De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Reign of Fire

  1. #1

    Standaard Reign of Fire

    Hoor vandaag voor het eerst iets over deze film, die al op 12 juli uitkomt. Hij lijkt me errug vet (zag net de trailer) en op Ain't it Cool News heeft iemand 'm al gezien, die erg positief is.

    PS: De film gaat grof gezegd over een kolonie draken die de aarde platbranden. De mensen (rond het jaar 2020) moeten deze vuurzee zien te bestrijden. Ik verwacht dus een en al actie en effects...en een mooie DVD release....snel!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de trailer, de recensie en de website ook gezien. Lijkt me een geweldige fantasy-film. Het gegeven is bizar, maar origineel. Ik ga hem zeker in de bioscoop bekijken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Het gegeven is bizar, maar origineel. Ik ga hem zeker in de bioscoop bekijken.
    Me too (lijkt me een echte bioscoopknaller)! Ben eigenlijk al een poos aan het wachten op een fatsoenlijke drakenfilm (en niet zo'n kinderachtige als Dragon Heart of D&D). Dit lijkt dan de eerste te worden met nog grove SFX ook.

    Hier ook een link naar een High Res trailer.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Me too (lijkt me een echte bioscoopknaller)! Ben eigenlijk al een poos aan het wachten op een fatsoenlijke drakenfilm (en niet zo'n kinderachtige als Dragon Heart of D&D). Dit lijkt dan de eerste te worden met nog grove SFX ook.

    Hier ook een link naar een High Res trailer.
    Ik heb de trailer net gezien, film lijkt me wel cool. Wanneer gaattie in NL Draaien.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    De filmposter is ook heel erg mooi(een van de mooiste):

    http://www.movieposter.com/cgi-bin/v...?pid=A70-15702
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Wanneer gaattie in NL Draaien.
    12 juli komtie in de VS, maar ik kan op NL biossites niks over deze film vinden. Er bestaat ook totaal geen hype of iets over. We zullen dus nog een paar weekjes moeten wachten wattie in Europa doet.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb in de Walt Disney Studios in Disneyland Resort Paris (pong, pong, pong, Reclame ) in de Studios Tram Tour al een "echte" filmset van deze film gezien, waarbij uit een metroput in een verwoest deel van Londen echt vuur komt! Zag er super uit! Ik wil deze film dan ook zeker zien!!!

  8. #8

    Standaard

    Zag de posters volop hangen in de Underground in Londen. Ben benieuwd wanneer de hype volop losbarst.
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  9. #9

    Standaard 8 Fragmenten!!

    kwam zojuist op www.countingdown.com een link tegen naar een franse site, waarop 8 fragmenten staan uit deze film. Vooral 7 en 8 zien er spectaculair uit (heb helaas geen geluid op m'n werke). Hier is de link.
    Hij zou morgen uit moeten komen, maar ik heb nog nergens iets zien staan hierover. Zal dus wel later worden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •