Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Geloof maar dat deze film hier in de bios komt, hoe goed of slecht ie ook is. De eerste 2 delen brachten alleen in de bioscoop al IEDER wereldwijd ca. 300 miljoen dollar op, laat staan de dvd-verkopen....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #27

    Standaard

    Volgens mij is dit weer net zo "over the top" als deel 2. Deel 1 was wel cool ,maar dit wordt een herhaling van deel 2 dus niet cool.
    Impressive MOST Impressive!

  3. #28

    Standaard

    Gadverdamme!! Ik had zo iets van oke.. what the hell, laten we deel 3 dan ook maar kijken... mooie auto's chicks en muziek leuke no brainer. Maar nu zie ik dat "Bow Wow" er in speelt. What a joke.

    Weer zo een irritante kerel met een ego van hier tot tokio (lol)
    En "Lucas Black" A.K.A Redneck hoort dus ook niet in zo een film. Paul Walker vond ik dus tig keer beter. Man wat een foute casting!!

    So I'll pass! Jammer want ik had ze een kans gegeven.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    En "Lucas Black" A.K.A Redneck hoort dus ook niet in zo een film.
    Das het enige lichtpuntje voor mij in de film,ik snap ook niet wat hij in dit verhikel doet want hij heeft wel wat meer te bieden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #30

    Standaard

    Trailer net gekeken van dit 3de deel. Heb tot nu toe alleen het orgineel nog gezien. Hoef dit deel niet persé in de bios te gaan bekijken. Voor FatF: Tokyo Drift geldt hetzelfde als for 2Fa2F: leuk om een keer te kijken en goedkoop aan te schaffen evt. op DVD.
    So Join The JoyRide

  6. #31

    Standaard

    Heb deze film net in de bioscoop gezien bij de sneak-preview.
    Is wel aardig om te zien, maar je moet niet echt op het verhaal letten want dat heeft een beetje een hoog fanta gehalte.

  7. #32

    Standaard

    ik denk dat deze film niks wordt
    te ver uitgemolken dus kijk ook helemaal niet uit naar deze film
    meer voor de autofreaks denk ik

  8. #33

    Standaard

    Gisteren in de sneak:

    Grote kanshebber op de titel "slechtste film allertijden". Echt alles was slecht hier aan. Om te beginnen zijn de dialogen vanaf de eerste t/m de laatste echt lachwekkend slecht. Het acteerwerk is nauwelijks acteerwerk te noemen, met uitzondering van Bow Wow die een redelijke performance neerzet. Wat natuurlijk al genoeg zegt...
    Verder is het verhaal uiteraard ultra dun, de effecten zijn zeer matig en is het totaal spannend of interessant, zelfs niet voor auto liefhebbers.
    Het enige interessante in de hele film is Nathalie Kelley in de rol van Neela, wat een beauty O+
    Maar verder is dit nu al met afstand de slechtste film van het jaar. De makers zouden ritueel verbrand moeten worden

    Cijfer: 2,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    ik ben het met ze eens ook al heb ik em niet gezien ik ga er nog geen eesn moeite voor doen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het acteerwerk is nauwelijks acteerwerk te noemen, met uitzondering van Bow Wow die een redelijke performance neerzet. Wat natuurlijk al genoeg zegt...
    Bow Wow beter dan Lucas Black,kan het haast niet geloven.
    Lucas Black vind ik altijd wel goed,alleen waarom hij in deze film zit is mij een raadsel.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het acteerwerk is nauwelijks acteerwerk te noemen, met uitzondering van Bow Wow die een redelijke performance neerzet. Wat natuurlijk al genoeg zegt...
    Bow Wow beter dan Lucas Black,kan het haast niet geloven.
    Lucas Black vind ik altijd wel goed,alleen waarom hij in deze film zit is mij een raadsel.
    1 woord, geld!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het acteerwerk is nauwelijks acteerwerk te noemen, met uitzondering van Bow Wow die een redelijke performance neerzet. Wat natuurlijk al genoeg zegt...
    Bow Wow beter dan Lucas Black,kan het haast niet geloven.
    Lucas Black vind ik altijd wel goed,alleen waarom hij in deze film zit is mij een raadsel.
    1 woord, geld!
    Lucas Black is echt immens slecht

    "And the Razzie goes to...." :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Gisteravond gezien in de sneak. Hoewel ik deel 1 en 2 niet heb gezien, viel deze ernstig mee. Gave actie-scenes, meer diepgang dan ik had gedacht, goede grappen en natuurlijk het prachtige Tokio dat je op film bijna niet fout kúnt doen.

    Gewoon lekker ordinair vermaak met dat kleine beetje diepgang dat je daarbij wilt hebben.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    meer diepgang dan ik had gedacht, goede grappen

    had je `t nog slechter verwacht dan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #40

    Standaard

    Moet zeggen dat de film mij ook enigzins verrast heeft, positief dan. Er zit een verhaallijn in de film Al met al toch een vermakelijke film voor de liefhebber van mooi wagens en spectaculaire achtervolgingen. Ook deze film heeft een ietswat verrassend eind maar dat is enkele berichten geleden al aan de orde geweest

    Al met al een 7- :wink:

  16. #41

    Standaard

    Ook ik moet schaamtelijk bekennen dat ik dit een leuke film vond. Zojuist gezien in de bios, omdat mijn vader erheen wilde.

    Na 5 minuten had ik al besloten de film op DVD te kopen zodra hij uitkomt. Sean Boswell moet een 17-jarige jongen voorstellen. De dialogen zijn tenenkrommend. Maar de beelden zijn spectaculair en best gaaf. Alleen vond ik het stom dat [spoiler:d276c10bb0]Han dood[/spoiler:d276c10bb0] moest.

    Ik heb luidkeels gelachen én gegild om enkele dialogen, acteerprestaties of motieven van karakters in de film.

    Geweldige zomer-popcorn-verstand-op-nul-film. En daar is de film wat mij betreft in geslaagd. Een 7,5/10.

    Beste stuk. Achtervolgingscene door de stad.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #42

    Standaard

    Ik vond deze ook wel beter dan verwacht maar dat komt vooral door de Japanse sfeer, met Tokyo etc. I just love that culture

    Luca

  18. #43

    Standaard

    Kijk, bovenstaande reacties had ik eigenlijk wel verwacht. Ik vond de eerste 2 films gaaf (de eerste aanzienlijk leuker dan de tweede, maar die is ook nog steeds leuk) en daarom verwacht ik van deze film meer van hetzelfde; spectaculaire achtervolgingen, mooie auto's.. Ik ben benieuwd naar deze film!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  19. #44

    Standaard

    ik heb deel een gezien, vind het niet echt speciaal. ik koop ze nog wel eens op dvd maar om er nou voor naar de Bioscoop te gaan? Ik maak m'n 9euro liever op aan een andere film.
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  20. #45

    Standaard

    Heb deze ook (helaas) gezien (gelukkig niks voor hoeven betalen), maar wat een groot drama was dit, onbedoeld grappig en een verhaal van niks....
    Ik houd het gewoon bij het eerste deel en daarna is er nooit meer wat gebeurd (anders doet dat ook weer afbreuk aan het niet hoogstaande maar zeer vermakelijke film... :wink: )
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  21. #46

    Standaard

    Ik heb hem laatst ook gezien.
    Ik moet wel bekennen dat ik het verhaal ook wel een beetje kinderachtig vond(ben zelf pas 14 dus dat verklaart waarschijnlijk waarom ik hem wel leuk vond).
    Toen ik hoorde dat er een cvervolg kwam hoopte ik al dat vin Diesel er weer in mee zou doen.
    Helaas had hij niet echt een rol maar als ik het goed begrijp komt er nog een vervolg en dan wel met Diesel erin en het lijkt MIJ het wachten waard. :P


    (ik hoop dat ik nu wel foutloos schrijf :P )

  22. #47

    Standaard

    Denk dat je beter een paar spoilers kunt zetten Jimmy voor de mensen die em nog niet hebben gezien :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  23. #48

    Standaard

    vandaag gezien, aardig vermaak en mooie chicas :P
    maar geen dvd aanschaf waard naar mijn mening
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #49
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    een film waarvan ik zeg: nou, leuk om zo eens een keer te zien, maar verder eigenlijk niet. Ik bedoel je kijkt 'm een keertje en dan denk je bij je eigen ja leuk, dit is leuk, ik vermaak me, maar eigenlijk... eigenlijk is het niet veel. Zou leuk kunnen zijn als er een ander scenario bij zat, en met betere acteurs, betere regisseur, betere crew, betere sfx, betere, ja... haha, als ik zo eens even terugkijk wat ik zojuist typ, zou ik haast zeggen betere film ! Maar goed, genoeg gekkigheid, het blijft voor mij iig een film waarvan ik denk: die heb ik nu gezien, hoef ik niet nog een keer te zien, hoef ik niet op dvd te hebben, ook als ik 'm krijg ofzo niet, dan verkoop ik 'm gewoon op eBay ofzo, of ik geef 'm zelf weer als cadeautje aan iemand die ik er wel blij mee kan maken, voor mij hoeft het namelijk niet want ik hoef deze film echt niet op dvd. 1 keer kijken is genoeg voor mij, ik hoef 'm echt niet nog een keer te zien. En een DVD zou je eigenlijk, als je dus je geïnvesteerde geld in de aankoop afweegt tegen de kosten van een film huren, meer dan 2 keer moeten kijken wil je quite spelen, in die zin is aanschaf voor mij dus totaal niet aan de orde. Je kunt zo gezien eigenlijk sowieso beter een film huren, of je zou 'm echt graag willen hebben, maar ja, da's weer zo materialistisch hè

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •