilo & Bitch; da's echt zuur
    "I like it sideways"

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •